65. Bölüm: Avcı

299 47 2
                                    

“Bunu mu öldürdün?” Petek kocaman gözlerce onlarca metre uzunluğundaki köpekbalığı cesedine baktı. Bu ceset kocamandı.


“Aptal bir yaratıkmış.” Aycan burun kıvırdı, Orkun canavarı nasıl öldürdüğünü anlattığından detaylara hakimlerdi.


“Evet asalak bir canavar ama çok güçlüydü. Onun gücünü ödünç almasaydım öldüremezdim.” Orkun, ölü olmasına rağmen vücudundan güçlü bir baskı yayılan dev canavar cesedine baktı. Bu canavarı kolayca öldürmüştü lakin karada yaşayan bir canavarı bu kadar kolay öldürmeyebilir hatta yenilebilirdi.


Kendi gücünü fazla görüyordu.


“Haydi, kesmeye başlayın!” Orkun canavarın cesedine hayretle bakan kasaplara bağırdı.


Köpekbalığının cesedi hanenin öldürülen büyük canavarların kesilip etleri ve değerli parçalarının ayrıştırıldığı bir depodaydı. Orkun her birinin gücü 10 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı aleminde olan ustaların şaşkınlıklarını üzerlerinden atıp canavarı parçalamaya başlamalarını izledi.


Her türden canavarlar kesen bu usta kasaplar dakikalar içinde canavarın cesedinin önemli bir kısmını parçaladı ve etlerini ruhsal enerjisini koruyacak sandıklara koyup depolama yüzüklerine depoladılar.


Canavarın çekirdeğini de bizzat Orkun’a teslim ettiler. Bir bilye boyutundaki ruhsal çekirdek şeffaf bir mavi renge sahipti, içindeki muazzam güç Orkun’un avucuna yayıldı.


“Aşkım, bunları ne yapacağız?” Petek kasapların teslim ettiği depolama yüzüklerini şaşırarak aldı.


“Etlerin tamamı depolandıktan sonra birkaç depolama yüzüğünü hane liderine teslim ederiz. Diğer yüzüklerin içindeki etleri ise biz alacağız, Deri Yıldız Ruhu Savaşçısı olarak bol miktarda ruhsal enerjiye ihtiyacımız var, ruhsal enerjiyi de en kısa sürede bu etlerden elde edeceğiz.”


Orkun depolama kapasiteleri düşük olan depolama yüzüklerini Petek’ten aldı. Köpekbalığı cesedi tamamen parçalanana kadar orada bekleyip etlerin tamamını alacaktı. Canavarın derisi zırh yapımı için kullanılacak iken dişleri ve kemikleri ise silah yapımında kullanılacaktı.


Orkun uzun zamandır güçlü bir kılıç eksikliğini yaşıyordu ve bu cesetten belki rahatlıkla 100 tane silah yapılacak kadar malzeme çıkardı. Silah eksikliğin gidermek için ilk başta İlahi Yıldırım bölgesinde elde ettiği Mavi Yıldırım Kamışını kullanmak istemişti ancak onun kadar kaliteli olmasa da bu kemikler de iş görecekti. Kendisinin, eşlerinin ve astlarının ekipman konusunda bir eksiklikleri olmayacaktı.





Köpekbalığının eti beklentilerin aksine oldukça lezzetliydi. Orkun’un ağzına attığı parça adeta tükürüğünde eriyordu. Art arda kızarmış et parçalarını tabaktan aldı ve karnı doyana kadar yedi.


“Vay be! Şu anda ruhsal enerji ile dolup taşıyorum.” Eşlerinin kızarmış yüzlerine bakan Orkun en fazla bir kilo köpekbalığı eti yemiş olmasına rağmen ruhsal enerji rezervleri tamamen dolmuştu.


Orkun bacaklarını çaprazlayıp koltuğun üzerinde meditasyon pozisyonuna geçti. Engin ruhsal enerjisini derisinin içinde dolaştırmaya başladı.


Zaman su gibi aktı, yaklaşık 10 dakika sonra Orkun gözleri açtı ve gülümseyerek soğumaya başlamış köpekbalığı etlerini umarsızca yedi. Ardından tekrar meditasyon yapmaya başladı.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin