Arkadaşlar🥺🥺
Seviyorum sizi❤️
250k
***
Zeliha Acar'dan:
"Hocam Allah için bir soru daha sorayım hocam!"
Derin bir nefes aldım. "Oğlum öğle aram bitti, tüm kitabı bana mı soracaksın?"
Öğrenci üzgün gözlerle bana baktı. Hayır yani sen daha dokuzuncu sınıf veledisin ne bu çalışma aşkı ya?
İçimden bir ya sabır çekerek kitabı elinden aldım. "Bak bu son soru, tamam mı? Hangisini çözemedin söyle hadi."
Zaferle bana bakan çocuğa ben sinirle bakıyordum. Bir haftadır sağ olsun hiçbir arada beni rahat bırakmıyordu.
"Hocam sayfa elli yedide- OHA!"
Anlık tepkisine şaşkınlıkla baktım. "Ne oldu?"
"Hocam evleniyorsunuz!"
Gözlerin anlık parmağımdaki yüzüğe kaydı ve gülümsedim. "Bunu yirmi birinci soruyu çözerken fark etmen harika."
Çocuk bana bakıp güldü, şuan tüm odağı sorudan dağılmıştı. Normalde öğrencilerimle özel hayatımı konuşmazdım ama evleniyordum ben ulan. Sabahtan beri hocalar tarafından gelen tebrikler beni mutlu da ediyordu.
Ay Ciho'm ne yapıyordu acaba şuan?
"Yalnız hocam, enişte sizi baya seviyor belli," dedi çocuk imalı imalı. "Şu yüzüğün güzelliğine bakın."
Tam ona artık susmasını ve sorusunu sorup gitmesini söyleyecekken arkada beliren Utku hocayı görünce bir şey diyemedim.
Geldi ve önümdeki çocuğun omuzlarına ellerini koydu. "Yine mi Zeliha hocanı darlıyorsun Yunus?" dedi gülerek. "Bana gelseydin ya bu sefer de."
Çocuk derin bir nefes verdi. "Hocam beni yanlış anlamayın ama siz anlattıktan sonra benim beynim donuyor çok garip anlatıyorsunuz."
Utku hoca bana baktı ve sonra güldü. "Benim anlattığımı herkes anlayamaz zaten."
Bir de övünüyor. Yok vallahi yapıştıracağım bir tane.
"Öyledir hocam hı hı," dedi çocuk. "Ben de şimdi tam Zeliha hocanın yüzüğünü övüyordum, son soruya bakacağız sonra."
"Yüzük?" diye sordu şaşkınca. "Evleniyor musun Zeliha? Erkek arkadaşın baya hızlı çıktı anlaşılan."
Başımı sallarken Yunus, Utku hocanın ellerinden sıyrılıp yanıma geldi ve oturdu. "Zeliha hocayı kimse kaçırmak istemez ki hocam." dedi imayla. Utku hoca okulda pek sevilen bir hoca değildi, bu nedenle öğrenciler onunla konuşmak da istemiyordu. "Hem müsade ederseniz şimdi soruya bakacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMHACI -Texting-
Novela Juvenil[TAMAMLANDI] 05***: O kadar bomba imha ediyorsun ama birini unutmuşsun 05***: O da benim kalbim olacak organ 05***: Rica etsem gelip kalbime bakabilir misin? 05***: Senin sevginle patlayacak da yakında Başlangıç: 01.07.2022 Bitiş: 01.08.2022 Tüm hak...