ZEYNEP.
Sabah gözümü açtığımda saat 9 civarıydı. Harun elinde kahve altında boxer ve boxerden merhaba diyen aleti bana yandan bir bakış attılar.
Harun yüzüme bakarak,
"günaydın aşkım" dediğinde.
Yüzümü yastığa kapatıp güldüm.
Bu yunan heykeli, italyan aygırı benimmiydi? gerçekten."günaydın sevgilim"
"hadi kalk hazırlan kahvaltıya gidiyoruz!
" Öylemi nereye? "
" annemlere! "
" ne Harun nasıl yani? "
" ne nasıl madem birlikteyiz seni tanımaları gerek! "
" erken değilmi? "
" benden ayrılmayımı, düşünüyorsun?"
" ne saçmalama tabiki de hayır! "
" Eee ozaman konu kapandı kalk hazırlan"
" ne giyeceğim?yada ne giyiyim annen nasıl biri? "
"sen ne giyersen giy sana tapacak biri çünkü oğlu evlensin yuva kursun diye her hafta önüme bir adayla geliyor!"
"ne" diyerek yataktan fırladım ve doğru tuvalete ordan Ela'nın yattığı odaya gidip üzerime kıyafet bakarken Ela'nın boş yatağıyla kendime geldim.
Merdivenlerden inerek önce salona, sonra mutfağa baktım sandalyede oturmuş önündeki meyveleri yiyen Ela'yı gördüğümde derin bir nefes aldım.
Meral Abla onu uyandığı zaman almış, karnını doyurmuş ve şu anda da önlemeye vermişti.
"Meral Abla çok teşekkür ederim uyuyakalmışım" dediğimde.
"Zeynep Hanım görevim bu" dedi ama Meral ablaya bakarken gerçekten utanıyordum.
Çünkü dün gece Ela'nın yanında yatmam gerekirken.
Harun'la uyumuştum ve onun bunu biliyor olması beni nedense utandırmıştı.Odaya gidip buraya gelirken getirdiğim. Kıyafetlerin arasına baktığımda sadece düz kısa bir beyaz bir elbise aldığımı gördüm diğerleri hep kot tişört şort gündelik hayatta kullanabileceğim şeylerdi.
Harun'un " Hadi hazır değil misin?" diye bağırmasını karşılık "geliyorum" diye cevap verdim.Merdivenden inip. Harun'nun karşısına dikilip.
Nasıl olmuşum diye sorduğumda."her zamanki gibi işte! insanda kalp, böbrek, dalak bırakmayacak şekilde giyinmişsin!" dediğimde ona bakar güldüm.
"Sende çok her zaman ki gibi çok yakışıklısın."El ele arabaya bindik "Harun annene giderken hangi çiçeği seviyorsa lütfen ondan alalım ne sever Orkide, Lilyum, Gül?"
“bilmem hepsini sever zaten Mine ona abim yanında kız arkadaşınla geliyor sizinle tanıştıracak dediğinde evde Olağanüstü hal ilan etmiş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Novela Juvenil🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...