-Schee!
Timsah türü canavarın metalik parıltıya sahip dayanıklı pulları parçalandı. Keskin kılıç canavarın sırtındaki pulları parçalayıp canavarın boynuna kadar ilerledi ve sonunda durduğunda canavar hareketsiz kalmıştı.
“Bütün nilüferleri toplayın.”
Orkun canavarın cesedini depoladı; diğerleri bataklığın içinde yetişmiş pembe renkli çiçekleri olan nilüferleri toplarken göğsünde hafif bir ağrı hissetti.
Az önce boyu 6-7 metre kadar olan timsah türü canavarın kuyruğu göğsüne vurmuş ve onun soluğunun birkaç saniye kesilmesine neden olmuştu. Canavar sıradan bir Deri Yıldız Ruhu Savaşçısından daha güçlüydü ama onların saldırıları karşısında kolayca ölmüştü.
“Lordum, daha derinlere gidecek miyiz?”
Astlarından birinin sorusunu duyan Orkun bulundukları konumu tahmini olarak değerlendirdi. Şu anda büyülü dünyaya girdikleri yerden yaklaşık 200 kilometre uzakta olmaları gerekiyordu; bu mesafe biraz fazlaydı.
“Geri döneceğiz ama öncesinde bataklığın tamamını gezip bulabildiğimiz bütün kaynakları toplayacağız.”
Bugün büyülü dünyanın içinde geçirdikleri 6. gündü. İlk günlerde canavarlarla savaşmaktan ziyade hayatta kalıp kaynak toplamaya çalışırlarken birkaç gündür hem canavar avlıyor hem de kaynak topluyorlardı.
Şimdiye kadar yüzden fazla canavar avlamışlardı. Bu canavarların içlerinde bir zirve Organ Yıldız Ruhu Savaşçısından çok daha güçlü canavarlar vardı ve karşılaştıkları bir canavar Orkun’un tahminine göre Kemik Yıldız Ruhu alemindeki bir yetişimciden çok daha güçlüydü.
Hepsinin ellerindeki silahlar düşük kademe İlahi Hazine olduğundan beridir canavarları kolayca avlayabiliyorlardı. Silahların gücü, keskinliği ve sağlamlığı üst düzey bir hal aldığı için canavarlar karşılarında duramıyorlardı.
Büyülü dünya her an ölümle burun buruna gelebilecekleri kadar tehlikeli bir yer olsa da Dev Anten Eyaletinde 10 hatta 100 asırda bulamayacakları kaynaklar burada her yerde vardı. Sadece rünleri elde etmek bile büyük bir kazanç sağlıyordu.
Her birinin değeri onlarca milyon altın eden Antik Rünler burada sayamayacakları kadar çoktu ve İlahi Rünler de bir hayli fazla bulunuyordu. Orkun ve grubunun burada topladığı kaynaklarla Dev Anten Eyaletinde yaşayan sıradan bir hane bir günde 4 büyük hane ile denk bir konuma yükselebilirdi.
500 bini aşkın İlkel Rün, 100 bin civarı Antik Rün ve 5 bin civarında da İlahi Rün vardı Orkun’un ellerinde. Bunlar abartı miktarlar gibi görünebilirdi ama Ejderha Kıtasının olduğu bu bölgedeki ruhsal enerji yoğunluğu rünlerin oluşma sürelerini yüzlere kat azalttığı için etrafta çok sayıda rün bulmak mümkündü.
Orkun ve grubu sakin bölgelerde kaynak toplarken büyülü dünyanın derinliklerinde şiddetli savaşlar yaşanıyordu. Hayat Yıldız Ruhu alemi düzeyinde güce sahip binlerce ruhsal canavar on binlerce yetişimciye karşı savaşıyordu.
100ü aşkın tarikatın güçleri ölümü göze alarak vahşi canavarlarla mücadele ediyordu. Savaşan kişilerin en zayıfları Organ Yıldız Ruhu Savaşçısı denilebilirdi, yarımadada topladıkları kaynakları tüketen on binlerce yetişimcinin yetişimleri yükselmişti.
-Roar!
Öfkeli bir kükreme onlarca kilometre mesafede yankılandı. Geri çekilmekte olan Orkun ve grubu da bu kükreme sesini duymuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantezieRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...