HARUN....
Gelen ambulansın peşinden hastaneye gittik. Yol boyunca UHU ya küfrettim
"Ben senin yapacağın işi sikeyim koca kızı nasıl görmedin" diye."Abi ışık yeşildi vallahide billahide ben ona değil o bize çarptı" diyip durdu.
Hastaneye gittik acilden girdik, trafik kazası yayaya çarpma olunca devreye polis girdi tanıdıklarla işi uzatmadan bitirelim dedik, doktor gelip kızın iyi olduğu söyleyince içimiz rahatladı yinede gün boyunca müşaide odasına kalmasında fayda var 311'de yatıyor görebilirsiniz dedi.
UHU önde ben arkada ilerledik.Yatakta uzanmış etrafa ne renk olduğunu çözemediğim gözlerle bakıyordu.
Odanın içi vanilyamsı bir kokuya hakimdi ve genzimi yakıp beni daha çok içime çekmeye zorluyordu.Önce UHU sonra ben geçmiş olsun dedik.
Bizi görünce panikle " teşekkür ederim çok özür dilerim başınızı derde soktum dalgındım görmedim " diye solulsuz konuşurken gözleri gözlerime anlık da olsa deydi.
UHU "aman be abisi görende dünyayı kurtarıyosunuz sanır aklımızı aldın." dediğinde mahçup titrek gözlerle UHU'ya bakıyordu.
"abisi senin adın nedir"" Zeynep Zeynep Başaran" dediğinde durup onu öyle inceledim dolgun dudaklar sarı saçlar bir an mavi bir, an yeşile çalan gözler beni derinden etkiliyordu çokmu güzeldi değildi hatta çocuk yaşda diye bilirdim ama beni etkilemişdi bu cinsellikten öte bir hisdi ona bakarken içimde bir sürü yılkı atı çılgınca sağ sola vurarak koşuyordu. UHU'ya...
"Sizin adınız nedir" dediğinde.
"adım Umut kısaca Uhu da derler"
"neden çokmu yapışkansınız" demesinle gülmemek için zor durdum.
UHU tebessüm edip, bana baktı adımı takana sormalı "sanırım" dediğinde oda tebessüm etti.
Bana ne adımı sormuşdu nede odaya girdiğim an dışında gözüme bakmışdı.
Onun gözünde UHU'dan daha yaşlı duruyordum bu kesindi.UHU " kaç yaşındasın abisi kıyafete bakılırsa öğrencisin" dedi.
"18 yaşındayım Umut Abi 1 hafta sonra üniversite sınavına gireceğim inşallah kazanırım derken, odadan içeri hışımla bir adam ve kadın daldı.
" sen başıma dert açmaktan başka işe yaramazmısın be kızım.
"diye söylendi.UHU hemen harekete geçip." hop dayı ne oluyoruz" dediğinde.
"asıl sana ne oluyor ben babasıyım sen kimsin be adam"
"dayı ben kıza çarpan kişiyim bir sakinmi olsak" demesiyle.
" ya kızım ölse, ya sakat kalsa, seni şikayet edeceğim" diye söylenirken.
İçeri giren polis memurlarının.
"Umut Kaya hanginiz" cümlesiyle UHU'nun
" benim memur bey" buyrun demesi arasında geçen zamanda benim gözüm hep ondaydı.
Odanın köşesinde durmuş konuşulanları sadece duyuyor ama sadece o masum meleği izliyordum."Yaya, size yanan yeşil ışıkta geçip kaportanızın üzerine düşmüş ve yere kapaklanmış kameralardan izledik, bazı dolandırıcılar bunu lüks araçlara kasıtlı para kopartmak için yapıyorlar biz ifadelerini alıp. Araşdırmamızı yapalım siz şikayetçi olmak isterseniz dilekçe verirsiniz" dediğinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Novela Juvenil🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...