Özel Bölüm III

26.1K 1.8K 887
                                    

MERHABA AŞKLARIM MERHABA🥺❤️

O kadar özledim ki onları yazmayı ve yorumlarınızı okumayı, anlatamam...

Ayrıca bugün 3 Şubat, İmhacı'mızın doğum günü...

İyi ki doğdun Ciho'm! İyi ki yazdım seni benim dev adamım :')

Kız hadi bölüme geçelim ağlayacağım şimdi🥺🥺🥺🥺🥺

İyi okumalar bombacıklarım!

***

Zeliha Acar Karadağ'dan...

Saat gecenin üç buçuğuydu.

Üç buçuk!

"Ela artık uyur musun lütfen kızım?" dedim gözleriyle hala etrafı inceleyen kızıma. "Karnın da aç değil. Anlamıyorum ki neden uyumuyorsun?"

Önüme gelen dağınık saçlarımı geriye ittim. Saatlerdir uyumamıştım ve berbat göründüğümden emindim. Anne olmak harika bir duyguydu ama yanında gelen sorumluluklar yoruyordu bazen.

Artık uykusuzluktan acıyan gözlerimi kısarak beşiği umutsuzca sallamaya devam ettim. Ama bu kızın inadı artık kime çektiyse uyumuyordu.

"Su Peri'm?" Arkamdan gelen uykulu ve bir o kadar da yorgun sesle kafamı çevirdim. "Uyumadı mı?"

Başımı iki yana salladım. "Hayır. Ne yaptıysam uyutamadım Ciho'm."

Yavaşça yanıma geldi ve önce saçlarıma uzun bir öpücük bıraktı. Hemen sonra ise beşikteki kızımızı kucağına aldı sakince. Ela anında kollarını babasına sararken, "Kızım... Neden uyumuyorsun bebeğim?" diye konuştu Cihangir ona yumuşakça bakarak.

Gülümsemeden edemedim ve yorgunluktan zar zor taşıyabildiğim kafamı kendime çektiğim dizlerime yaslayıp onları izlemeye başladım. "Ela'm, hadi uyu kızım." İmhacı'm sakinleşirici ses tonuyla konuşup Ela'yı kollarıyla sallamaya başladı. Arada sırada ise burnunu kızımızın saçlarına götürüp kokusunu içine çekiyordu ve ufak öpücükler konduruyordu kafasına.

"Ciho'm," diye konuştum o sırada. İlgiyle bana bakan eşime ben de minnetle bakıyordum. "Sen görevden yeni gelmedin mi? Uyusaydın ya, bir şekilde uyuturdum ben onu."

Cihangir'in dudakları kıvrıldı usulca. "Olur mu hiç öyle şey güzelim?" dedi. "Kızımızı şimdi uyuturum, hemen sonra da diğer bebeğimle ilgileneceğim."

Kıkırdadım. "Diğer bebeğin berbat bir halde..."

Karşılığı içimi sıcacık etti. "Diğer bebeğimin her hali ayrı kusursuz..."

Ela bir anda başını babasının kolundan kaldırıp çatık kaşlarıyla İmhacı'ma baktı. "Yani bebeklerim," dedi Cihangir hemen. "Bebeklerimin her hali mükemmel."

Ela'nın gözleri parladı. Kız çocukları babalarına aşık olur derlerdi de inanmazdım. Ancak Ela beni fena halde yanıltmıştı çünkü elinde olsa kocamı yanından ayırmayacak ve tüm ilgisini kendisine alacaktı.

Anasının kızı...

Az sonra Ela tekrardan Cihangir'in koluna başını yasladı ve göz kapakları ağır ağır kapanmaya başladı. Ofladım. "Saatlerdir onunla uğraşıyorum," dedim hayretle. "Şuna bak iki salladın ve uyumak üzere. Pes yani Cihangir."

"Ne?" dedi hemen eşim şaşkınca. "Cihangir mi? O kim?"

Tepkisine istemeden güldüm ve başımı elime yaslayıp ona baktım. "Niye, ismin Cihangir değil mi senin?"

İMHACI -Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin