29🔥🔥🔥🔥

15.6K 376 14
                                    

GECEYE BİR SÜPRİZ ATALIM 30.BÖLÜMÜ YAKALIM DEĞİLMİ🤣🔥🔥🔥🔥🔥

ZEYNEP.....


" Harun  ne oluyor? "

"duygularından emin olmadan pişman olacağın birşey yapma diye kendi bacağıma sıkıyorum"

" ne demek bu?"

" o gece ben bakireyim derken gerçeğimi söylüyordun?"

"evet!! beni ilk öpen erkek bana ilk dokunan erkek sensin."

"Ya kocan?"

"o sadece kağıtda kocaydı  bana dokunamazdı"

"o kocanken dokunamıyordu peki benim neden dokunmama izin veriyorsun? ya sonra pişman olursan!"

"olmam! "

"çok ememin konuşuyorsun! "

"onu sevseydim izin verirdim! "

"sevgi pişman olacağın hareketlerin faturasını ödemez. "

" Harun derdin ne? nedemek istiyorsun?"

" Beni sevip bu yolda benimle yürüye bilecekmisin, yaşadıklarımızı kaldıra bilecekmisin, kararlarına güvenip ayakta durabilecekmisin emin olamıyorum."

"Harun  ben bir şirket değilim beni yönetmeye kalkma, bana kar, zarar  tablosuyla gelme"

" elimde mantık dışında ne var, neyle geliyim? "

Sinirlendim ve bağırmaya başladım.

" ne yaparsam yapıyım bana güvenmiyeceksin değilmi? Ne söylersem söyliyim hep bir kuşku ve mantık arıyacaksın?"

" küçüksün ve zaman zaman yaşadıklarından pişman olabilirsin sadece gözünü açmaya çalışıyorum"

" bana biz olalım derken küçüklüğüm gözüne batmıyordu? Ne değişti?"

" o zaman karşımda bir kadın var sanıyordum"

"ha yani bakireyim el deymemişim diyemi bütün gerginliğin? Ne o sana yetemem diyemi korkuyosun? "

" konumuz şimdi sex mi? Saçmalama"

" başka ne olacak düne kadar üzerime çıkmak için her fırsatı değerlendiren sen, bakire olduğumu duyduğun andan beri köşe bucak kaçıyosun bana dokunmuyosun, korkma üzerine kalmam."

" korktuğum üzerime kalmanmı, bunca sözden bunumu çıkardın"

" başka ne olacak ben bu kızı beceririm sonra istemem. Sıkılırım. Bana yapışır diyemi korkun? Bu zamana kadar  becerdiklerinden kurtulduğun gibi bendende kurtulursun, senin için zor olmaz."

Oda artık sinirlenmiş bana bas bas bağırmaya başlamışdı.

" lan  benim koynuma aldıklarımın benle yaşadıklarından pişman olacak saflıkları yokdu. Ben el değmemiş kimseye dokunmadım, kimsenin günahına girmedim, onu ortada bırakmadım, rızası dışında elimi sürmedim. Ben çağırdım onlar geldi pişmanlıkları olduysada ben bilmedim. Bazen kadınları sinir eden hareketlerim oldu asla inkar etmem, davranışlarımla benle birlikte olduklarına pişman oldular ama yüzüme küfürlerinide etdiler beddualarınıda ama bu sevişdiğimizden değil benim davranış şeklimdendi. Hepsi"

" yani sen şimdi diyorsun ki onlar kadındı güçlüydü, sen kızsın zayıfsın?"

"of Zeynep anla artık"

TUTKU /// Vanilya KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin