36.

10.1K 438 20
                                    


EMEĞE SAYGI OLMADIĞINDAN HİKAYEYİ UZATMIYACAĞIM.... BİR KAÇ BÖLÜMLE FİNALE GİTMEYE KARAR VERDİM.....
OKUYORSUNUZ BEĞENMEYE GELİNCE ÜŞENİYORSUNUZ.... BENİMDE YAZASIM GELMİYOR...

HARUN....

Saldırının yaşandığı günden beri diken üstünde duruyordum, aileme belli etmemeye çalışmasam da aldığın tehditler artık boynumu bükmüştü.

Karateke şerefsizi adamlarımı yaralıyor, tır şöförlerini para ile satın alıyor.
Tırlara tarihi eser ve silah koyuyordu.
Yakalaya bildiklerimizi yakalıyorduk, yakalayamadıklarımız kaçıyordu.

Sevkiyatını yaptığımız her tırı didik didik arıyor.
Konvoy halinde hiç durmadan gümrükten dışarıya çıkartıyorduk, bu koşturma beni artık iyice yormuştu.
Yurtdışına mal satmak ayrı bir sorun, o malları güven içinde dışarı çıkartmak ayrı bir sorun, kaçakçılık yapılmasın diye savaşmak ayrı bir sorundu, ve bu durum beni gerçekten çok yıpratıyordu.
Akşamları eve gittiğimde kolumu kaldıracak halim kalmadığı gibi, Zeynep'e de hiç zaman ayıramıyordum.

Farkındaydım ilgisiz oluşuma üzülüyordu, ama bu ara beni idare etmeyi öğrenmeliydi.

Gece yanımdan kalkınca peşinden gittim terasta Mine ile sohbet ettiğini görünce geri gelip yattım.

Bugün ona sevkiyattan sonra bir süpriz yapıp gönlünü alacaktım.

ZEYNEP....

Mine ile birlikte o iç çamaşırcı senin bu iç çamaşırcı benim gezdik bana aldırdığı şeylerin inanmıyordum.

"Ben bunları asla giyemem"

" o zaman abim kim bilir feneri hangi kadının koynunda söndürür" diyerek beni kamçılıyordu, gezerken telefonum çaldı arayan Harun'du Mine'ye bakıp ekranı gösterdim. "Açsana kızım bana ne gösteriyorsun insan kocasının telefonunu 30 kere çaldırtırmı"
Telefonu açıp cevapladım.

"efendim"

" efendim aşkım demeliydin"

Ses çıkarmadım.....

" Hazırlan 2 saate seni evden alacağım"

"dışardayım ne zamana işim biter de dönerim bilmiyorum"

" Nerede dışarıdasın? dışarı çıktın neden bana haber vermiyorsun? Ayrıca dışarıda kimle birliktesin sen? yanında koruma var mı?"

"merak edip arasaydın!! nerdeyim ne yapıyorum bilirdin! Şimdi müsadenle işim var"

"Zeynep 2 saatin var"

"bakarız" dedim ve kapattım.

Bizimle dolaşan arkamızdaki korumanın telefonu çaldığında Harun'un aradığını emindim ama kafamı Mine'ye doğru çevirip.
"Hadi ne alacaksak alalım eve gidelim abin kudurmuş köpek gibi yine saldırıyor etrafa"

" bu gece bunlardan birini giy bak bakalım o köpek ne hale geliyor"

"göreceğiz"

Eve geldiğimizde Harun çoktan eve gelmişti bana ters ters bakıyor Mine'yi süzüyordu.

"Siz içimde bulunduğumuz durumun galiba hiç farkında değilsiniz Zeynep Hanım.
Biz neden burada kalıyoruz güvenlik içinde olalım diye değil mi?
Mine hanım keyfiniz çok yerinde gezmek için dışarı çıkacağınıza şirkete gelip bir şeyin ucundan tutsanız da biz de biraz rahatlayıp karımızla zaman geçirebilsek"

TUTKU /// Vanilya KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin