HARUN...
Zeynepten dünden beri haber yoktu. Telefon sinyali Samatya'da son bulmuştu.
Kredi ve banka kartı hareketi yoktu.
Delirmek üzereydim içimde bu acı çığ gibi büyüyor, yangınım herkesi yakıyordu.
Ne yemek yiye biliyordum ne de uyku uyuya biliyordum dünden beri eve bile gidemiyor otelde kalıyordum o yatakta yoksa, bende yoktum.
Mine benimle konuşmuyor, annem her an buldum dememi bekler gibi bakıyordu.Kendimi çok uzun zamandır bu kadar kötü hissetmemiştim.
Sabah mecburi şirkete gittim, UHU'ya sürekli haber yokmu diyordum.
Sekreterim elinde bir zarfla geldi."one"
"mahkeme celpi Harun bey"
"ne mahkemesi? " diyerek zarfı alıp açtım.
Gözlerime inanamıyordum.
UHU sordu... "kim dava açmış?"
"Zeynep bana boşanma davası açmış"
" hayırlısı olsun"
"sikerim senin hayırını lan bul onu, bak yakacağım ortalığı sen bir bul ben ona nedemekmiş boşanmak göstereceğim"
" abi zorla olmaz bu işler"
"UHU delirtme beni boşanacak ne yaptım?
Dövdümmü?
sövdümmü,?
aldattımmı, ?
açmı bırakdım?
ne yani bir yanlış anladım diye boşanmamı açılır.
Bul onu hemde hemen"Delirmek üzereydim sinirden kağıdı paranparça ettim.
4 gün olmuştu ve hala ses yoktu parasız pulsuz kimsesi olmayan bir kişi kime giderdi.
Otelde odamda içkimi yudumlarken.UHU...
Otel kapımı ma dayanıp.
"buldum" dediği zaman dünyalar benim oldu."nerde?"
" bunu duymak istediğini sanmıyorum"
"söyle lan nerde"
" okuldan bir erkek arkadaşınının evinde"
"nasıl erkek arkadaşının evinde mi? lan ben bu kadına ne yapdımda benden kaçıp erkek arkadaşına sığındı."
"nerde?"
"Ulus'da"
" gidelim"
" sabah gidelim abi"
" UHU gidelim"
"sen bu sinirle gidersen sonunuz iyi olmaz"
" sikmişim sonumuzu sonumuzmu kalmış lan' bitmişiz sen son diyorsun.Boşanma davası açmış"
"sen bilirsin ben uyardım seni"
"ne yapıyım UHU bey hanfendi el kapısında herifin birinle kalsın bende pezevenk gibi seyircimi kalıyım.?"
"Abi sen Zeynep'i neden kaybettin?"
" anlamadan dinlemeden yargısız infaz yaptın, ve aldatmakla suçladın peki ne kazandın hiç? ne kaybettin Zeynep'i, o zaman beni dinleyip değişeceksin yoksa Zeynep yok"
" ne yapayım böyle godoş gibi oturayım mı? "
" hayır karına güven"
"4 gündür onun başka bir erkekle kaldığını söylüyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Genç Kurgu🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...