Ben geldim beeeen
Bu bölüm hesapta yoktu, öylesine yazdım geçiş bölümü ;)
Medya: Bombacımız 🤤
Hadi bu satıra bir dizi, bir film bir de şarkı önerisi yazın...
Ben başlıyorummm
Dizi: Sherlock Holmes
Film: Kalplerimiz Bir
Şarkı: Pinhani-Bilir O Beni❤️
***
Zeliha Acar Karadağ'dan:
"Başladı bizim mesai," diyen Kadir'e delici bakışlarımı yolladım. "Kızım ağlamasana lo!"
Burnumu çektim. "Sus, alırım seni ayağımın altına Kadir," deyiverdim boğuk sesimle. "Ay keşke son bir kez daha sarılsaydım ya."
Kadir ağzı açık bir şekilde bana baktı ve başını geriye attı. "Kanka küçülüp de adamın cebine girseydin de sen de gitseydin o zaman," dedi. "Şu hale bak sabah beni güzellik uykumdan uyandırıp buraya getirttin."
Elimdeki peçeteyi ona attım. "Azıcık avutsana beni deli çocuk," diye konuştum. "Güzel şeyler söylesen ölür müsün mesela?"
"Ne diyeyim kanka?" dedi. Biraz durdu ve düşündü. "Alt tarafı bir bomba imha edecek nedir ki yani? Kabloyu kes bitti gitti."
Başımı geriye atıp sızlanmaya devam ettim. "Canım kocam benim."
Kadir bıkkınca bana baktı. "Eminim abim de canım avradım diyerek seni düşünüyordur."
Gözlerimi devirdim ama sinir bozukluğuyla güldüm. "İkimizin de psikolojisi bozuk biliyorsun değil mi?"
Başını salladı hemen. "Orjinal halimiz Zeliş, anca böyle iletişime geçebiliyoruz."
Bir şey demedim ve üzerimdeki kalın hırkaya daha çok sarıldım. İmhacı'm gideli bir günü geçmişti. Gece ben uyuyorken beni bırakamayıp defalarca öpmesini aşamıyordum.
"Hadi sana bir espri yapayım," dedi Kadir. Tamamen dikkatimi dağıtmaya çalışıyordu.
"Ne geliyor acaba?" dedim alaya alarak. "Hadi yap esprini."
"Bir adam, bir de oğlu varmış. Adamın oğlunun adı da Mevlüt'müş. Sonra adam çocuğunu okula yazdırmış ve demiş ki ben mevlüt okutuyorum."
Ona boş boş baktım.
Bana boş boş baktı.
Bir sessizlik oldu.
Ama sonra ikimiz de kahkaha atmaya başladık. "Allah seni kahretmesin," dedim. "Geri zekalı."
İkimiz de bu saçma şeye dakikalarca güldükten sonra aramızda tekrar bir sessizlik oluştu.
"Galiba muhteşem esprim seni tamamen mutlu etmedi," dedi. "Sizin için ne yapabilirim Zeliha hazretleri?"
Omuzumu silktim. "Kadir bir şey olmayacak değil mi?" diye sordum. "Olmaz değil mi?"
Kadir sessizleşti ama hemen sonra yanıma gelip başını omuzuma koydu. "Zeliha benden ne duymak istiyorsun bilmiyorum ama abimi tanıyorsam, elinden gelenin fazlasını yapacağına eminim," Elimi tutup bana destek olmaya çalıştı. "Sen benim kardeşimsin, seni kandırmak en son isteyeceğim şey. Ama yine de iyi düşün iyi olsun tamam mı?"
Sanki az evvel ağlayan ben değilmişim gibi gözlerim yeniden doldu. Ve o esnada kafamda Cihangir'in sesi canlandı.
"Beni özlediğinde bu tatlı köpeğe sarıl, tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMHACI -Texting-
Teen Fiction[TAMAMLANDI] 05***: O kadar bomba imha ediyorsun ama birini unutmuşsun 05***: O da benim kalbim olacak organ 05***: Rica etsem gelip kalbime bakabilir misin? 05***: Senin sevginle patlayacak da yakında Başlangıç: 01.07.2022 Bitiş: 01.08.2022 Tüm hak...