Selamun Aleyküm,
nasılsınız okurcanlar? iyi misiniz?çok konuşmadan sizleri okumaya alalım ama önce yıldız toplamamıza yardım edin pılisss ghlkdqgsfy.
iyi okumalar.. (:
×
Annemin "Evet, herkes yataklara..." cümlesinden sonra esnediğimde ne kadar uykumun geldiğini yeni fark etmiştim.
"Erken kalkılacak yarın. Pikniğe gideceğiz, unutmayın."
Ha şu gün ha bu gün diye diye ertelediğimiz piknik günü çok şükür sonunda gelmişti. Yarın pikniğe gidecektik.
Oldukça kalabalık olacaktık ve kalabalık piknik her zaman çok daha iyiydi.
Her şey hazırdı. Tek eksik bizim kızların ailelerinden izin almalarıydı. İzin alanların da haber vermeleriydi.
İzlediğimiz filmin bitmesinin ardından televizyonu kapatan annemle telefonumu elime aldım ve Nisanur, Neşe, İlayda, Aslı ve benim olduğum mesaj grubuna girdim.
1 sohbetten 37 mesaj
Çoktan kendi aralarında mesajlaşmışlardı. Ama benim telefonum sessizde olduğu için hiçbir bildirimi duymamıştım.
İMANLI BEŞ'LER ツ
Neşe'mm : Nisanuuuurrr
Neşe'mm : Aslııııı
Neşe'mm : İlaydaaaaa
Neşe'mm : Hadi artık güzel bir haberle gelin
Neşe'mm : Sizi bekliyoruuuuzzzz
Nisanurkuşumm : ses kaydı 🎶 "ANNEM İZİN VERDİİİİ"
Telefonu ağzının içine kadar getirip öyle ses kaydı atmıştı. Sevinciyle bağırmış olmasına sadece ufak bir tebessüm ederken ses kaydını kulaklıkla dinlediğim için şükretmiştim.
Neşe'mm : Mükememmellll
Neşe'mm : Beraber pikniğe gideceğizzz
Aslı'can : ben gelemiyorum mlsef, ailevi sorunlar fln
Aslı'can : k.b
Nisanurkuşumm : Olur mu öyle şey, ne kusuru...
Neşe'mm : Bir dahakine beraber gideriz :)
Aslı'can : inşallah kzlar :)
Neşe'mm : Kız İloş
Neşe'mm : Senden güzel haberler hâlâ gelmedi
Nisanurkuşumm : Evet kuzen, beklemedeyiz.
Aslı'can : Geleceğini söylüyordu aslında.
Neşe'mm : Zaten Nisoşum da gelecek ya kesin gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tabildot // yarı texting
Teen Fiction[tabildot // yarı texting , tamamlandı] 05×× : Geçenlerde sana 'Yemeği beğenmedin mi?' diye sorduğumda bana kızmıştın. 05×× : 'Allah'ın yarattığı bir nimeti sevmemek benim ne haddime.' diye. 05×× : Hatırladın mı? 05×× : Dün annem bana 'Allah'ın ba...