HARUN.....Odadan çıktığında üzerinde yırtık bir kot, beyaz bir tişört vardı. Ve pek iyi değildi.
Sakince merdivenlerden indik aşağıdakilerin artık iyice şaftı kaymıştı, birtek Miray dedikleri kız iyi durumdaydı. Zeynep'i koltuğa oturttum.
" Miray ben size birer tane kahve yapayım sonra arkadaşları şöförle eve yollarım bu şekilde araç kullanamazlar" dedim.
"Harun abi ben alkol almadım aracım var. Sen çocukları bıraktır ben kızları bırakırım" dedi.
Makinada kahveleri yaptım ve getirdim. Zeynep koltuğa oturduğum an bana sarılıp boynuma kafasını gömdü.
Seslenip kahvesini içirmek istedim ama çok oralı değildi.
Ahtapot gibi bana sarılmış ağzında birşeyler geveliyordu, ne söylediğini anlamak için ona doğru eğildiğimde dudakları dudaklarımı buldu hemen kemdimi geri çektim.
Miray gülmeye başlayınca, Zeynep'de gülerek "seviyoruz kızım ne var kocam değilmi" dediği zaman tebessüm ettim.
Miray " Harun abi alkol almasını neden istemediğini şimdi anladım bunun sarhoşluğu çok pis ya hiç çekilmez bu gece Allah sana yardım etsin. Ama pazartesi okulda onu makaraya saracağım. " dedi.
" Bende ilk kez bu Zeyneple tanıştım Miray , bakalım daha ne süprizler yapacak bize" dedim. Gülüştük Zeynep'in elleri sürekli yanağımda boynumda geziniyor arada göğsüme öpücük komduruyordu.
Daha fazla Miray'a malzeme olmasın diye. Kapıdan çocukları çağırıp hepsini gönderdim.Salona geldiğimde üç'lü koltukta oturuyordu. Ben sehpayı toplarken gözleri uykuya daldı dalacak beni takip ediyordu.
Sehpa'yı topladım temizledim üzerinde duran eşyaları yerleştirdim sonra ona dönerek iyimisin. Hadi gel seni eve götüreyim Ela bekler dedim.Gitmek istemiyorum diye mızıldamaya başladı, hadi Zeynep Ela ağlar dedim. Omuz silkip gitmiyceğim bakıcı var ağlamaz dedi. Ben ısrar ettikçe bağırıp hayır dedim sana diye dikleniyordu.
Alkollü iken içinde ki panter dışarı çıkıyordu.Koltuğa vurarak beni yanına çağırdı gittim oturdum. Kolumun altına girerek kafasını göğsüme koydu.
"burada biraz uzanıp duralımmı? sana sarılmak istiyorum sıcaklığın hoşuma gidiyor. "
"Zeynep bak sarhoşsun yarın pişman olacak beni suçlayacaksın."
" Ne o Selen kadar dişi bulmuyormusun beni."
" Sarhoşsun ve saçmalıyorsun"
" Sana nasıl baktığını gördüm"
" Bana baktınmı peki? , bana baksaydın ona bakmadığımı görürdün"
" erkek değilmisiniz işde, açıkta meze gördünüzmü ekmeği banmaya yer ararsınız"
" kızım sen ne saçmalıyosun, sarhoşsun hadi odana götüreyim seni"
"istemiyorum sen al Selen'i götür odana"
"hasbinallah"
"ne ne nevar yasabır çekicek yalanmı"
Üzerimden ittirerek kalkmak istedim göz göze geldik bana baygın baygın bakıyordu, öpülesi dolgun dudakları gel beni öp diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Teen Fiction🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...