47.KORPETA

6.6K 312 11
                                    

  ZEYNEP....

" Siz ne saçmalıyorsunuz acaba? benim babam yok!"

" Evet Zeynep daha 10 gün önceye kadar benimde  bir kızım yoktu. Ama hayat bana olmaz dediğim anda seni gönderdi"

" Beyfendi bakın karım rahatsız lütfen ne demeye çalışıyorsanız doğru düzgün söyleyin!"

" Dedi karısını koruyamayan damat"

" Bakın yaşınıza hürmeten  sakinliğimi korumaya çalışıyorum çıkın odadan"

" Kimsiniz siz?"

" Ben Korhan Tahsildar senin babanım Zeynep Müsade edersen anlatmak isterim."

" Pardon KORPETA ŞİRKETLER GURBU ile alakanız varmı?"

" Var damat bey sahibiyim. Şimdi müsadenle konuşmama devam edeceğim. "

" Çok özür dilerim Korhan Bey buyrun oturun"

" Teşekkürler Harun Zeynep seni yormak istemiyorum. Fakat daha fazla senden uzak kalamam."

" Dinliyorum Korhan Bey"

Tebessüm etti. Ne diyordu bu adam. Babammıydı? Neler oluyordu. 

" Bak  Zeynep kızım ben uzun zaman önce annenle büyük bir aşk yaşadım. Sonra yollarımız ayrıldı. Annen hamileymiş haberim olmadı. 10 gün önce Ayhan adında biri geldi. Benle çok görüşmek istemiş ama ulaşamamış. Perihanın eniştesiymiş dersebiz Korhan Bey benle görüşür demiş. Perihan adını duyunca hemen görüştüm. Önce baya  bir geveledi. Sonra senelerdir kızınıza bakıyorduk evlendi gitti üzerimize bir sürü borç bıraktı. "

" Ne borcu ya ben onlar yüzünden neler yaşadım"

" Sakin ol ben herşeyi biliyorum derin araşdırttım seni nerdesin? kimlesin? ne yaparsın?gerçekten kızımmısın? “

" Kızınız  olduğumu nerden biliyorsunuz ya değilsem? "

" DNA yanılmaz Zeynep"

"DNA mı?"

" Bebek için hastaneye geldiğinde içmen için verilen su bardağı ve saçından alınan telle iki  ayrı klinikte yaptırdığım testlerin sonucu sen benim kızımsın."

" Peki annem ona ne oldu?"

" Bilmiyorum ilişkimiz güzel gidiyordu ondan zaman istedim bana biraz zaman ver herşeyi yoluna koyacağım dedim. Bir gün evimize geldim bir kağıda yazmış.
*Ben gizli saklı yapamıyorum gidiyorum kemdine iyi bak diye.*
5 yıl boyunca aratmadığım şehir yer kalmadı. Ama yoktu sonra annem annesinden duymuş evlenip Hollandaya gitmiş. Bulamamamın sebebi oymuş. Sonrası boşluk işde. "

" Peki siz evlendinizmi? Çocuğunuz varmı? "

" Hayır evlenmedim ve çocuğum yoktu, taki senin varlığından haberim olana kadar. Artık bir kızım var tabi sen beni baban olarak kabul edersen?"

Durmuş ona öylece bakıyordum ne diyeceğimi bilmiyordum. Harun yanında dikilmiş elimi tutarken elini o kadar sıkmışım ki kulağıma doğru eğilip" sakin ol canım elini acıtacaksın" dedi. Elime baktığımda Harun'un eline o kadar sıkmıştım ki kıpkırmızı olmuştu.

" Bana biraz zaman verin ömce içimde bu durumu sindirmem gerek."

" Tamam istediğin zaman olsun kızım beklerim" ayağa kalktığında.

Harun atılıp " Korhan Bey, Zeynep'i sizmi kurtardınız? "

Gülümsedi...

" Evet"

TUTKU /// Vanilya KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin