Merhaba canlarım..
Bugün yine tazeciklerimden bir bölüm daha yolluyorum.Bölümleri geç yazabiliyorum üzgünüm ama okuma sayısına göre bölümleri yazabiliyorum o yüzden lütfen bana da hak verin..
Multimedya'da Bizimkilerr
Bölüm Şarkısı: Aydilge - Kiralık Aşk
ARMİNA'DAN
Sabahın ilk ışıklarında gözlerimi açtığımda gözlerimi ovuşturdum. Dün bizim için gerçekten yorucu bir gündü. En azından benim için..
Yataktan kalkmaya çalışırken belime sarılan kollarla yatağa tekrar fırlatıldım.
Tekrar kalkmaya çalışacağım sıra Çağlayan iç organlarımı kıracak derecesinde daha sıkı tutup sanki mümkünmüş gibi bedenlerimizi daha çok birleştirdi.
"Çağlayan.. canım.." diye fısıldadım yüzümü ona çevirdikten sonra. Fazla yakın olduğumuz için nefesi yüzüme değiyordu ve bu midemdeki fillerin depreşmesine neden oluyordu. Bende kelebek olmaz fil olur çünkü niye biliyor musunuz BEN NORMAL DEĞİLİM Kİ İÇİMDEKİLER NORMAL OLSUN!
Kendi kendime yaptığım konuşmayı es geçip Çağlayan'a birazcık yaklaşıp tam yanağından öpecektim ki birden Çağlayan'ın yüzünü çevirmesi ve benim dudaklarıma yapışması bir oldu.
Tabi ben ilk 1 dakika şaşkınlıkla açılan gözlerimle ona bön bön bakarken dudağımı ısırmasıyla ağzımı aralamak zorunda kaldım. Ben dudaklarımı aralar aralamaz Çağlayan'ın arsız dili ağzımın içinde kıvrak bir dans eşliğinde oynaşması da bir oldu tabiki de.
Öpüşmemiz anlam kazanırken nefes almak amacıyla birbirimizden zorda olsa ayrılıp alınlarımızı birleştirdik.
"Beni uyandırırken yanaktan öpme ile değil dudaklarımdan öperek uyandırmalısın." Dedi muzhipçe sırıtarak.
Ben ona gülümsedim ve "Odun bir Uyuz.." diye mırıldandım.
Boynuna doladığım kollarımdan birini çözdum ve yanağına koydum.
"Ve ben bu odun uyuzu çok seviyorum." Diye cümlemi tamamladım ve dudaklarına masum bir öpücük bıraktım.
Çağlayan ise bana gülümseyerek baktıktan sonra "İnatçı bir Masum kız.." diye mırıldandı.
O da belime doladığı kolundan birini çekip yanağıma koydu.
"Ve ben bu inatçı masum kızı çok seviyorum" diye cümlesini tamamladı ve benim gibi dudaklarıma masum bir öpücük koydurdu.
***
"Ne uyuşuk bir kızsın be Armi!!" Diye aşağıdan söylendi Berfin."Of tamam be bi bekleyemediniz zaten sizin yüzünüzden zorla geliyorum bir de gördüğüm muameleye bak!" Diye odamdan bağırdım merdivenlerde susmak bilmeyen yurttan sesler korosuna.
Aslında özel bir gün olmadığı sürece asla geç hazirlanan yüz saatte kıyafet beğenen tiki kızlardan değildim. Ben daha sade ve düz olmayı tercih ettiğim için 5 dk bile bana çok uzun bir zaman dilimi geliyordu bazen.
Parmaklı sandaletimi ayağıma geçirdikten sonra minik zincir kol çantamıda alıp odamdan çıktım.
Bugün kızların ısrarı yüzünden kız kıza çeşmeyi turlamaya bir kaç parça bir şey almaya karar vermişlerdi. Ve ben günümü kitap okuyarak geçireceğim derken bütün hayallerim suya düşmüş zorla gezintiye gidiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ -Tekrardan Yayınlandı!-
RomanceArmina, annesi ve babasını trafik kazasında kaybetmiş, dayısı ve yengesi ile yaşayan bir kızdı. Yaşadığı olaydan dolayı okulunun devamını İstanbul'da devam ettirmek için bir otobüs aracına binmişti. İşte her şey o anda başlamıştı.. Çağlayan, sessiz...