Selamun Aleyküm,
nasılsınız? ne var ne yok?en tatlı sabahları tabildot'la başlatmaya geldim <3
ufacık, minnacık bir bölüm sizleri bekliyor. geçiş bölümü gibi düşünebilirsiniz.
iyi okumalar (:
×
Şaşkın bir şekilde Neşe'ye bakıyordum.
"Ne?!"
"Ne ne?"
"Nasıl ne ne Neşe? Abimin yazısı dedin fark ettin değil mi?"
"Evet ve yine öyle diyorum. Abimin yazısı bu."
"Peki Faruk abinin bana böyle bir not yazmasının oldukça saçma olduğunu da idrak edebiliyor musun?"
"Evet, saçma." dedikten sonra bakışlarını sıranın üstüne çevirdi.
"Faruk abi niye bana böyle bir not yazsın? O değildir." diye kendimi ikna ettikten ya da etmeye çalıştıktan sonra "Hem sen nasıl bu kadar eminsin Faruk abinin yazısı olduğuna?" diye sordum.
Neşe'nin yüzündeki ifadeyle yüzüme ufak bir tebessüm kondurdum. Kesin performans ödevlerinin yazısını Faruk abiye yazdırdığı içindi.
Masum sırıtmasıyla bana dönüp "Biliyorsun ben yazı yazmasını pek sevmiyorum. Bu yüzden performans ödevlerimi abime yaptırıyordum. E ödevimdeki yazıyı da tanıyayım değil mi?" diye sordu.
Gülerek "Evet tanırsın." diye cevapladım. Sonra da "Ama hala çok saçma." diye ekledim.
"Sana mesaj atan kişinin abim olması mı? Evet çok saçma ve çok mantıksız."
Kısa bir sessizlikten sonra Neşe tekrar söze girip "Ya Ecrin, aklıma şey geldi. Abim seni denemek istemiş olabilir mi?" diye sordu.
"Beni denemesi gereken kişi abin değil Neşe. Hem denemek isteyeceğini sanmıyorum ki ben, beni denemesini gerektirecek herhangi bir şey yapmadım."
"Haklısın."
Biraz durup düşündüm. "Peki ya senin yaptığını yaptıysa?"
"Derken?"
"Yani o kişi kimse, senin yaptığın gibi Faruk abiye yazdırdıysa yazıyı."
"Olabilir." dedi ve durakladı. "Ya ağabeyimin arkadaşıysa bu kişi." diye de ekledi.
"Arkadaşı olabilir ya da olmayabilir. Hatta notun bana geleceğini biliyor ya da bilmiyor olabilir. Rica etse yazar sonuçta." dedim ve oflayıp "Hiçbir şey bilmiyorum Neşe." diye ekleyip kafamı sıraya yasladım.
Uğraştığım şeye bak.
Sınıfa gelen birkaç öğrenciyle kafamı sıradan kaldırdım.
Artık sınıfta yalnız olmadığımız için Neşe kulağıma eğilip "Bak ne diyeceğim. Teneffüste abimin yanına gidelim. Belki bir şeyler öğrenebiliriz. Hem onların sınıfından biriyse seni görünce heyecanlanır değil mi?" diye fısıldadı.
"Yani öyle olabilir ama o kadar kişi arasından kim olduğunu bulmak zor olmaz mı?"
"Olabilir."
"Evet, olur."
"Neyse ya, bırakalım gitsin. Kimse kim, bize ne."
"Dur bi, önce abimle konuşalım."
"Niye?"
"Dedim ya işte, belki bir ipucu bulabiliriz."
"Peki, tamam akşam konuşuruz."
"Akşamı beklemeye gerek yok. Zil çaldığı gibi inelim işte abimlerin sınıfına."
"Öğle arası da gidebiliriz?"
"Ya şimdi gidelim işte."
Biraz durup Neşe'ye baktım. "Ee gidiyoruz değil mi?" diye ısrar edince "Tamam, gidelim de ne bu istek? Hayrola?" diye konuştum.
"Kızım eniştem kim bilmeliyim. Öyle bizim tanımadığımız adama vereceğimiz kızımız yok."
"Neşe!"
"Tamam tamam sustum açma gözlerini kocaman kocaman. Şakaydı."
"İyi peki, öyle olsun."
Biz fısıldaşmaya devam ederken "Ne planı kuruyorsunuz yine?" diye bir soru geldi arka sıralardan.
"Seni ilgilendirmez Masal!"
Neşe'nin önüne dönmesiyle zil çaldı. Çalan zilin ardından gerekli ders malzemelerini masamın üstüne çıkarmaya başladım.
Bakalım sen kimmişsin Tabildot Bey?
× yedinci bölüm sonu ×
bir bölümün daha sonuna geldik ama yeni bölümlerde görüşmek üzere..
yıldız toplamamıza yardım etmeyi unutmayın. yorumlarınızı bekliyorum, kendinize iyi bakın.
hoş kalın <3
1️⃣2️⃣.7️⃣.2️⃣2️⃣ (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tabildot // yarı texting
Teen Fiction[tabildot // yarı texting , tamamlandı] 05×× : Geçenlerde sana 'Yemeği beğenmedin mi?' diye sorduğumda bana kızmıştın. 05×× : 'Allah'ın yarattığı bir nimeti sevmemek benim ne haddime.' diye. 05×× : Hatırladın mı? 05×× : Dün annem bana 'Allah'ın ba...