HARUN.....
Zeynep beni bardaki kadınlardan kıskanıp.
Az alkolünde etkisiyle üzerime atlıyordu.
Ben incinip canı yanmasın diye çabaladıkça o onu istemediğimi zannetti.
Ben de erkektim sonuçta karım beni istiyordu istediğini ona verecektim.
Birden dudaklarına yapışıp onu soymaya başladım.O beni ben onu derken çırçıplak yatakta sevişiyorduk, onu öperken kasıklarına doğru indim daha önce hiçbir kadına oral seks yapmamıştım, karıma yapmak istiyordum.
Kafamı bacak arasına sokup dilimi kadınlığına değdirince beni kaldırmaya, üzerinden atmaya çalıştı.
Ben daha çok bastırıp onun içini emerek dil darbelerimle onu zirveye çıkarmaya başladığda nerdeyse o boşalıcak, benimde aletimin kafası zonklamaktan patlayacak durumdaydı.Kafamı bacak arasından kaldırıp dudaklarına yapıştım.
Aletimi kadınlığının üzerine sürtüp içeri doğru sokarken çok zorlandım.
Zeynep çok dardı ama içine girerken bana büyük zevk veriyordu, daha önce tatmadığım bir zevk.
Hiçbir kadını istemediğim kadar istiyordum onunla birlikte olmayı karım olması onu seviyor olmam ayrıydı, ona dayanılmaz bir istek, arzu şehvet duyuyordum.
Aylardır hasretinle yanıp kavrulmuşdum ve artık birlikteydik.İçine her girdiğimde ateş çukuruna girmiş gibi yanıyordum onun içine boşalırken aldığım haz kemiklerime kadar işliyordu.
Sabaha kadar kaç kez onun içine girdim bilmiyorum o istedi ben verdim.
Sabah ayağa kalkamayacaktı canı yanacaktı biliyordum.Uyandığımda sabah 11 civarıydı, Zeynep pestili çıkmış gibi uyuyordu.
Duş aldım giyindim dışarı çıkıp bir eczaneden ağrı kesici aldım. Bir çiçekçiden kırmızı gül demeti yaptırdım. Otele döndüğümde hala uyuyordu.
Yatağa gülü koydum su ve ağrı kesicinin yanına bir not yazdım. **Günaydın ilacı iç, duşunu al havuz başında bekliyorum.SS** yazdım.
ZEYNEP....
Uyandığım zaman bedenimde bir kırgınlık tuhaf bir ağrı vardı. Bacak aramda ise minik minik zonklama kafamı Harun'nun yattığı tarafa çevirdiğimde beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Genç Kurgu🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...