4.

19.6K 508 12
                                    

HARUN....

Evde tedbirleri aldırdım, şirkete doğru yola çıktık. İçim içimi yiyordu ama UHU'ya seni kim aradı diye soramıyordum.

Şirkete gidip bir kaç görüşmeden çıkdım ve emniyete gittim, emniyette hatrı sayılır. Amirlerle görüşdümdüm.
Bize ellerinden gelen yardımı yapacakları konusunda teminat verdiler.
Emniyetin kapısına çıktığımda, UHU arabaya dayanmış beni bekliyordu yüzünü görünce aklıma sabahki konuşması takıldı ve ani soramayacağım için yol yapmaya başladım.

" eee UHU bey ne var ne yok kaç günlerdir konuşamıyoruz hala bir yengemiz yokmu?"

" ya allah aşkına abi ne yengesi işden, aşka zaman mı var"

" ne bileyim lan sabah fısır fısır konuşunca yenge'ye yordum"

" yok ya hani şu çarptığımız kız Zeynep vardıya o aradı, iş yerine ziyarete gittimdi o günde o orda yokdu, bu hafta sonuda evleniyormuş da o yüzden yokmuş. Bugün işe eşyalarını almaya gitmiş söylemişler Umut abin aradı diye oda beni aradı ama çok konuşamadık."

" Umut sahilde bir dursana"

" abi şimdimi hayırdır"

" hava almam gerek dur"

UHU arabayı durdurduğu zaman araçdan kendimi sahile zor attım. Göğsüme bir öküz oturmuşdu kusma isteğim vardı.

"abi ne oldu sana"
" kahve kahve çok içtim midem kötü"
"abi bir hastaneye gidelim"
" yok gerek yok tamam geçer"

Sahilde bankta 15 dakika denize doğru oturdum. Neydi şimdi bu aşık değildim, sevmiyordumda peki bu bana olan neydi onu hemen kafamdan atmalıydım. Gidişatım hiç iyi değildi.
Bir kez 10 dakika gördüğüm birine nasıl saplana bilirdim. Evleniyordu kendi yaşına denk birinle mutlu olacaktı sevinmem gerekirdii.....

Şirketi aradım ve asistanıma yarın akşama Amerikaya bilet almasını söyledim.
Eve geçtim eşyalarımı topladım annemlere gittim.

Babamlara iş için acil gitmem gerektiğini söyledim. EKO ve UHU'ya tüm talimatları verdim.

Geceyi Vildanla geçirdim kendimi tüketene kadar kaç kez içinde yok oldum bilmiyorum sabah belim ağrıyordu, ve Vildan yataktan kalkamayacak haldeydi.

Yanağına bir öpücük kondurdum.
" ne içindi bu"
"ister özür, olarak kabul et ister, bir veda"
"ilaçlarını al gece çok oldu aksatma"

" bu gece beni resmen ezdin neydi bu halin kaç zamandır kimseyle yatmamış gibiydin"

" bazen çok boş konuşuyorsun kalk hadi git al bunuda burda bir süre yokum ihtiyacın olur. İpek içinde birşeyler al onu birdaha yırtık pırtık eşyalarla görmek istemiyorum."

" bu bonkörlüğünü dün geceyemi borçluyum"

" derdin ne Vildan"

" sadece dün gece bana deli gibi saldırmanı sağlayan kim merak ettim."

" git hadi"

Burdan gitmek gözleri, dudakları aklımdan silmek , kokuyu unutmak istiyordum.

UHU beni hava alanına bırakırken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

UHU beni hava alanına bırakırken.
İçimden o gün o arabada olduğum için nalet ettim.
Bugün Ülkeden ve İstanbuldan kaçıyordum ya kendimden nasıl kaçacaktım.....

ZEYNEP.....

Sabah 7.30 kalkmış sofrayı kuruyordum kapımız alıcaklı gibi çalınıyordu, kapıyı açmamla bir kaç adam eve daldılar. Babam ne oluyor ulan diyerek odasından fırladı.
Adamlatın tek gözü kör gibi olanı, "nerde lan o sikik oğlun" diye babamın anlına silahı dayadı.

Babam evde değil ne istiyorsunuz dediğinde "200 bin tl bize borcu var 2 gün içinde ödemezseniz hepinizi öldüreceğim, yada kızınızı alıp borç bitene kadar çalıştırıp ödeteceğim" dedi ve gitti annem ağlıyor babam küfrederek evin içinde döneniyordu. Abim ise ortalarda yoktu.

***
Abim iki gündür eve gelmemişti, adamlar ha geldi, ha gelecek diye panik halindeydik.
İşden döndüğümde evde 40 yaşlarında bir adam 60 yaşlarında bir kadın annemin ve babamın yanında oturuyordu " iyi akşamlar hoşgeldiniz" dediğimde.

Babam.
" gel kızım otur dedi."
Oturdum ve babam,

"bak kızım abin ortalarda yok belliki kaçtı, bu oğlumuz Ahmet bizim borcumuzu ödiyecek kendi işi gücü var eşini 6 ay önce doğumda kaybetmiş bir bebekle kala kalmış, seni allahın emriyle istedi bizde verdik."

" baba allah aşkına ne saçmalıyorsunuz siz abim gidip birine borç taktı diye ben neden koskoca adamla evleniyorum. Ayrıca ben okul okumak istiyorum, üniversiteye gitmek istiyorum, evlenmek falan istemiyorum. "

" Kes sesini Zeynep ben ne dersem o, hafta sonu düğünün var haberin olsun geldiler, istediler, nişanlandın bitti. Benim canımı sıkma seni eve kapatırım ne okul okuyabilirsin ne bir şey yapabilirsin. "

Ağlayan gözlerle babama baktığımda o adam" Abi ben Zeynep'le biraz baş başa konuşabilir miyim" dedi.

" Tabii ki Ahmetciğim artık o senin helalindir içerisi Zeynep'in odası geçin konuşun, o odadan iyi sonuçla çıksan iyi olur Zeynep."

Odama geçtiğimizde yatağımın üstüne oturarak başladı konuşmaya.

" Bak Zeynep damdan düşer gibi olduğunu biliyorum.
Çok gençsin hayallerin var.
Hepsini anlayabiliyorum.
Benim kendime ait bir lokantam var bir de 6 aylık bir kızım eşimi kanserden kaybettim, annemi görüyorsun çok yaşlı kızıma bakamıyor ben yatağıma kadından çok kızımıma bir anne olabilecek evime neşe kata bilecek birini istiyorum.
Baban da dertlenip başınıza gelenleri anlatınca.
Üzüldüm farkındayım aramızdaki uçurum yaş farkının.
Ben 40 yaşındayım Sen 18 ama çok rahat edeceğini garanti ederim.
Çok güzel bir evim var.
Güzel bir arabam var.
Elini sıcak sudan soğuk suya sokturtmam, eğer kazanırsan üniversiteye gitmeni de garanti ederim.
Bunların hepsi için senden sadece, kızıma iyi davranmanı ve bakmanı istiyorum.
Gel tamam de.
Hem senin hayatın kurtulsun Hem benim hayatım kurtulsun evlenelim senin istemediğin hiçbir şey zorla hayatımızda olmayacaktır. "

" Tamam o zaman üniversiteyi kazanırsam gitmeme ses çıkarmıycaksın, sana alışana kadar ayrı odada kalmak istiyorum seninle yatmam, eğer bana isteğim dışında dokunmaya kalkarsan. Sana yemin ediyorum ki kendimi öldürürüm işlerinde sana yardım ederim yan gelip yatmam. "

" anlaştık ozaman işten ayrıl annenle gel evimize bak istemediğin gitsin yenisi alınsın, benim annem alt katımızda oturuyor, ben işde olurum"

"peki 200 binlirayı sadece benimle evlenmek için vermen saçma değilmi"

" başlık parandan daha fazla edersin buna emin ol"

Durup sadece ona baktım bu devirde başlık parasımı kalmışdı....

***

Sabah gidip iş yerime ayrılacağımı bildirdim, Umut abinin beni aradığını öğrenince onu aradım benimle çok soğuk ve aceleci konuşdu, evleneceğimi müsait olursa hafta sonu nikahıma gelmesini söyledim ve ev numarasını verdim........

Beğeni yorum ve takiplerinizi bekliyorum😘🙏


TUTKU /// Vanilya KokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin