ZEYNEP.....
Notu okuduktan sonra Harun elimden çekerek aldı, "buda ne demek şimdi Zeynep" diyerek bana döndü ona ne söyleyeceğimi bilemiyordum boş boş sadece bakıyordum.
Yalan söylediğimi anında anlıyordu, zaten o yüzden de gerçeği söyleyerek dürüst olmam gerektiğini biliyordum."Harun bilmiyorum dün akşam partideyken yanıma gelen O adam bana. Hayatımda gördüğüm en güzel kırmızı sen olabilirsin dedi. Şimdi bu not ve çiçek geldi. Ben o adamı ne tanıyorum nede konuşdum sadece yanımdan gidermisiniz beyefendi eşim gelecek dedim Onun dışında hiçbir şey söylemedim. "
" konuşmadın da bu adam kimki sana çiçek yolladı? "
" Harun sen beni neyle suçluyorsun? ne saçmalıyorsun zaten sen götürdün o partiye beni iki dakikada senin yanından ayrılıp birini mi ayarladım?Sen ne söylemeye çalışıyorsun bana yakıştırdığın, kendine yakıştırdığın bu mu yani? Sen zaten oradaydın beni iki dakika yalnız bıraktın.
Adam yanıma geldi sana bu söylediğimi söyledi.
Ben de saçmalamayın gidin lütfen yanımdan eşim gelecek dedim, adam da çekti gitti hepsi bu.
Ben onun kim olduğunu? nereden geldiğini? ne olduğunu nereden bileyim. Adama çiçek göndersin diye ev adresinimi verdim. Yani beni böyle mi görüyorsun? "diyerek masadan kalkıp odama gitmek için hareketlendim.
Harun ayağı fırlayarak masada çiçeği aldı ve yere fırlattı, sonra da dönüp bana bağıra bağıra konuşmaya başladı." Ben şimdi o oteldeki kameraları izleyeceğim yanına gelen kimmiş sen mi gitmişsin o mu gelmiş hepsine bakacağım ve sonra o adamı bulup ne yapacağım biliyor musun? Onun ağzını burnunu kırıp ona bu gülleri yedireceğim" diyerek yerden gülleri aldığı gibi kapıyı vurarak evden çıkıp gitti.
Ben de gözümdeki yaşları silerek merdivenlerden çıkıp odama gelip ağlamaya başladım ve dolaptan bavulu çıkartıp eşyaşalarımı topladım. Mine peşime gelip "Tamam sakin ol ağabeyim kıskandı o yüzden hırçınlaştı" ona bakıp.
" Ne kıskançlığını, ne de herhangi bir şeyi kabul etmiyorum bana bu şekilde davranamaz, bana sanki onu anlatmışım gibi, ona yalanlar söylemişim gibi, erkeklerle birlikte oluyormuşum gibi hareket edip de davranamaz.
Böyle yapmak yerine bunu hangi aşağılık gönderdi gidip bakacağım. Sonra da ona bunu yedireceğim dese anlarım ama. Kim kimin yanına gelmiş yok nereye gitmiş. Bunları bana nasıl söyler Mine karısı ağabeyinizi aldatmış olabilir. Onu üzmüş kırmış. Onun ölümüne sebep olmuş olabilir! ama ben ne abinizin karısıyım, ne de Harun Hakan.
O yüzden bana bu şekilde davranamaz
ben şimdi Ela'yı alarak kendi evime gidiyorum başıma bir şey gelirse de bu kendi sorumluluğumda.
Abin gelip benden af dilemedende asla dönmiyeceğim. "HARUN...
Sabah eve gelen kırmızı gül buketiyle çılgına döndüm. Zeynep ile katıldığımız bir partide bir erkekle konuşup o erkeğin de sabahı evime kırmızı güller göndermesi delirmeme sebep olmuştu zaten öfkeliyken ağzımdan çıkanları pek duymazdım yine aynı şey olmuş olabilirdi gereğinden fazla Zeynep'e hakaret içeren söz söylemiş, sinirlenmiş kalbini kırmış olabilirdim, evden çıkarak doğuruca otele gittim müdürüne akşamki kamera kayıtlarını izlemek için ricada bulundum, kamera kayıtları aşağı yukarı saat belli olduğu için hızlı geçti. Bir saatin sonunda Zeynep orada dikilirken arkasından yaklaşan lacivert takım elbisesi olan bir adam ona bir şeyler söyleyip, Zeynep de ona bir şeyler söyledikten sonra kafasını dönüyordu adam kameraya yüzünü göstermeyecek şekilde geçtikten sonra ilerliyor.
Sonrasında da yok oluyordu.
Başka kameraların açılarında da asla gözükmüyordu. Kumderi arayıp dün gece ki davetli listesini istedim.
1 şirket dışında tüm hepsi tanıdıkdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Novela Juvenil🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...