26.Bölüm "TAVA"
ÇAĞLAYAN'DAN
"Çağlayan ben çıkıyorum" Armina'nın aşağıdan sesini duymamla banyodan çıkıp
"Armina ben evde ne yapacağım? Hem sen nereye gidiyorsun bakim?"
"Hayatım alzheimer'ın sana selamı varmış. Çağlayan 10 dakika önce kızlarla Toplanacağız dedim ya"
"Ben ne yapacağım evde"
"Ya ne bilim git Egemen'i çağır Tarık falan gelsin ne bilim ben Allah aşkına "
"Tarık kaç gündür görünmüyor ortalıkta"
"Esra'yı da görmedim hiç. Belki işleri vardır. Hadi ben çıkıyorum bak Gizem benden önce gitmiş bile hadi öptüm"
Dedi ve benim bir şey dememe gerek kalmadan evden çıktı. Bende merdivenleri indikten sonra sıkılmamak için bizimkileri aradım. Egemen ile Barış geleceklerini ama Tarık mesaj ile işi olduğunu söyleyip gelmeyeceğini belirtti.
Onlarda zaten çok geç kalmadan gelmişlerdi.
"Abi bak erkekler gecesi yapak. Acaba dansöz mü getirseydim?"
Barış benim vurmaya gerek kalmadan Egemen'in kafasına bir tane patlatıp.
"Lan Berfin beni öldürür. Zaten kaç gündür kavga ediyoruz"
Anlamazca Barış a dönüp "Ne oldu?" Dedim.
"Ağabey içerde anlatalım " dedi ve içeri geçtiler. Akşam 9'a geliyordu zaten bizde erken değil diye biraları açıp oturduk.
"Ağabey ben ne yapacağım?" Barış'ın konuşmasıyla ona dönüp "ne oldu?"
"Berfin artık birlikteliğimizi ciddileştirmek istiyor"
"Nasıl yani" diye atıldı oradan Egemen.
"İşte söz veya nişan yapalım diyor. Kaç yıldır sevgiliyiz ama hiç ciddiyet olmadı falan diyor. Sonrada ağlayıp sen beni sevmiyorsun. Diyor. Ağabey kafayı yedim ya"
Barış'ın yanına gidip sırtına güven verircesine vurup "sen onu seviyor musun?"
"Ağabey onu kendimden çok seviyorum. Sevmesem bunca yıl niye onunla olayım ki?"
"Bak Barış bir bakımdan o da haklı. Kaç aydır birliktesiniz "
"1 yıl oldu. 2. Yılda 1 ay sonra.."
"O zaman bak benim bir planım var. Hem onu mutlu edersin hem de sen mutlu olursun"
"Söyle ağabey bana yol göster "
"Tamam. Gel la Egemen sende dinle"
"Hayhay efendim " dedi ve yanımıza geldi. Onlara aklımda kurduğum planı anlattığımda ikisi de bayıldı bu plana. Barış bana mutluluk gözlerle bakıp
"Ağabey bu harika. Yemin ediyorum omuzumda ki yük gitti. Çok teşekkürler Çağlayan " dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarılıp kendimden ayırdım ve gülümsedim. Sonra aklıma gelen şey ile Egemen'e çatık kaşlarımla dönüp işaret parmağımı ona sallayarak
"Ulan bak eğer kız gibi ağzından kaçırır veya bizimkilere söylersen senin o saatlerce çıkmadığın tuvalet kapağına sıkıştırır kelleni uçururum!" Diye tısladım.
Egemen ise kafasını sallamakla yetindi. Saat gece 11'e kadar konuştuk maç özetlerini izleyip yorumlar yaptık. Egemen'in iğrenç esprilerini de unutmamak lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ -Tekrardan Yayınlandı!-
RomanceArmina, annesi ve babasını trafik kazasında kaybetmiş, dayısı ve yengesi ile yaşayan bir kızdı. Yaşadığı olaydan dolayı okulunun devamını İstanbul'da devam ettirmek için bir otobüs aracına binmişti. İşte her şey o anda başlamıştı.. Çağlayan, sessiz...