ZEYNEP....
Kapı açılıp içeri girdiğinde gözleri açılmıştı hala çok yorgun gözüküyordu Sonuçta vuruldu şurada 5. 6 saat olmuştu.
Kadın "abim abicim nasılsın diye ağlıyordu" bu kızda himayesinde olan ona abi diyenlerden biriydi anladım.Tüm İstanbul ona abi diyordu sıkıntı yok, ben dedimmi sen deme diyordu tuhaf adam.
Gözlerini araladı baktı ve gülümsedi "iyiyim ağlama ufaklık merak etme" dedi.
Umut abiye kafasını döndürüp, "Annemin babamın haberi yok değil mi?" dediğimde.
"yok abi yok merak etme kimsenin haberi yok o odadaki 4 kişi 3 tane adam dışında kimsenin bir şeyden haberi yok ama merak etme evin çevresini güvene aldım.
Burası da güvende rahatlıkla yatabilirsin. Bizlerde buradayız zaten."Kafasını salladı.
Sonra" Mine yi eve götürün" dedi." abiciğim ben burda kalıyım ne olur" desede hayır Mine doğru eve" dedi.
Kız peki abi diyip onu öptü, bana dönüp selam verdi ve EKO ile çıktı.
Umut abi " abi istediğin birşey yoksa dışarıyı kolaçan edeceğim"
" eve birini yolla bana kıyafet getirsin tişört çamaşır falan"
" yolladım abi nerdeyse gelir"
" Umut abi, Harun abiniz iyi olduğuna göre ben eve gitsen gerçekten benlik bir durum yok." dedim.
" Asıl durum senlik Zeynep abimi senin orda vurdular ve senle bağlantısı olup olmadığını çözene kadar, dizlerini kıracaksın burada hanım hanımcık usluca oturacaksın. "
" Umut abi bana karşı tavrın beni korkutuyor"
" Kork Zeynep kork zaten"
" abi inan anlamıyorum"
" bunun altından sen çıkarsan o zaman anlarsın"
" Umut abi ne saçmalıyorsun benim senin abinin vurulması ile ne alakam olur. Ayrıca senin abin benim dükkanımın önünde ne arıyodu. Benmi geldedim. Yada onun yanına mı gittim ki onu vurdurayım, bir de durup dururken neden vurdurayım ki abime iş vermiş olanak sunmuş bir insanı"
" bilmiyorum Zeynep şuan annamdan bile şüpe ediyorum sabah herşey ortaya çıkar o zamana kadar burdasın. "dedi ve kapıyı kapayıp çıktı.
Hemşire içeri girdi serumunu ve nabzını kontrol ettikten sonra dışarı çıktı, yavaşça yanına giderek ona baktım uyuyordu onu öylece izledim bir sandalye çekip baş ucunda oturuyordum.
Bir ara gözüm dalmış uyandığımda beni izlediğini gördüm boynum tutulmuştu.İyimisin dedim.
Tebessüm etti.
"Acıktım"
Saate baktığımda gece 11 olduğunu gördüm.
" Doktora sorsakmı ne yiye bilirsin ne yiyemezsin."
" boşver doktoru UHU'yu ara bize mercimek çorbası getirtsin."
" kelle paça içsen daha iyi gelir"
" off sarımsakta koysunlar içine"
Umut abiyi arayıp onun istediklerini söyledim.
" ağladın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Novela Juvenil🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...