HARUN...Eve geldim içimdeki sinir Beni yiyip bitiriyordu.
Ben onu bu kadar düşünüp bu kadar severken nasıl koruyacağım diye üzerine titrerken onun bana bu umursamaz tavırları canımı yakıyordu.
Ben ne zaman bu kadar çaresiz ve bu kadar parçalara bölünür olmuştum.Bana bu gece bir cevap verecekti.
Hayatımda!! ONDAN ÖNCE FIRTINA TUFAN'DI,ONDAN SONRASI.
Bedenimde!! YANGIN YERİ OLACAKTI..
Kemdime bir bardak viski koydum, bir sigara yaktım.
Üzerimi değişip telefonumu sehpaya koydum ve beklemeye başladım....Ve 17.30 da telefonum öttü. Ekrana bakmaya korkarak kilide bastım.
ZEYNEBİM: Sevgilim 7'yi bir dakika geçerse dudaklarıma hasret ölürsün.💋
Deli gibi ekrana bakarak gülüyordum.
Kalbimde ki mengene açılmış ciğerlerime hava dolmuştu.
Cevap verip.
Kadehi kafama dikip yola çıktım......ZEYNEP...
Harun beni okulun önünde arabadan indirdiğinde arkasından bakakaldım sonra Selim'in "Zeynep Hanım gidelim mi?" demesiyle kafamı ona çevirip arabaya bindim.
Yol boyunca onun yanında ağlamamak için sabrettim eve gelip duşun altına girdiğimde gözyaşlarımı tutamadım.
Harun'u gerçekten kaybetmek istemiyordum ama bu kadar ufak şeyleri de kızması beni gerçekten delirtiyordu.Düşündüm hayır dersem neler olurdu.
Hayatımda olmıyacaktı onu göremiycek, sarılamıycak, öpemiycek sıcaklığını hissedemiyecekdim.
Oksijen almamak gibi birşeydi. kalbim sancıdı.Evet dersem hayatımda olacakdı, sıcaklığı, gücü, sevgisi herşeyiyle, tabi kesin kısıtlamalar gelecekti. Ama kayıplarım kazancımdan çok olacaktı.
Duştan çıktım karar verdim. Harun hayatında beni istiyor, bende onu istiyordum, o yüzden ona olan aşkımı göstermemde gerekiyordu...
Telefonumun ekranını açıp mesaj yazdım.
HARUN: Sevgilim 7'yi bir dakika geçerse dudaklarıma hasret ölürsün.💋
ZEYNEBİM: Ben zaten her halukarda senin elinde ölüyüm. 🖤
Kapının zili 18:43'de çaldı.
Meral abla ben bakarım dedim ve kapıyı açtım.Karşımda tüm yakışıklıyla duruyordu gülümsedim.
"yaşamak için güzel bir gün!"
"Seninle yaşadığım her gün güzel çok güzel olmuşsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Ficção Adolescente🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...