Hisar Şehri, Ruhani Kılıç Evi.
Hisar Şehrindeki Ruhani Kılıç Hanesinin ticaret şubesinde bugün büyük bir yoğunluk vardı.
Bir hafta önce Ruhani Kılıç Hanesinden bir mesaj gelmişti. Mesajda yakın zamanda Ruhani Kılıç Evinin yeni yöneticisi gelecekti.
Ruhani Kılıç Evinin yöneticiliğini 5 yıl önce klandan sürgün edilen, Hane Lideri Çağrı Ruhani Kılıç'ın yeğeni Hakkı idi.
5 yıl önce yanlışlıkla Hane Liderini kışkırttığı için bu şubeye yönetici olarak gönderilmişti.
Ruhani enerjiden neredeyse yoksun olan bu bölge onun gibi yetişimciler için bir zindandan farksızdı.
Ancak Hisar Şehri ona birçok fayda sağlamıştı.
Şehrin önde gelen hane liderleri ile arasında sıkı bir bağ kurma fırsatı yakalamıştı ve bu bağ sayesinde bol miktarda kazanç sağlamıştı.
Artık yerine başka yönetici geleceği için Ruhani Kılıç Hanesine geri dönebilecekti ve elindeki kaynaklarla bir dükkan açmayı planlıyordu.
Sürgün ona yetişim anlamında pek bir katkı sağlamaz iken elinde Bükük Şehirde bile bulunamayan eşsiz kaynaklar vardı.
"Lordum tüm hazineler toplandı. Emriniz nedir?" 20li yaşlarda bir genç odaya girdi ve saygıyla konuştu.
"Hazineleri araçlara yükleyin ve benim emirlerimi bekleyin." Hakkı astını yolladı.
Haneden gelen mesajda yeni yöneticinin bugün geleceği belirtilmişti.
-Cyakk
Yüksek bir kuş sesi tüm Hisar Şehrini salladı. Gökyüzünden bir kartal aşağı yöneldi ve Ruhani Kılıç Evinin avlusuna indi.
Kartal yere konduğunda zemin şiddetli bir deprem oluyor gibi birkaç saniye şiddetle sarsıldı. Hakkı odasından hızla çıktı ve binanın girişine yöneldi.
"Genç Efendi?"
Hakkı yeni yöneticiyi görünce şok oldu.
Yeni yönetici klan liderinin oğullarından Genç Efendi Orkun idi.
Dâhi Efendi lakabına sahip genç efendi neden buradaydı?
'Hımmm?'
Genç Efendinin yetişim seviyesini görünce bir kez daha şok oldu. Genç Efendi 8. Seviye Ruh Askeri alemindeydi.
Haneden sürgün edildiğinde genç efendinin yetişimi 10. Seviye Ruh Lordu alemindeydi.
"Hakkı Abi sende buradasın." Kızıl Taçlı Gök Kartalının yere fırlattığı Orkun yüzünde geniş bir gülümsemeyle ayağa kalktı.
Hizmetkârların şaşkın bakışlarını umursamadan yöneticiye ilerledi.
"Genç Efendi, sizin yönetici olarak gönderilmenizi beklemiyordum. Kabalığım için özür dilerim." Hakkı hafifçe başını eğdi, Orkun'a selam verirken yüzünde utangaç bir ifade vardı.
"Hah hah. Bende yönetici olmayı beklemiyordum." Orkun acı dolu bir ifadeyle gülümsedi.
"Genç Efendi, sizi yönetici odasına götüreyim. Ruhani Kılıç Evi hakkındaki detayları size anlatmama izin verin." Hakkı'nın öncülüğünde 3 katlı binanın en üst katına çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...