12. Bölüm - Etkinlik

691 29 2
                                    

Multimedya da Armina

1 GÜN SONRA

Sabah alarmın sesiyle aceleyle kalktım. Bu gün Çağlayan'la erken okula gidecektik. Beyefendi sonunda kendini bana affetirmişti. Özür diledi ve ondan izinsiz bir şey yapmayacağını söyledi.

Oyalanmadan banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım Artık havalar daha çok ısındığı için kısa siyah kot şortumu giydim. Üstune de beyaz sıfır yaka gömlek giydim. Gömleğin Bir kısmını şortun içine soktuktan sonra beyaz converslerimi ayağıma geçirdim.

Saclarımıda tarayıp doğal haliyle bıraktım. Beyaz deri püsküllu sırt çantama gereken eşyalarımı katıp evden çıktım.

Tam bahçeye çıkıyordum ki telefonumun sesiyle gelen mesajı okumaya başladım.

GÖNDEREN: SAPIK UYUZ (ÇAĞLAYAN)
Gitarı almayı unutma

Hemen eve geri döndüm ve gitarı aldim.

GÖNDERİLEN: SAPIK UYUZ
Aldım. Sağol

Bugün değişiklik olsun diye arabamın anahtarlarını aldım. Ah tabiki de arabamın markası mini cooper. Küçük ama benim aşık olduğum kırmızı ve beyaz çizgileri olan çok şeker bir araba. Hemen arabaya bindim ve okula doğru sürmeye başladım.

Arabamı otoparka park ettim. Sonra telefonu çıkarıp Çağlayan'a mesaj attım.

GÖNDERİLEN: SAPIK UYUZ
Nerdesin? Ben okula geldim

Iki dakika sonra mesaj geldi

GÖNDEREN: SAPIK UYUZ
Müzik salonuna gel. Hem de koşarak gel öğretmen sınıfa birazdan gelecek kapının orda

Mesajı cevaplamadan koşarak müzik salonuna doğru gittim.

Hoca kapının önünde telefonla konuştuğu için daha girmemişti. Sınıfa girdiğimde Çağlayan'i gördüm ve hemen yanındaki boş puf koltuğa oturdum. Bu çocuk gittikçe yakışıklışıyor mu yoksa bana mı öyle geliyordu. Kaslara gel abi.

"Hiç giyinmeseydin" ses Çağlayan'dan gelmişti. Ne saçmalıyordu. Bende ona kafamı çevirerek 'ne diyorsun sen?' ifadesiyle baktım. Oda başını bana çevirip
"Şortun diyorum çok kısa"

"Ha?"

"Algılama sorunun mu var?"

Dejâ vu mu yaşıyorum?

"Hayır yok ama sen benim giyimine neden karışıyorsun. Hemen barıştık diye saçmalama" dedim.

O ise hiçbir şey demeden önüne döndü. Sonra da hoca sınıfa girdi. Selamlaşma faslı bittikten sonra herkes gruplarıyla şarkı söylemeye başladı. Diğer grupta şarkısını bitirdikten sonra hoca "Armina ve Çağlayan sıra sizde" dedi.

Bizde gitarlarımızı alıp kürsüye çıktık. Sonra hoca bana şaşkın bir ifadeyle bakıp "ikinizde mi gitar çalacaksıniz?" Dedi. Bende hemen hocaya "evet hocam"dedikten sonra hoca kafasını saklayıp şarkıyı başlamamızı söyledi.

Kürsüde duran büyük yastıklara oturduktan sonra Ikimizde yavaş ritimlerle melodiyi çalmaya başladık.

Söyleme sırası gelince derin bir nefes alıp gitarı çalmayı bıraktım ve şarkının sözlerini dudaklarımın arasından döktüm .

"Umutsuz olduğun bir anda sevmek
Isterler insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın? "Dedim ve ben gitarı çalıp Çağlayan söylemeye başladı. Ikimizde gözlerimizi birbirimize kenetlemiştik.

UYUZ -Tekrardan Yayınlandı!-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin