48. Bölüm: Rekor

317 55 3
                                    

“Elmas Papatya Tarikatımız bu sınav döneminde tek bir yarışmayla öğrenci kabul edecek. Kadim Ruhani Düzenden 1 dakika içinde çıkmayı başaran herkes tarikatımıza kabul edilecek.” Gökyüzünde süzülen orta yaşlı adam pürüzsüz bir sese sahipti.


Bu kişi Kaplan Kampı lideri Parlak Yıldız lakaplı Lider Necati’ydi. Kaplan Kampını yöneten bu adam şimdi Kaplan kampının devasa arenasının ortasında Büyük Gökyüzü Eyaleti ve diğer küçük eyaletlerden gelen kişilere sesleniyordu.


Lider Necati konuştuktan sonra herkesi bir endişe kapladı. Kadim Ruhani Düzen birbiri ardında çıkan bariyerleri yok etmek gerekiyordu. Bariyerleri yok ettikten ve koridorun sonuna yürümek, yarışmayı tamamlamak şarttı.


Geçen sınavlarda en az 2 yarışma yapılırken bu yarışmada sadece 1 sınav yapılması gençlerin zorlanacakları anlamına geliyordu.


Arenanın ortasında onlarca metre uzunluğa ve genişliğe sahip bir ruhsal hazine vardı. Ruhsal Hazinenin yanına giden Lider Necati 50 gencin açık koridorlara girmelerini işaret etti. Gençler aynı anda koridorlara girdiler.


Yarışma başladığında tüm gençler heyecanla yarışan gençleri izlemeye başladılar. Gençler silahlarıyla birlikte koridorun sonuna doğru ilerlemeye başladılar.


Birbiri ardına çıkan bariyerler gençlerin tepki hızlarını, güçlerini ve yeteneklerini değerlendiriyordu.  Bariyerlerin çıkma hızı ve savunmaları yüksekti.


Zorluk beklenmedik derece yüksek olsa da yetenekli gençler hemen kendilerini belli ediyorlardı. 2 genç önlerine çıkan bariyerleri seri hamlelerle kırıp koridor boyunca ilerlemeyi başardılar. Yaklaşık 20 saniye içinde koridorun çıkışından çıkmışlardı.


Orkun yarışmanın kendi hanesinin gençleri için avantaj sağlayacağını fark etti. Hane büyüğü Oytun eğer onlara Sazan Özlerini dağıtmışsa kesinlikle bir çok genç başarıyla tarikata girebilirdi.      


Orkun yarışma için hazırlanan gençleri aurasıyla inceledi. Her birinin Sazan Özü kullandığını keşfetti. Ruhani Kılıç Hanesi bu sınavda kesinlikle tarihi bir rekor kıracaktı.


Gençler 50 kişilik gruplar halinde Kadim Ruhani Düzene girmeye devam ettiler. Eyaletlerden gelen gençler sırayla koridorlara girip tarikata katılmak için yarışıyorlardı.


Zaman hızla geçerken sıra Dev Anten Eyaletinden gelen gençlere geldi. İlk olarak Adil Amir Hanesinin gençleri Genç Efendi Adil’in liderliğinde yarışmaya başladılar.


Adil hızla koridora girdi ve 30 saniye içinde önüne çıkan bariyerleri yok edip koridoru tamamladı. Yetişimi 2 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı alemine ulaşmıştı.


Adil Amir Hanesinin 100ü aşkın genci yarışmaya girdikten sonra Kadim Ruhani Dizeni geçen sayısı 15 olmuştu. Adil Amir Hanesinin ardından Kızıl Mızrak Hanesinin gençleri yarışmaya girdi ve 12 genç düzeni geçmeyi başarmıştı.


Kızıl Mızrak Hanesinin ardından sırada Ruhani Kılıç Hanesi vardı. Toplam 92 genç vardı ve sırayla düzene girdiler. Gençler düzene girdikten sonra artan vücut güçlerinin yardımıyla bariyerleri yok edip koridor boyunca ilerlediler.


5! 17! 22! 34! 47!


Düzeni geçen genç sayısı kısa sürede 47 ye çıktı. Daha sonra yavaşça arttı ve tüm gençler yarışmaya katıldığında geçen kişi sayısı netleşti.


Ruhani Kılıç Hanesinden 59 kişi Elmas Papatya Tarikatına girme hakkı kazanmışlardı. Diğer eyaletlerden ve özellikle Dev Anten Eyaletinden gelen güçler şok olmuştu.


Sadece tek bir hanenin bir kerede 59 gencini Elmas Papatya Tarikatına hiç sokmamıştı. Büyük Gökyüzü Eyaletinin önde gelen hanelerinin dışında kimse böyle bir rekoru başaramamıştı.


Ruhani Kılıç Hanesi gibi sürpriz yapan başka bir güç çıkmadı. 5 saat sonunda yarışma bittiğinde tarikata katılma hakkına sahip olan genç sayısı 988 olmuştu.


Sınav bittiğinde Ruhani Kılıç Hanesinin eski sınavlarda tarikata katılan gençleri ile yeni gençler buluşmuştu.


Eski öğrencilerden toplamda 23 tane vardı. Yeni gelenler ve Orkun dahil edildiğinde Ruhani Kılıç Hanesinden 83 genç tarikatta bulunuyordu.


“Oytun Amca, bu sene bu kadar kişinin tarikata katılmasını gerçekten büyük sürpriz oldu. Sonunda tarikatta kurduğumuz birlik ilk sıralara girebilecek.”


Eski öğrencilerin lideri olan ve Orkun’un kuzenlerinden Genç Efendi Emin konuşan kişiydi.


“Birliğin gelişmesi Ruhani Kılıç Hanemizin yükselişi için destek olacaktır. Birliğinizin Elmas Şehrindeki dükkanının gelişmesi hane lideri sizlere 50 milyon altın gönderdi. Ancak birliğin liderliğini Genç Yeğenim Orkun devralacak.”


Büyük Oytun’un sözleri eski öğrencileri ve yeni öğrencileri şaşkına uğrattı. Henüz 18 yaşına basmış yeni bir öğrencinin liderlik pozisyonunu alması birlik içinde anlaşmazlıkların ortaya çıkabileceği anlamına geliyordu.


Herkesin zihninde onun tecrübesiz olduğu vardı. Liderliği başaramaz ve birliği zayıf düşürürse Ruhani Kılıç Hanesi de zor duruma düşerdi.


“Bugün hanemizden 59 kişinin tarikata girmesini sağlayan kişi Yeğenim Orkun’dur. Onun diğerlerine vermem için bana teslim ettiği Sazan Özleri sayesinde birkaç kişi yerine 59 kişi yarışmayı geçti ve tarikata katıldı.”


Hane Büyüğü Oytun’un söyledikleri herkesi şok etti. Bilhassa abisi Burak ve birlik lideri Emin şaşkına dönmüştü. Sazan Özlerinin değeri tarikatta bile yüksekti. Herkes için verdiği Sazan Özü miktarı hesaplandığında on milyonlarca altın ettiği anlaşılıyordu.


“Oytun Amca teminat verdiğine göre birlik lideri pozisyonunun Kardeş Orkun olmasında bir mahzur görmüyorum. Birliğimizin güçlenmesi yolunda onu destekleyeceğiz.”


Birlik lideri Emin hemen lider değişikliğini kabul etti.   


Ruhani Kılıç Hanesinin tarihinde hiçbir hane lideri veya hane büyüğü maddi olarak birini desteklememişti. Bu yüzden Orkun’un biri tarafından maddi olarak desteklenmediğini anlamışlardı. Tek başına bu parayı çıkarabildiğine göre elinde geniş kaynaklar olmalıydı.


“Emin Ağabeyin ve sizlerin güvenini boşa çıkarmayacağımdan emin olabilirsiniz. Birlik liderliğini bana verdiğiniz için bugünden itibaren sıkı çalışıp sizin kararınızın doğru olduğunu göstereceğim.”


Orkun mütevazi davranmadı ve liderlik pozisyonunu kabul etti. Aslında bu pozisyonu pek istemiyordu ama Ruhani Kılıç Hanesinin Elmas Şehrindeki varlığını daha da güçlendirmek istiyordu.


Ruhani Kılıç Hanesinin şehirdeki ve tarikattaki varlığının güçlenmesi için öncelikle geniş bir ticaret ağı kurmak zorunluydu. Ticaret ağını kurmak için büyük bir sermaye gerekiyordu ve Orkun bu sermayeye sahipti.


“Hanemizin tarikattaki üye sayısı yükseldiği için diğer haneler ve eyaletlerden gelen kişiler size zarar vermek, bu sayede gücümüzü azaltmak isteyeceklerdir. Birlik olmalı ve hep birlikte hareket etmelisiniz.”


Büyük Oytun son bir kez uyarıda bulunduktan sonra tarikattan ayrıldı. Tarikatın katı kuralları öğrenciler dışında kimsenin içeri girmesi yasaktı.


“Emin Abi, bugün tarikata yeni katıldığımız için hiçbir kuralı ve ne yapacağımızı bilmiyoruz. Bu konuda sizin yardımınızı rica ediyorum.”


“He he he. Kardeş Orkun sizlere yol göstermeme izin verin. Artık Ruhani Kılıç Birliğimiz tarikatın önde gelen birlikleri arasına girmek için yeterli güce sahip sayılır. Hepsi senin sayende oldu, liderlik için seni tebrik ediyorum.”  

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin