11.

15.5K 471 23
                                    

HARUN....

İşden evime geldim. Üzerime rahat birşeyler geçirdim annemlere gitmek için evden çıkıyordum.
UHU aradı.

Bana Zeynep zor durumda kalmış abi bizim bir ara baya sık gittiğimiz Emirgan sahilde ki restoranda dedi ve olanları anlattı.
Restorandan içeri girdiğimde onları oturuken gördüm, onlara doğru ilerledim Zeynep beni görür görmez ayağa kalktığında kafamda uydurdum senaryoyu hayata geçirdim.

Şoka girmiş bir şekilde bana baka kaldı arkadaşlarının hepsine tokalaşıp oturdum, fena çocuklara benzemiyorlardı ama benim yaşlarımdaki hatun oynaktı bende oynak olduğumdan bu yolları bilirdim.

Yemek yerken arka masadan oturan birileri kadehi fazla kaçırmış sağa sola salça oluyordu masada ki arkadaşlar sinirlemiş kavga çıkmak üzereydi. Çocuklara işaret çakıp duruma el koydum. Yemek di, sohbetti, pastaydı derken Zeynep hiç konuşmadı sadece tebessümlerle zaman geçirdi ve gözleri. Sürekli benimkilerle buluştu.

Kalma zamanı geldiğinde elimi uzattım tereddütle tuttu.
O elimi tuttuğunda bütün bedenimde milyonlarca karınca hareket etmeye başladı, artık kesinlikle emindim bu kız.
Bütün bedenime hükmediyordu arabaya kadar elini sıkı sıkı tutarak yürüdüm.
Benden hiç ayrılsın istemiyordum. Ben onun için bu hisleri hissederken acaba o ne hissediyordu çok merak ediyordum.

Arabaya bindikten sonra biraz atarlı ve giderli konuştu.
Ben de esprilerle karşılık verdiğimde çok sinirlenip arabadan inmek istedi. Onu yolun ortasında asla bırakılmazdım zaten onun yanımda olması bedenime zarardı, onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum arabayı durdurup indim ve arkadan gelen çocukların arabasına bindim onu takip etmeye devam ettim arada kafasını çevirip arkaya balıyordu.

Onunla en kısa sürede tekrar görüşmeliydik.

Babam, nerede kaldın diye aradı hemen geleceğimi söyleyerek yola devam ettim.
Yemek konumuz. Her zamanki gibi üvey teyzemin kızı Yıldızdı teyzem her geldiğinde annemi bana karşı dolduruyordu ısrarla onu sevmediğimi evlenmek istemediğimi söylesem de annem teyzemin kafa yıkamalarına kurban gitmiş yine konuyu açmıştı.

O zaman bizim bulduğumuzu beğenmiyorsan kendin bul ve bir an önce evlen ben torun sevmek istiyorum diye başladı yakınmaya.

Ben de tamam seneye evleneceğim söz diyerek konuyu kapattım babam alay eder gözlerle bana bakarak tebessüm ediyordu, Mine sözümü gerçek sanarak. Yaşasın yakında evimizde çocuk sesleri yankılanacak diye evi çınlatıyordu.

Odama çıktım yatağıma uzandım kapım tıkladı ve içeri Vildan girdi elinde meyve ve 1 kadeh viski vardı sehpaya bırakıp yatağın ucuna oturdu.
Bana bakarak " seni özledim" dedi.

Yatakta doğruldum ona doğru eğildim ve "Vildan birşeyler yaşadık ve bitti en başından sana tüm gerçeği söyledim yapma bunu kendine gel bulalım birini gençsin evlen dedim istemedin benle yatmanın sonu yok kızım."

"Hepsi biliyorum Harun herşeyin farkımdayım ama kendimi durduramıyorum."

"Vildan sana bir sır veriyimmi"

" tabi"

" Ben aşık oldum ve onun dışında herkesi kendime haram kıldım. Beni anlıyormusun"

" anladım inşallah mutlu olursun" dedi ve gitti.

Viskimi alıp Yatağa tekrar uzandım, ben uçan kaçanı kaçırmayan Harun yatağıma gelene yol verecektim. Pehh aklıma İremin dedikleri geldi. Lan hatun haklıydı galba.

TUTKU /// Vanilya KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin