33.Bölüm "TEKLİF"
Bu bölümü canım arkadaşım Berfin'e itafen yazdım.
Kitaptaki karakterin ile sonsuza dek yaşayacaksın..
Multimedya da Berfin ve elbisesi.. (ŞARKIYIDA DİNLEYİİİN :D )
Bölüm şarkısı: Majeste - Aşk Dediğin
BERFİN'DEN
Odaya sızan yakıcı güneşın ısısıyla gözlerimi araladım. Yan tarafıma baktığımda Barış'ın yanımda olmadığını görmek kaşlarımın çatılmasına neden oldu.
Homurdanarak yataktan kalktım ve telefondan saate baktım.
"Çüş ya bu kadar uyudum mu ben?" Diye kendi kendime söylendm.
Saat 2 olmuştu ve benim bu kadar uyumam normaldi. Dün kızlarla erkekleri yanımızdan kovmuş ve kendi aramızda kızlar gecesi yaparak sabahlamıştık. Yani sonuç olarak geç uyanmam o kadar da abartılacak bir durum değildi.
Kendimi hemen banyoya atıp 15 dakika içerisinde güzel bir duş yaptım. Bornozuma sarılarak dolabımın karşısına geçtikten sonra dolabın kapağını açtım ve içindeki sarı yapışkanlı kağıt dikkatimi çekti.
Kağıdı elime aldığımda aslında zarf olduğunu fark ettim. Zarfın içini açtım ve içindeki kağıdı çıkararak içindekini okumaya başladım.
'' Günaydın güzelim.. şimdi üstüne bir şeyler giydikten sonra ve kahvaltını yaptıktan sonra evden dışarı çık.. seni seviyorum ''
Yüzümdeki gülümseme düşmeden dolaptan bir tane yırtık kot şort ve hafif göbeği açık zımbalı gömlek çıkarttım. İç çamaşırlarımı giydikten sonra gömleği ve şortuda hemen giyindim.
Saçımı kuruttuktan sonra dağınık topuz yapıp güneş gözlüğümü saçlarımın arasından geçirdim. Telefonumu aldıktan sonra odadan çıktım ve merdivenleri indikten sonra salona geçtim.
Barış dışında herkes salondaydı.
''Ooo yenge sen hiç uyanmasaydın yaa. Zaten akşam oluyordu.'' diye hemen atıldı Egemen.
''Üff bana yenge menge deme! ben mutfaktayım bir şeyler atıştırıp çıkacağım''
''Biliyoruz çıkacağını'' dedi ve Çağlayan'dan bir şaplak yedi Egemen.
Çağlayan fısıldayarak ''Lan sus bi kapa o çeneni'' diye Egemen'e kızdı.
kaşlarımı çatarak Egemen'e döndüm ve ''Sen nerden biliyorsun benim dışarı çıkacağımı?''
Egemen alnını kaşıyarak "Şey..hah! Böyle süslenmişsin giyinmişsin falan ya ondan öyle şey edip şey ettim. Yani çok şey oldu ama bir şey olmaz ama yinede şey ettiğim için-"
"Aaah! Yeter! Yeter saçmaladın!" Dedim ve mutfağa doğru yürüdüm ta ki Egemen'in yanına gidip ağız burun girişmeden önce dediği şeye kadar..
"Berfin bazen çok salaksın. Saç-malanmaz. Saç-taranır!"
Yastığı bir kez daha yüzüne vurduktan sonra "Allah cezanı vermesin Egemen!" Üzerinden kalktım ve mutfağa geçtim.
Kendime hemen kaşarlı bir tost yapıp kupa bardağına çay koydum ve hepsini afiyetle bitirip mutfaktan çıktım.
"Ben çıktım!!" Diye seslendikten sonra evden dışarı çıktım.
Kapının önünde duran son model jipten bir adam indi ve "Arabaya biner misiniz efendim.." dedi
Adama kaşlarımı çatarak "Sen kimsin be! Hayatta binmem senin arabana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ -Tekrardan Yayınlandı!-
RomanceArmina, annesi ve babasını trafik kazasında kaybetmiş, dayısı ve yengesi ile yaşayan bir kızdı. Yaşadığı olaydan dolayı okulunun devamını İstanbul'da devam ettirmek için bir otobüs aracına binmişti. İşte her şey o anda başlamıştı.. Çağlayan, sessiz...