9. Bölüm - Motor

771 31 2
                                    

Multimedya da Esra ve Berfin

---

Sonunda bugün olan bütün derslerimiz bitmiştı ve hemen eşyalarımı çantama tıktım.

Kapıda beni bekleyen Esra ve Berfin'e koşarak giderken Çağlayan'a çarptım ve çok fena bir şekilde inledi.

Hemen rotamı Çağlayan'a çevirdim ve ona doğru koştum.

"Özür dilerim acıdı mı sırtın? "

"Yok ahh.. önemli degil"

"Özür dilerim bilerek çarpmadım. 1dk bende sırt ağrılarına iyi gelen bir krem var." Dedim.

Çantadan kremi çıkarıp onun eline verdim.

Esra ve Berfin doğru yürüdüm. "Selam Armi " dediler "Selam şey artık gidelim mi ben biraz yorgunum da?"

"Tamam hadi atla arabaya"

"Yok benim motorun var onla gidicem sen bana adresi söyle giderim ben."

"Tamam o zaman Esra seninle gelin o zaten motor manyağı"

Esra sevinçle bağırıp "oleeeeey motor hastasıyım len ben"

"O zaman ne duruyoruz hadi atla motora" dedim. Sonra Berfin'de "o zaman kapışalım mı Armi?"

Bende başımı olumlu anlamda salladım ve otoparka doğru gülerek yürümeye başladık. Esra ile benim motoruma bindik. Berfin'de kendi arabasına bindi.

Tüm gözler bizim üzerimizdeydi. Berfin arabasının camını açıp "3 deyince" dedi. Sonra esra "Biiiiiiiir" diye bağırdı. Berfin'de "ikiiiiii" dedi ve bende avazı çıktığım kadar bağırarak "Üçççç" dedim ve yarışımızı başlattık.

Son gaz arabalara makas atarak ilerliyordum. Berfin gerçekten çok ustaca arabasını sürüyordu. Esra belimi sımsıkı sarıp "Hadi Armi daha hızlı çok az kaldı... YEHUUUUUUU"

"Esra sıkı tutun" diye bağırdım ve kahkaha atarak Esraların evine vardık.

Berabere bitmişti yarışımız. Ikimizde araçlarımızı ustaca durdurup indik. Ikimizde harika yarışmıştık.

"Armi motorunun hakkını verdin"

"Sende harikaydin. Çok ustaca sürüyordun arabanı"

Esra lafa atlayarak;

"Armii sen bilmiyorsun tabii. Berfin daha önce bir çok yarışmaya katılıp dereceler aldi"

Bende Berfin'e şaşkınca bakıp;

"Gerçekten mi?"

"Evet ama Esra her zamanki gibi fazla abartıyor sadece iki kere derece aldim. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum."

"Harikaa" dedim ve üçümüzde eve girdik. Büyük ve güzel bir evi vardı Esra'nın.

Bizim evimizde öyleydi. Derya'nın evi de çok güzeldi ama kendisi bir yıllığına kazandığı Amerika tatiline gitti. Bana da evi emanet etmiş gönlünce kullan demişti.

"Ee ne içersiniz bakalım.. Kahve?"

"Olur" dedik Berfin'le aynı anda

"Tamam ben geliyorum bide mısır patlatacağım film seçin siz" dedi ve Esra mutfağa geçti.

Berfin'de film izlemek için CD dolabının yanına gitti ve film seçmeye başladı. "Ne tür film olsun komedi aşk korku?"

Esra mutfaktan bağırarak "aaaaaşk" dedi. Berfin'de Su ve Ateş filmini seçti.

Esra'da mısır ve kahvelerimizi getirince filmi başlattık.

3 saat sonra film bittiğinde biz birbirimize sarılmış salya sümük ağlıyorduk.

"Ahhh tamam kızlar yeter kendinizi toparlayın ya" diye bağırdım ve onlarda kendilerini toparlayıp peçeteyle akan makyajlarını sildiler.

Filmi kapatıp sohbet etmeye başladık. Sonra Berfin bana doğru dönüp ;

"Armi sen Çağlayan'ı nerden tanıyorsun?" Dedi.

Esra'da Berfin'ı onaylar bir şekilde bana bakınca onlara tüm olan bitenleri anlattım. Konuşmam bittiğinde ikiside gözleri çıkacak gibi bana bakıyorlardı.

"Bu anlattığın kişi bizim umursamaz, sessiz ama koydu mu oturtan Çağlayan mı?"

"Evet Berfin ne oldu ki?" Dedim.

O anda Esra araya girip "Armi, Çağlayan asla bir kızla bu kadar ilgili olmaz. Kardeşi öldükten sonra çok değişti. O kızları sadece ilişkiye girmek için kullanır."

"Çağlayan'ın kardeşi mi ölmüş?"

"Ah.. tabi sen bilmiyorsun. 1 yıl önce ikiz kardeşi Çağla ağır bir kanser hastalığı geçiriyordu. Sonra da artık vücudu dayanmadığı için öldü. Çağla ölmeden öne Çağlayan çok iyi biriydi. Tüm okul çok severdi onu. Çağla'da bizim okulda okuyordu. Çok iyi anlaşırlardı. Ama kardeşi öldükten sonra Çağlayan çok kötü bir travma geçirdi. Psikolojik sorunlar yaşadı. Tüm okul ondan korkmaya başladı. Tabii kızlar hariç. Resmen Çağlayan'la birlikte olmak zaman geçirmek için yalvarıyorlar!"

Esra'nın anlattıkları beni derinden etkilerken Berfin araya girip " Çağlayan kardeşi öldükten sonra ant içti hiç kimseyi sevmeyeceğine. Kendinden bile nefret ediyor. Ama kardeşi hep ona ölmeden önce de öldükten sonrada rüyalarına girip birini sev birine aşık ol onu sahipken koru dese de kardeşine ihanet eder diye hiç kimseyi sevmedi"

"Siz bunları nerden biliyorsunuz yani Çağlayan gibi bir uyuzun anlatacağını pek sanmıyorum"

"Barış'tan" dedi Berfin bana bakarak

"Barış kim?"

"Çağlayan'ın en yakın arkadaşı. Barış'ta benim sevgilim. ."

"Hmm anladım canım " dedikten sonra biraz daha sohbetettikten sonra havanın karardığını saatin gece 2 olduğunu görünce ufak birçığlık attım. Esra bana burada kalmam için yatak hazırladığını söyledi. Bendeoturduğum yerden kalkıp bana hazırladığı misafir odasına girdim. Yatağınüstündeki pijamaları üstüme geçirip yatağa girdim ve göz kapaklarımı yavaşçakapatıp uykuya daldım...

BU BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR..

VOTE VE YORUM VERMEDEN GEÇMEYİN LÜTFEN


UYUZ -Tekrardan Yayınlandı!-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin