Neredeyse 100K olmuşuz hem de tam iki haftada...
Şaka mı arkadaşlar neden bu kadar sevdiniz bu delileri siz skxjskxjkwxjwlxjldjxdw
***
Zeliha Acar'dan:
Anne ve babamı bir şekilde baş başa gezmeleri için evden gitmeye ikna ettiğimde evde geriye bizimkiler kalmıştı.
"Ya hocam!" dedi Ekin ağlamaklı bir ses tonuyla. "Yalvarırım şu herifi alın başımdan ya!"
Kadir vs. Ekin round bilmem kaç.
"Bana bak kayınço!" dedi ben bir şey diyemeden Kadir. "Kayınço dedik bağrımıza bastık amma naz yaptın he!"
Gülerek Cihangir'in yanına oturdum. Yarım saattir Kadir ve Ekin'in atışmasını izliyordu ve kafayı yemek üzereydi hissediyordum. "Çok iyi anlaşıyorlar değil mi?" diye sordum kulağına eğilip.
"Sorma," dedi bıkkınca. "Ben ve bombalarım arasındaki ilişkiyi izliyorum şuan."
Kıkırdadım, o sırada benden yüz bulamayan Ekin, Cihangir'e döndü. "Öncelikle seni çok tebrik ediyorum Bombacı abim," dedi ve Kadir'e bir bakış attı. "Bu herife yirmi beş yıl katlanabildiğin için."
Kadir Serra'yı dürttü. "Bana ne dedi..." dedi üzgün bir yüz ifadesiyle. Onu tanımasam şuan deli gibi eğlendiğini asla anlayamazdım. "Duydun değil mi sarmaşığım?"
Serra gülmemek için dudaklarını ısırdı. "Duydum," dedi hemen. "Kavgada söylenmez."
Cihangir bu arada Ekin'e döndü ve, "Bir zamandan sonra alışıyorsun," dedi sakince. "Doğduktan sonra eve geldiği ilk gün kundaktayken delirtmişti bu beni."
"Ayıp!" dedi Kadir abisine. "Öfke problemim var demek yerine el kadar bebeğe iftira atıyorsun cidden ayıp!"
Cihangir eliyle yüzünü sıvazladı. "Ulan ben annemin karnında seni dokuz ay kız kardeşim diye sevdim sen ne diyorsun?"
"Ne?" dedi Serra ve Ekin aynı anda. Ben ise bu durumu bildiğim için gülmekle yetindim.
Kadir, "Abiciğim kızın yanında oluyor mu hiç?" derken Ekin şeytani bir sırıtmayla Cihangir'e döndü.
"Bombacı abimin ağzından bal damlıyor," dedi sinsice. "Ne demek kız diye sevmek abim anlatsana biraz?"
"Öyle," dedi Cihangir de sırf gıcıklığına. "Ulan aylarca kız kardeşim olacak diye bekledim eve gelip kucağıma bunu verdiler. Sen söyle insan nasıl öfkelenmez?"
Ekin masadaki çerez tabağından bir çekirdek alıp ağzına götürdü. "Çok haklısın abim," dedi. "Yani şu tipe bak evlat olsa sevilmez."
Kadir dudaklarını büzdü. "Vay be," dedi ve eliyle bir alkış tuttu. "Bunca yıllık abimin beni nasıl sattığına bak. Abi umarım dolar üzerinden satmışsındır beni, malum daha kârlı."
Serra Kadir'e baktı. "Üzülme canım," dedi sakince. "Ben de sana Ekin'in küçükken annemin elbisesini giyerek aynada nasıl 'I'm a meterial girl!' dediğini anlatırım."
"Abla!"
"Abo," dedim. "Bugün kardeşleri satma günü falan mı? Açık arttırma öneriyorum ben."
"Sus be!" dedi Kadir. "Sen bu acıyı anlayamazsın, tek çocuk olmanın faydaları işte." Ardından Kadir hayvan gibi gülmeye başladı ve Ekin'e döndü.
"Lan sen meterial görl mü oldun başımıza kayınço?"
Ekin ona, "Hadi lan ordan," dedi. "En azından beni doğana kadar cici kız diye sevmemişler enişte bozuntusu. Allah bilir pembe pembe donlarınla resimlerin de vardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMHACI -Texting-
Novela Juvenil[TAMAMLANDI] 05***: O kadar bomba imha ediyorsun ama birini unutmuşsun 05***: O da benim kalbim olacak organ 05***: Rica etsem gelip kalbime bakabilir misin? 05***: Senin sevginle patlayacak da yakında Başlangıç: 01.07.2022 Bitiş: 01.08.2022 Tüm hak...