ZEYNEP
Okuldan çıktım cevapsız aramalarıma baktığımda Umut abinin beni aradığını gördüm.
Onu arayarak konuştum canının çok sıkkın olduğu belliydi boncuk bişeyler yiyelimmi dedi.
Ben de zaten onunla yanındaki abi dediği kişi hakkında konuşmak için yer arıyordum.
Tamam dedim Ortaköy'de bir yerde buluştuk."Ne oldu Umut abi Canın neden sıkkın?"
"Sorma be boncuk abi ile bu aralar aramız açık o yüzen canım sıkkın"
" Umut abi yanlış anlamazsan sormak istiyorum. Bu abi dediğin kişi senin gerçekten abin mi?
" Kim o?"" Harun Bozdağlı, Bozdağ Holdingi duydunmu hiç hani, Türkiye'nin kumaş devi firmalarından biri işde onun CEO Velihattı firmayı şuan o yönetiyor, benimde hem arkadaşım hem abim, hem patronum,"
" Giyim sektöründe çalışdım abi , ama kumaş sektörünü bilmiyorum peki aranız neden açık abinle "
" bir derdi var söylemiyor, bana eskisi gibi davranmıyor mesafeli güvenmiyor"
" abi belki karısınla arası açıktır o yüzden canı sıkkındır"
" hangi karısı boncuk evli değilki"
" nerden bileyim abi tanımıyorum ki koca adam"
" ne koca adamı sende bizi iyice mezara kodun boncuk ben 27 o 30 yaşında."
" belki bir sevdiği var o yüzden arası açık abi sana patlıyor olamazmı"
" yok boncuk yok işi olmaz karı kız onda gırla bekleyip görücez senin nasıl gidiyor"
Üç saat kadar konuşduk Ahmet'den Ela bebekden okuldan sonra beni eve bırakıp gitti.
Adını yaşını öğrenmişdim Harun ama neye yarardı ki öğrenmem.
Ben gibi evli birinle ne işi olurdu.HARUN.....
Duşumu aldım UHU'nun yanına indim onunla sahilde hep gittiğimiz bir mekana gittik. EKO'yu da aradım ikisi karşımda oturup başla der gibi bana bakıyorlardı.
Ama önce UHU ile onun arasında bir şey olup olmadığını öğrenecektim.
Önce EKO'ya döndüm.
"EKO gönlünde kalbinde biri var mı? Bana söylemek istediğin söyleyemediğin dürüst ol herhangi biri var mı.?"
"Nerden çıktı şimdi bu soru hayatımda tabii ki gel gençler oluyor ama ciddi biri yok.
Sevdiğim aşık olduğum biri de yok hayırdır abi beni evlendirmeye mi karar verdin?"" Ya sen UHU sevdiğin hoşlandığın aklında olan düşündüğün, bizden gizlediğin biri var mı? "
" Olsa sizden niye saklayayım ki çok şükür gencim, bekarım, elimi sallasam ellisi. Ne sevdiğim var ne gizlediğim var, ne düşündüğüm var. Ne o hakikaten EKO'nun dediği gibi biz evlendirmeye mi karar verdin? "
" Benim aklımdan çıkmayan biri var ve ben artık dayanamıyorum"
Onlara içimde ki tüm çalkantıyı, saçmalamalarımı ve yaptıklarımı anlattım. İkiside suratıma far görmüş tavşan gibi bakıyordu.
Söze önce UHU başladı." abi yaşadığın duygu aşk'mı bilmem çünkü hiç aşık olmadım, daha öncede hayatında kadınlar oldu sahip olunca soğudun buda belki öyle bişeydir ama şunu unutma kız evli.Kendi doğurmasada bir bebeği var, kocası var okulu var,bende ona bir kız kardeş gibi çok değer veriyorum yapma abi gel vazgeç o sana gelmez. Masum bir Melek o kendi dünyasında uçuşuyor aklını bulandırıp ziyan etme. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKU /// Vanilya Kokusu
Fiksi Remaja🔥🔥🔥+ 18 yetişkin içeriklidir Pantalonunun düğmelerini açarak üzerime doğru gözlerinden ateş çıkarak geliyordu. Harun sakin ol desemde fayda etmiyecekti gözlerinde ki ateş ikimizide yakacaktı. " ben sana kendimi anlatamadım, seni'de anlamadım i...