HARUN...
Annemlerde otururken Vildan'nın Zeynebin üzerine tatlıyı dökmesine sinirlendim. Koridorda onu kolundan tutarak boş bir odaya soktum.
"Senin derdin ne lan?"
" bir derdim yok gerçekten kazala oldu"
" bırak bu işleri lan özür bile dilemedin kızım sen giderken ben geliyordum senin aklını alırım"
"aldın aklımı, akılmı bıraktın"
" ayağını denk al gözünün yaşına bakmam Vildan haddini bil"
" bilmezsem ne olacak altına alırken böyle konuşmuyordun işin bitti beni kenara atıyosun"
" lan manyakmısın nesin sarhoşken gece odama benim koynuma giren sen değilmiydin? sabahında birdaha yapma dediğimde ben dulum ihtiyacım var diyen sen değilmiydin?
lan bir kez bir, kez seni çağırdımmı? gel dedimmi? ümit verdimmi? Kocamdan kurtar abi diye kapıya gelmedinmi seni başka şehre gönderelim dedim anam da anam dedin tamam dedik aldık eve. Sen ne yaptın her sıkıntılı anımda üzerime çıktın ben seni bu zamana kadar gözettim incitmedim ama eğer sevdiğimi incitmeye kalkarsan boynunu kırarım. "" anladımmı"
" anladım"" anladığını umuyorum yoksa çok güzel anlatırım"
O sırada telefonum çalmaya başladı arayana bakıp Vildana çık dedim.
"söyle UHU"
"abi kaza görüntülerine yol mobeselerinin bakımı tamamlandı. Seni kasıtlı sıkıştırmış plaka takılı değil şöförde şapka ve camda flim var. Kaza değil yani kasıtlı seni atmış yoldan.
İzini Kanlıcaya kadar sürdük sonrası yok.""karateke köpeği olaya kaza süsü verdirip babamı saf dışı bırakarak şirkete çökecek. Aşalık köpek"
" ne yapalım abi"
" güvenlik arttır"
Konuşmam bitip annemlerin yanına gittim. Babam anladı tabi yanıma gelip az konuşalım dedi. Evden az uzaklaşıp çitlerin orda konuşmaya başladık.
"nedir"
" kaza değil baba"
" o zaten kesindi yapan elimizdemi?"
" hayır"
Babam konuşırken annem, Mine ve Zeynep ne kadar güzel gülüyorlardı onlara uzaktan bakmak bile insanın içini ısıtıyordu.
"Artık daha dikkatli olmalıyız ve kendine daha da fazla koruma sağlamalısın piçin gözü döndü "
" baba"
"efendim"
" teşekkür ederim"
" ne için"
" Zeynep için"
" Sen ona bakarken hiç kendi gözlerini gördünmü? Ona dokunmadan duramadığının farkındamısın? Peki ben sence körmüyüm oğlum bizde genç olduk ayrıca haftalar önce ben onu araştırtmıştım. Bizim takım elbiseci Reha'nın oraya işe sokmuşsun. Nasıl iyi nir kız anlata anlata bitiremiyordu.
" baba o işi benim ayarladığımdan haberi yok bilmesin" dedim.
Akşam eve geldiğimizde. Zeynep'e sarılarak uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Teen Fiction🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...