HARUN.....
O ufacık bedeniyle nasıl canımı bukadar yakabiliyordu.
Sanırım geçmişte kırdığım kalplerin acısı çıkıyordu.
Söyledikleri bana çok ağır gelmişti.Onun gözünde ben neydim?
Sapık,
tecavüzcü,
ırzdüşmanımıydım.Rızası olmadan ona asla dokunmazdım, onu incitmek aklımın ucundan bile geçmezdi.
Derdim sex değildiki, ama o ona karşı olan ilgimi onca anlattığım şeyden sonra bunamı yormuşdu.
Ataköy deki eve geldim. Sinirim geçmiyordu içim içime sığmıyordu vurmak kırmak istiyordum.
Kapı çaldığında burda olduğumu kim biliyorda geldi diye düşündüm kapıyı bir hışımla açınca karşımda
EKO'yu gördüm." hayrola bu saatde" dedim.
" Hayır abi bizim şerle ne işimiz olur, buradan geçiyordum bir bakayım ne yapıyorsun dedim."
" Siktirme belanı EKO belli ki biri sana ötmüş sende durum raporu almaya geldin."
"Bukadar zeki olmak seni yormuyor mu abi? şahsen beni gerçekten seninle uğraşmak çok yoruyor"
“ öt"
"Zeynep UHU'yu aramış sesi ağlamaklı geliyormuş seni biraz kızdırdığını senin de çekip gittiğini söylemiş. O da şimdi beni görünce bana sarar sen git bir bak dedi. Ben de geldim"
"şimdi o UHU efendiyi ara abim gayet iyi de ve siktir git yatıcam"
EKO gitti terasta 1 saatden fazla oturdum.
Ve kararlar aldım. O beni görmeye gelene kadar yada arıyana kadar hiç bir atak gerçekleştirmiyecektim.ZEYNEP....
Harunu o geceden sonra görmeyeli, yada sesini duymayalı günler olmuşdu. Sınavlarım başlamışdı.
Onu düşünmek istemiyordum ama
yinede aklımdaydı ve çıkmıyordu.Okuldan sonra işe ordanda eve geliyordum. Bugün işe başlamamın ilk haftası doluyordu ve heyecanla Reha beyin beni çağırmasını bekliyordum.
Çıkış saatim gelmek üzereydi ve Reha Bey'in Zeynep Hanım diye seslenmesi ile kasaya doğru ilerledim kalbimin bir kuş gibi çarpıyordu.
Acaba ne karar verecekti Zeynep Hanım bizimle çalışmanızdan gayet memnunuz size 5.000 lira maaş vermeyi düşünüyoruz haftalık olarak 1.250 lira Sizin için uygun mudur dediğinde ağzım açılmış bir şekilde sadece bakıyordum.
Evet teşekkür ederim bile diyememiştim.
Çünkü 30 gün boyunca saatlerce çalıştığım mağazada ancak 3000 TL maaş alabiliyordum.Teşekkür ederek evin yolunu tutdum. Hayatımda ilk defa bana ait bu kadar çok para çantamda duruyordu ve benim için bu bir milattı.
Eve geldim üzerimi başımı değişmiş bir şeyler atıştırırken telefonumu yabancı bir numaranın aradığını gördüm ağzım ve elim doluydu telefonu açıp operlöre bastım ve alo buyrun dedim.
"iyi akşamlar hanımefendi Zeynep Başaran Aksoy ilemi görüşüyorum?"
"evet buyrun"
"Hanımefendi ben polis memuru İrfan Koca acilen Fatih karakoluna gelmeniz gerekmekte eşinizle ilgili bir durumu arz edeceğiz ikamet adresinizde maalesef sizi bulamadık. ACİLEN GELİNİZ. "
Hemen Umut abiyi arayarak olanları söyledim gelip beni aldı. Fatih karakoluna gittiğimizde İrfan memur tarafından başkomiserin odasına yönlendirildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Ficção Adolescente🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...