ZEYNEP...
Eve geldikten 15 dakika sonra Mine geldi sarılıp öpmüştükten sonra bir şeyler içerek konuşmaya başladık. Bana olanları anlattığında çok şaşıracağımı söyledi ve anlatmaya başladı.
" Meğer abim benim ortadan kaybolma olayını annem ve babama çok bunaldığımı söyleyerek kafamı dinlemek için bir yerlerde olduğumu. Onun da benim yanıma geldiğini söyleyerek geçiştirmiş.
Sen evden gittikten sonra abim.
İki gün sonra annemleri arayıp.
Mine ile dönüyoruz anne sevdiğimiz yemekleri yap dedi.
Abimle beraber eve gittik işte annem babam sonra bir anda kapı çaldı Umut abi ile Erdal'ı içeri girdiler elim ayağım boşaldı titremeye başladım. Erdal bu konuda bana hiçbir şey söylememişti.
Hava su konuşma yemek bitiyordu, abim babama dönüp dedi ki baba ben bir şey düşünüyorum.
Sizlerin de fikrini almak istiyorum. Ben Erdal'la Mine'yi birbirine çok yakıştırıyorum.
Eğer müsaade ederseniz.
Sizler de uygun görürseniz.
Bir yıl kadar birbirlerini tanırsınlar. Eğer olurları olursa ne zaman isterlerse gerekeni kendileri bilir dedi.
Benim belden aşağım boşaldı. "" Aman allahım eee Mine sonra? "
" Babam benim kızım istedikten sonra Erdal oğlum istedikten sonra bize sadece desteklemek düşer.
Koskoca İnsanlar kendi kararlarını kendileri verebilirler sen onları birbirine yakıştırıyorsun diye birlikte olmaları bence yanlış.
Mine ve Erdal birbirlerine sever ister evlenmeye karar verirse.
Bu doğru olur dedi.
Annem de.
Ay Haruncuğum benim de ne zamandır aklımda.
Mine'ye hayırlı bir kısmet bulmak. Ama önce ben seni evlebdirmek isterim sonra Mine'ye yönelmek istiyordum. Sen böyle uygun gördüysen çocuklar içinde oluru varsa ben hepimiz için mutlu olurum dedi. "" Mineciğim çok sevindim çok mutlu olun. "
" Yanlız Zeynep belki bana çok kızacaksın ben minicik bir pot kırdım."
" Nasıl annenlere karşı bir pot kırdın neden kızayım sana? "
" Ya annem ben önce seni evlendirmek istiyordum sonra Mine'yi diye konuşurken ben de araya girip dedim ki abim zaten yakında evlenir anne muradına erersin diyi verdim. "
" Ne Mine ya"
"Abim çok sinirli gözlerle baktı bana ama annem inanmıyorum Harun bunu nasıl söylemezsiniz dedi."
" Harun ne söyledi?"
" Zamanı gelince Anne sen ve babam zaten tanışacaksınız o yüzden sakın beni darboğaz etmeye çalışmayın ve ayrıca şimdiden de söylüyorum eğer Mine ve Erdal'ı da hadi evlenin. Hadi nişanlanın hadi sözlerinin. Hadi çocuk yapın, hadi ne zaman evleniyorsunuz gibi darlayıp bunaltırsanız.
İkisini de ayırırım.
Mine'yi yurt dışına gönderirim.
Erdal'ı da yanımdan uzaklaştırırım haberiniz olsun.
Çocuğunuza. Hasret kalırsınız diye tehtit etti"" Zamanı gelince tanışacakmıymışım nasıl yani Mine abin beni 10 gündür aramıyor bile"
" Abim burda değilki 6 gün oluyor yurt dışında bende hiç görüşmedim"
Dediği zaman içim hem burkuldu hem rahatladı bu akşam.
Selen eve gitse bile.
Hem ben olmayacaktım hem de Harun'nun yurt dışında olduğunu öğrenecekti ben de ona göre bir yolunu bulur bir şey uydururdum.Mine gittikten sonra biraz Ela ile oynuyordum elimden telefonumu almış kurcalarken birden bir kadın sesi duymaya başladım.
Alo alo deyip duruyordu ekrana baktığımda Ela'nın Meral ablanın numarasını çevirdiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Ficção Adolescente🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...