31.Bölüm - "Şans"

385 21 1
                                    

31.Bölüm "ŞANS"

Bu bölümümü arkadaşım Nezihe'ye yolluyorum.
Hande karakteri ile sonsuza kadar yaşayacak..

Multimedya'da Hande.. - Nastya Shmakova-

ARMİNA'DAN


♤Gözlerim fal taşı kadar açılmış arkamda sahildeki Hande'ye şaşkınca bakıyordum.

Ne işi vardı ki bu kızın? Ben kaçırılıp Kağan vurulduktan sonra onu bir kez olsun görmemiştim. Acaba bana veya bize zarar mı verecekti?! Ah aklımda deli sorular..

Aslında onu pekte kötü bir kız olarak görmüyordum. Kaçırıldığım o dönemde bir çok kez Kağan'a beni bırakması için kavga etmişti. Ama Çağlayan'a zarar vermek istediğini hep öne sürüyordu.

Elimdeki güneş kremini şenzloga koyup Hande'ye doğru yürüdüğümde bileğimi tutan el ile kafamı geriye çevirdim.

Çağlayan bileğimi sımsıkı tutmuş beni neredeyse kuma gömecekti.

"Hiç bir yere gitmiyorsun" dedi Çağlayan sert ve itiraz istemeyen bir sesle.

Bileğimi nazikçe bırakıp şenzlongtan kalktı ve karşıma geçip omuzlarımdan sürükleyerek şenzlonga geri oturttu.

Çağlayan'da yanıma uzandığında beni de kendine çekip yanına uzandırdı.

"O burada ne arıyor olabilir ki?" Diye içimdeki düşünceyi sesli bir şekilde söyledi Berfin.

Ona doğru baktığımda o da şaşkındı ve gözleri Hande'ye doğru bakıyordu.

Barış'ta aynı Çağlayan gibi Berfin'i kendine doğru çekip yanına uzandırdı ve "O kıza bulaştığınızı görmeyeceğim" dedi.

"Ahaa... buraya bakıyor. Lan buraya doğru geliyor!" Diye sona doğru yükselterek konuştu Egemen.

Söylediği şey ile başımı tekrar Hande'ye çevirdiğimde giydiği siyah bikinisi ile buraya doğru şaşkın bir şekilde geliyordu.

Kollarımı Çağlayan'ın çıplak göğsune sıkı sıkı sardığımda o da alnıma buse kondurup "Bu kadar gerilme sana hiç bir şey yapamaz. " dedi güven dolu sesiyle.

Hande hafif kızarık suratıyla bana bakıyorken Çağlayan'dan kollarımı ayırdım ve şenzlongta dikleşip oturdum.

"A-Armina?" Diye şaşkınca kekeledi Hande.

Mimik bile oynatmıyordum karşısında. Sadece boş bir suratla ona bakıyordum. Hayatımı çalacaklardı bu ikisi. Birk zaten elden gidip kara toprağa gömüldü.

Hande her ne kadar bana zarar vermek istemese de Çağlayan'a zarar vermek istiyordu. Ama bilmiyordu ki Çağlayan'ı öldürseydi beni nasıl yaşayacağımı. Kahrolurdum ben onsuz. Sırıttım kendi kendime. Ne ara bu kadar bağlandım ben bu adama. Ne zaman bu kadar aşık olmuştum ben bu güzel adama..

Kafamı hızla sağa sola salladım. Karşımda beni kaçıranların yandaşı varken ben aşktan bahsediyordum.

Şenzlongtan ayağa kalkıp Hande'nin karşısına geçtim.

"Sen ne arıyorsun burada" dedim ifadesiz kalmaya çalışarak.

"Be-ben tatile gelmiştim. Seni burda görmeyi beklemiyordum."

Elimde hissettiğim el ile yan tarafıma baktığımda Çağlayan elini ellerime hapsetmiş o da ifadesiz suratıyla Hande'ye doğru bakıyordu.

Soru sorarcasına Hande'ye bakıp " Bizi takip etmediğin ne malum?"

UYUZ -Tekrardan Yayınlandı!-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin