Pirinç Büyülü Dünyasına girdikten sonra Orkun ilk olarak yeni oluşmuş rünleri aradı. Uzun bir arayışın ardından yaklaşık 30 rün buldu. Bulduğu yeni rünlerle birlikte elindeki İlkel Su Elementi Rünü sayısı 50yi geçmişti.
İlkel Su Elementi rünlerini de Kozmik Fırın ile kaynaştıran Orkun’un şimdilik bulması gereken İlkel Rünler lav, buz, yıldırım ve toprak elementleri rünleriydi. Bu rünleri de bulup Kozmik Fırın ile kaynaştırdıktan sonra Kozmik Fırın yenilmez düşük kademe Ruhsal Hazine olmuş olacaktı.
Artık zihnini meşgul edecek bir problemi de def eden Orkun seviye atlamak için kendini hazır hissediyordu. Elinde beliren ufak cam şişenin içindeki misket büyüklüğündeki alaca renkli, oval iki haptan birini eline aldı.
Bu haplar Kaplan Dişi Haplarıydı. Hapı ağzın yerleştirmeden önce meditasyon pozisyonun geçen Orkun hap diline değer değmez vücudundaki ruhsal enerjiyi yönlendirmeye başladı.
Kaplan Dişi Hapı ağzına girer girmez yoğun bir ruhsal enerji patlaması vücuduna yayıldı. Çevreden çektiği ruhsal enerji yardımıyla hapın içindeki patlama yapan ruhsal enerjiyi dantian bölgesine yönlendiren Orkun ruhsal bilyenin ruhani enerjiyi emmesini sağladı.
Ruhsal bilyesinde mevcut 3 damla katılaşmış ruhsal öz vardı. İki damla ruhsal öz parlak ışıltıya sahipken diğer damla soluk bir ışıltıya sahipti. Ruhsal biyeye giren ruhsal öz miktarı artınca soluk ruhsal öz de diğer iki ruhsal öz gibi parlak ışıltılar yaymaya başlamıştı.
Orkun’un yönlendirmesiyle ruhsal bilyenin içine giren ruhani enerji miktarı giderek artmıştı. Yaklaşık 30 dakika sonra yeni bir ruhsal öz ruhsal bilye içinde belirmeye başlamıştı. Ruhsal öz soluk bir ışıltıya kavuştuğunda Kaplan Dişi Hapının içerdiği ruhani enerjide tükenmeye başlamıştı.
Tek bir Kaplan Dişi Hapı Orkun’un 4. Seviye Ruh Lordu olmasını sağlamıştı. Ancak ruhsal öz oluşurken aynı zamanda ruhsal bilye de bir miktar ruhani enerjiyi emdiği için diğer Kaplan Dişi Hapı 5. Seviyeye geçmek için yeterli olmayabilirdi.
Orkun ilk hapın etkisi henüz tam anlamıyla bitmeden ikinci Kaplan Dişi Hapını da kullandı.
Sonuç beklediği gibi olmuştu. Ruh Lordu aleminin 5. Seviyesine ulaşamamıştı ama zirve 4. Seviye Ruh Lordu olmuştu.
5. seviye Ruh Lordu olması için bir süre Pirinç Büyülü Dünyasında meditasyon yapması yeterliydi. Orkun buraya gelmeden önce 1 ay boyunca eğitime çıkacağını Petek ve Aycan’a söylemişti. Ayrıca Kılıç Kalbi Hane Lideri Murat’tan da 1 aylık eğitim sürecinde korumalarını kollamasını istemişti. Bu yüzden rahatlık burada meditasyon yapabilir, bol miktarda Altın Ruh Pirinci ile Kızıl Aşk Muzu toplayabilirdi. Özellikle Kozmik Fırının içindeki uzaysal alanın çapı 200 metreye yaklaşmışken boş durmayı planlamıyordu.
Pirinç Büyülü Dünyasındaki ilk günlerinde bol bol meditasyon yapan Orkun 5. Seviye Ruh Lordu olmasına çok az kaldığını fark ettikten sonra artık daha az meditasyon yapmaya başladı.
Yanında yüzlerde büyük sandık getirdiği için bol miktarda Altın Ruh Pirinci ve Kızıl Aşk Muzu toplamayı amaçlıyordu.
Zaman hızla geçerken buradaki üçüncü haftası bitmek üzereyken Orkun sonunda 5. Seviye Ruh Lordu olmayı başardı. Artık günlerini getirdiği sandıkları doldurmak ile geçirebilirdi.
Burada geçirmeyi planladığı 1 aylık zaman diliminin bitmesine 1 hafta kaldığında Orkun’un getirdiği sandıkların yarısından çoğu hala dolmamıştı. Bu 1 hafta boyunca uyumak dışında çoğu zamanını Altın Ruh Pirinci ile Kızıl Aşk Muzu toplamak için harcayan Orkun Pirinç Büyülü Dünyasından ayrılırken bile sandıkların tamamını dolduramamıştı.
Lakin şu anda en az 100 ton Altın Ruh Pirinci ile yaklaşık 10 bin Kızıl Aşk Muzu topladığını tahmin ediyordu. Bu miktarı hesapladığında 1 milyar altın parayı aştığını fark etti. Topladığı miktar buradaki ürünlerin % 5 i bile etmiyordu.
Orkun neden bir Yıldız Ruhu Savaşçısının böyle bir büyülü dünyayı ele geçirmediğini anlamıyordu ama bilmediği bir şey vardı.
Bükük Şehirdeki büyülü dünyalardaki ruhsal enerji yoğunluğu Pirinç Büyülü Dünyasındaki ruhsal enerji yoğunluğundan en az 6-7 kat daha fazlaydı. Yani bu büyülü dünya bir Yıldız Ruhu Savaşçısının gücünü kaldıracak kadar yoğun olmayabilirdi. Yoksa kimse ona bu fırsatı tanımazdı.
Ayrıca Orkun elindeki 100 ton Altın Ruh Pirincini kolay kolay satamazdı. Çünkü 100 ton pirinç Ruhani Kılıç Hanesinin yıllık gelirinin % 60-70 ine denk geliyordu. Yıllık karının ise 2 katına eşitti.
Orkun’un kontrolünde Kozmik Fırın Ayışığı Köşkünün çatısına kadar indi. Çatıdan odasına geçen Orkun kimseye haber vermeden yatağına uzandı ve kısa süre sonra uyumaya başladı.
Sabah kalktığında Orkun’un ilk yaptığı iş dışarıda kılıç dövüşü yapan çocukları izlemek oldu. Meltem ve Efe adındaki iki çocuk seri hamlelerle birbirlerine hücum ediyor, zor durumda kaldıklarında savunmaya çekiliyorlardı.
Yaklaşık 5 aydır 22 çocuğun daha doğrusu 2 genç kız ve20 çocuğun hepsi Orkun’un bulduğu Ruh Lordu aleminin zirvesindeki bir kılıç kullanıcısı tarafından eğitiliyorlardı. Şuanda gördüğü görüntü verilen emeklerin meyvesinin alınmaya başladığını gösteriyordu.
Ardı ardına hamleler ve karşılık verilen hamleler derken iki çocuk karşılıklı 100 den fazla hamle takası yapmıştı. Sonunda fizik gücüne güvenen Efe iki hamlede Meltem’in kılıcını ele geçirmeyi başardı.
Diğerlerinin kıskanç bakışları arasında Aycan’ın özel olarak pişirdiği Kızıl Öküz Sütüyle yapılan etli pilavı midesine indiren Efe dövüşün galibi olmakla birlikte bu ödülün sahibi de olmuştu.
Meltem ve Efe’nin kılıç dövüşünün ardından diğer çocuklar da kendi rakipleri ile teker teker dövüşmeye başladılar. Her bir dövüş en az 15 dakika sürerken vakit giderek ilerlemiş öğle vakti yaklaşmıştı. Bu sırada Orkun’un karnı zil çalıyordu, acıkmıştı.
Tam aşağı inmeye karar veren Orkun bu sefer Petek ve Aycan birbirine rakip olarak sahneye çıkmışlardı.
Geçen 6 ayda tüm çocuklarla birlikte onların da vücudu gelişmiş, güzel ve besleyici yemekler özellikle o ikisine yaramıştı. Petek’in boyu bir miktar daha uzamışken vücut kıvrımları daha da belirginleşmişti.
Daha önce vücuduna dikkat etmediği Aycan’ın ise Petek’in siyah ve dalgalı saçlarının aksine sarı ve düz saçları güneş altında canlı bir şekilde parlıyordu. Saçlarına bakım yaptığı belli oluyordu. Mavi gözleri hala asi bir bakış taşıyordu. Onun boyu da Petek’in boyuyla eşit sayılırdı. Ancak vücudu Petek’in sportif vücuduna kıyasla biraz daha zayıf kalıyordu.
İki genç kızın da kendilerine has vücutları ve duruşları vardı. Orkun ilgiyle iki kıza baktı, aralarındaki dövüşü izlemeyi bırakmıştı.
Sıradan genç kız ve erkeklerin vücudu ve zihinleri 17-18 yaşlarında olgunlaşmaya başlardı. Ancak yetişimci olan genç kız ve erkeklerin vücut ve ruhları 15-16 yaşlarında olgunlaşırdı. Zaten yetişimci haneleri arasındaki evlilikler 15-16 yaşlarında kararlaştırılırdı.
İki kıza farklı bir bakış açısıyla bakan Orkun hafifçe onlara ilgi duymaya başladığını fark etti. Petek’in sessiz ve kararlı duruşu ile Aycan’ın asi ve inatçı tavrı onu büyülüyor denilebilirdi. Onlardan daha güzel kızlar bulabileceğini biliyordu ama onlardan aldığı hissiyatı başka bir yerde bulamayacağını biliyordu.
Onlar hakkında çirkin sayılabilecek düşüncelere sahip olsa da şimdilik bir hamle yapmayacaktı. Çünkü onların kalplerini asla tahmin edemezdi.
Not: Bugünden itibaren her gün bölüm yüklenecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...