ZEYNEP....
Harun yerden boxerini aldı hızlıca şortunu giydi.
Bana "çabuk kalk giyin" dedi kapıyı açtım koşarak güverteye çıkıp bikinimi alıp aşağa indim giyindim.Harun çoktan motoru çalıştırmış otele doğru yol almıştı yanına giderek " ne oluyor Harun?" dediğimde.
"Babamların eve saldırmışlar çok sayıda yaralı varmış."
"Aman Allah'ım" dediğim sırada tekrar Harun'un telefonu çalmaya başladı.
Ekrana baktığımda Umut abinin aradığını gördüm, Harun telefonu açarak.
"hallettin mi?" dediğinde karşıyı dinledi, "tamam otele girip üzerimizi değiştirip o saatte uçağa yetişmiş oluruz" dedi.Uzun bir sessizlik ile dinlediği telefonla kaşları çatıldı, dişlerini sıktı, rengi değişiyordu.
"Sen tüm güvenlikleri al, yapman gereken her şeyi yap hava alanına güvenlikli bir araba yolla" dedi ve kapattı.
Telefonumu bulup Mine'yi aradım. Sesi çok kötüydü herkesi sorup kapattım.Harun o kadar sert ve korkutucu görünüyordu ki soru sormaya da ona dokunmayada korkuyordum. Limana geldiğimizde. Daha önce gördüğüm korumalara 2 kişi daha eklenmişti. Harun elimi sıkıca tutarak gelen arabaya beni bindirdi. Şöför ve koruma önde biz arkada otele gittik.
Hemen odaya çıkıp, eşyaları topladık üzerimizi değiştik. Tekrar arabaya binip hava alanına gittik. Harun'nun bu hali beni aşırı korkutuyordu hiç konuşmayan kaya gibi sert bir Harun.
Uçağa binip İstanbula geldiğimizde bizi hava alanında bir koruma ordusu bekliyordu.
Arabaya binince Haruna dönüp."Canım ben önce bir Ela'ya baksam mı?" dedim.
Ses yoktu.
Hiç birşey söylemedi.
Bende tekrar konuşamadım.
Araç evin sokağına girdiğinde silahlı bir sürü adam ve bir polis otosu vardı.
Kapıda indik.Bana dönüp "içeri git" dedi ve polis otosunun yanına gidip adamlarla tokalaştı. Durmuş ona bakarken.
Omzuma değen elle sıçradım.
Umut abi dedim.
Sarıldık.
İkimizde Haruna bakıyorduk."Umut abi Harun'nun bu hali korkuyor beni"
" kork zaten fırtına öncesi sessizlik bu" dedi.
Ona bakarken.
Harun'nun UHU diye bağıran sesinle.
Umut abi omzuma dokunup "içeri geç hadi durma burda sinirlenmesin" dedi ve onun yanına gitti.Eve doğru ilerledim kapıyı çaldım.
Kapıyı tanımadığım bir yardımcı açtı. Selam verip içeri girdim.
Salonda Zeliha annem oturmuş dışarıyı izliyordu.
"anne"
"Zeynepciğim hış geldin kızım" diyerek kalktı sarılıp öpüştük.
" anne Harun çok sinirli hiç birşey soramadım neler oluyor?"
"Vallahi kızım bende ne anlatırlarsa o kadar biliyorum, bir adam var bela bişey bizim tırlarımızla kaçakçılık yapmak istiyormuş Haşim ve Harun'u geçip yapamayınca kuduruyor geçtiğimiz aylardada evi kurşunlatmıştı şimdide yaptı 8 koruma yaralı."
Annem konuşurken, Harun ve Umut abi içeri girdi.
Harun annesine sarılırken bana baktı.Bakıştık, " Harun baban 2 saat oldu, emniyete gideli hala gelmedi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
أدب المراهقين🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...