ZEYNEP....Kafamı kapıdan uzattım.
Bahçede bir şezlongda oturmuş elindeki tablette bir şeyler izliyordu." iyi geceler iyi misin?" dedim.
" Ooooo Uyuyan Güzel uyanmış gelsene gayet iyiyim"
Gülümsedim.
"Acıktıysan muhteşem ahçımızın yaptığı yemekleri yiyebiliriz"
"Aç değilim sağol sen yedinmi?"
"evet eline sağlık muhteşem olmuşdu" o konuşurken birden.
Telefonum çalmaya başladığında ekranda Ahmet ismini görmek gerilmeme neden olmuşdu.
Onca mesajdan sonra neden arıyordu ki.Harun bir bana baktı bir elime ve "bence havuza fırlat kesin çözüm" dedi.
Kulağıma götürüp açtım ve "Alo" diyip dinlemeye başladım.
Hakaret ettiği yetmiyormuş gibi birde bedel ödetmeye yemin ediyordu.
Konuşması peltekti belliki içkiliydi.Evlenelim derken melek gibi görünen adam şeytan'a dönmüştü, hoş şeytanda bir melek değilmiydi!!!!
Harun yerinden ne zaman kalktı, telefonu elimden ne zaman aldı ve attı, bana ne ara sarıldı anlayamadım.
Gözümden yaşlar süzülürken, burnuma mis gibi odunsu bir koku doldu.
" gel otur senle biraz konuşalım, göz yaşlarını sil seni böyle görmek içimi acıtıyor ki,,, bu duygudan hoşlandığımı sanmıyorum"
" Harun benden ne istiyorsun? "
"Zeynep sadece dinle sonra ne söylersen ne istersen kabulüm!!!"
Derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.
" Bundan 16 sene önce falandı, Hakan adında bir abim vardı.
Bizim şirkette sekreterlik yapan Cemre diye bir kıza deli gibi aşıkdı çok seviyordu.
Her akşam işden gelince, Harunum yengen şöyle yengem böyle anlatırken gözümden kalpler çıkardı, bazende hep beraber gezmeye dolaşmaya çıkardık.
Tabi ben ozamanlar ergenim. O anlattıkça onun mutluluğuna ortak olurdum.
Annemler başda istemedi. Abim okumuş etmiş kos koca Bozdağlı velihattı ama abim vazgeçmedi, altdan girdi üsten çıktı anne, babamı ikna etti.
Evlendiler bir süre sonra abimde bir durgunluk baş gösterdi konuşmaz gülmez oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Teen Fiction🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...