ZEYNEP.....
Tüm aile toplanmış babamın evine gitmiştik, kaç çocuğa nasip olurdu annesiyle babasını evlenirken görmek bana olmuştu.
Babam bahçeye çok güzel bir masa kurdurmuş etrafına da sandalyeler koydurmuştu, büyükçe birde yemek masası hazırlanmışdı. Sandalyelere oturduk.
Nikah memuru geldi.
Annemle babam evlendi herkes tebrik ederim derken ben önce babama sarıldım.
Annem heyecanla bekliyordu onada sarıldım bana öyle güzel sarıldı ki.
Benim Ela'yı severken içme soktuğum gibi o da sanki beni içine sokmuşdu orada ona karşı içimden bir sıcaklık aktı.
Demek anne sarılması buydu, sıcak samimi, kalpten bedenin bir olmasıydı.Babamın yemek sofrasında bir yanımda ben, bir yanımda annem vardı.
Babam...
" Evet size şimdi bir kaç açıklama yapacağım.
KORPETA şirketler gurubunun yeni atımlar gerçekleştirmesi için şirketime yeni bir CEO alıyorum"" Babacım hayırlı olsun"
"Teşekkürler canım kızım, bu sektörde daha çok yeni ama genleri gereği çok güzel yerlere geleceğini düşünüyorum."
Tam ağzıma tavuğu atmış çiğniyordum.
" Yeni CEO'muz.
Zeynep Tahsildar Bozdağlı." dediği an boğazımda kaldı yutkunamadım.
Herkes alkışlayarak vaawww hayırlı olsun derken, ben herkese kocaman gözlerle bakıyorumdum.
Babama başımı döndürüp." Baba delirdim sen lütfen.
Ben kim CEO'luk kim ömrü hayatımda tezgahanlıktan başka işim yaptım ben, çok teşekkür ederim ama olmaz."" Sana fikrini sormadım.
Sen benim kızımsın mallarımın, şirketlerimin, her şeyimin tek varissin.
O yüzden kıçını kaldırıp yarın sabahtan itibaren şirketine gelecek ve çalışmaya başlayacaksın.
Her şey rayına oturur.
Ben de annemin karnında öğrenmedim.
Ben de okulu bitirdikten sonra şirkete gelip çalışarak öğrendim. Ayrıca sen bir Tahsildar'sın yöneticilik senin kanında var. O yüzden canım kızım kaçamazsın"Gözümden yaş süzülüp babama sarıldım.
Alkışlar koptu.
Bu kardımda ki lanet sancı olmasa herşey çok güzeldi.
Gece bitmiş eve gelmiştik. Yatakta Harun tenimi okşuyor CEO karım benim diye öpücükler kondurup benimle sevişmek istiyordu.
Ama bu lanet kasığımdaki ağrı geçmiyordu. Tam dudaklarıma yapışıp üzerime çıkıyordu. "Yapma" diye elimle ittim."ne oldu?"
" kasığım ağrıyor"
"hemen doktora gidelim"
" Harun doktorluk bir şeyim yok yatınca geçer"
" aşkım inat etme baktıralım"
" yok geçer ama bu akşam yapmasak olurmu? "
Beni göğsüne çekip saçlarımı öptü.
İlk kez Harunu geri çevirmiştim.Sabah babamın telefonunla kalktım, Harun yanımda yoktu gitmişti baş ucuma * Seni Seviyorum* yazılı bir kağıt bırakmıştı gülümsedim, babamla konuşup. Harunu aradım cevap vermeyince toplantıda olduğunu anladım mesaj çektim.
*Bende Seni Seviyorum*
Yataktan kalktım giyindim aşağı indim Ela'yı öpdüm kokladım arabama bindim şirkete doğru yolaçıktım, sancım az denicek kadar gitmişti.
Şirkete geldiğimde beni kapıda babam ve annem karşıladı. Gülümseyerek yanlarına gittim babamın koluna girerek,,,,
"bu emri vakinden hiç hoşlanmadım haberin olsun baba" dediğimde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Ficção Adolescente🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...