HARUN.....
Emniyet müdürünün odasında oturmuş haber gelmesini beklerken haber geldi.
Karatekenin yeri belirlenmişti.
Çok ısrar etmemden dolayı Babam, ben ve UHU emniyet müdürü ile birlikte operasyonu yapacak polislerle birlikte gittik.
Çok büyük bir iş hanı tarzında bir yerdi.
Etrafında bir sürü adam vardı ama hepsi ölmüş yerlerdeydi.Emniyet Müdürüne dönerek.
" Biz gelmeden önce polis arkadaşlar operasyon mu yapmış? karım sağ mı? nerede?" diye sorular sorduğumda.
" Hayır hiçbir şekilde operasyon yapılmadı bizden önce birileri gelip burayı tarmar etmiş".
Operastonun başında olan amir gelip.
" Müdürüm adamlarım içeride yaptıkları arama sonucu 1 ölü kadın ve sayısız ölü adamın olduğunu, Karateke olmasından şüphelendikleri birinin de içeride ölü olduğunu söylediler."dediği an" Zeynep" diye bağırarak içeri koştum.
Her yer adam ölü doluydu.
Polis memuruna
" ölü kadın nerde? "dediğimde
Gösterdiği yöne bakmamla yerde yatanın Vildan olduğunu gördüm.
Peşimden gelerek yanımda duruyordu.
" Abi bu Vildan onun burada ne işi var? Bunları kim öldürmüş? "
dediğinde sadece Vildan'a bakıyordum ya yerinde Zeynep olsaydı." UHU yerdeki ölülere bak içlerinden tanıdığımız bize ait olan adam var mı incele"
Zeynep'i nereye götürdüler bunları kim öldürdü kafam allak bullakdı delirmek üzereydim.
Babamın dışardan Harun sesine koştum.
"baba ne oldu?"
" annenler 1 sokak ötede sağlık ocağımdaymış" demesinle bacaklarım boşaldı yaralımıydılar.
Araca binip oraya yöneldik bizimle babamın arkadaşı emniyet müdürü ve 2 polis otosuda geldi.
Sağlık ocağı boşdu içeri girince doktor ve hemşire bizi görünce korktu.
Babam anneme sarılırken ben Zeynep'e ulaşmaya çalıştım.Doktor bana bağırıp, " Beyler hasta odasına bu ne biçim giriştir. Ne oluyorsunuz?"
Ben donmuştum Polis memur doktora olanları açıklarken.
Ben Zeynep'in elini tutmuş "uyan ne olur" diye sayıklayıp duruyordum babama."Burası yetersiz hemen acilen ambulans çağıralım uyanmıyor iyi donanımlı bir hastaneye götürelim"
" beyfendi biz doktoruz burda armut toplamıyoruz zaten nakil aracı yolda , kolunda bir yamukluk var ve kan kaybından dolayı hasta transa geçmiş hemen bir ortopedistinde görmesi gerek nakledilince hepsine bakılması için bildirim yapacağım" dedi.
Gözlerimi Zeyden alamıyordum.....
Ambulans geldi Zeynep yerleştirilirken doktora dönüp. "Özür dilerim ve çok teşekkürederim" dedim doktor omzuma dostane dokunup,
"geçmiş olsun önemli değil korku stres boşalması yaşıyorsunuz inşallah iyi olur" dedi.
Ben ambulanda ekip otosu eşliğinde Zeynep'i alıp büyük bir hastaneye götürdük.
Zeynep kan kaybından dolayı çok güçsüzdü ve kolunda kırık vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Teen Fiction🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...