“Kes sesini! Kan Dostluğu Birliği bugün arkasında 10 milyon katkı puanı bırakmadan ayrılmayacak!”
Lider Eren gür, korkusuz genç sesi duyunca ürperdi. Sesin arkasında muazzam bir baskı vardı.
Başını sesin geldiği yöne çevirdi ve onu gördü.
1.80 metreden uzun, siyah saçlı, yapılı bir genç ona doğru ilerliyordu. Parlak ela gözleri gizlenemez bir öldürme niyeti yayıyordu. Öyle ki kendisi gibi kan dökmüş biri bile bir an ürkmüştü.
“Sen kimsin?” Kan Dostluğu Birliğinden biri kabadayılık yapmak ister gibi Orkun’un önüne çıktı.
Bangg!
Bir patlama oldu. İriyarı kabadayı Orkun’un göğsüne vurduğu tekmenin ardından onlarca metre geriye uçtu.
“Ben mi? Ruhani Kılıç Birliğinin lideriyim.” Orkun acımasız tekmesinin ve cesur yürüyüşünün ardından ondan ürken Kan Dostluğu Birliği üyelerine baktı. Bakışları hepsinin üzerinde dolaştı ve en önde duran, kendisine hafif şaşkınlıkla bakan kişinin üzerinde durdu.
“Ruhani Kılıç Birliğiniz gerçekten cesurmuş. Bu sefer sizlerden haraç almayacağız.”
Lider Eren mükafatta bulunuyormuş gibi konuşarak geri çekildiğini ima etti. Orkun’un yardımcısına attığı tekmenin saf vücut gücünden geldiğini fark etmişti. Mevcut yetişimi ve vücut gücüyle o bile o kadar güçlü değildi.
“10 milyon katkı puanı ya da aynı değere sahip kaynaklar vermeden Kan Dostluğu Birliği buradan ayrılamaz!”
Lider Eren kendilerinin haraç vermelerini isteyen gence karanlık bir ifadeyle baktı.
Genel güç babında kendi birlikleri daha güçlüydü, karşı tarafın ise sadece birlik liderleri onlardan güçlüydü. Dövüşüldüğünde onların galip gelmesi kesin görünüyordu.
“Ruhani Kılıç Birliği ile aramızda kalıcı bir kin oluşturmaya gerek var mı?” Eren gözlerini kıstı ve dudağından dökülen soğuk sözlerden eksik olmayan bir soğuk bakışla karşısındaki gence baktı.
“Kin mi? Bizimle düşman olacak kadar yetenekli değilsiniz! Ya 10 milyon katkı puanı ya da daha fazlasını vereceksiniz! Seçim sizin.”
Orkun kılıcını eline aldı ve saldırmak için hazır olduğunu gösterdi. Bu sırada diğerleri de silahlarını çıkarıp etraflarını kuşatan Kan Dostluğu Birliği üyelerine çevirmişlerdi.
Şiddetli bir dövüş her an çıkabilirdi.
“Hah hah hah. Zamane gençleri çok pervasız! Tarikat sınırları içinde öğrencilerin dövüşmelerinin yasak olduğunu, dövüştüğünüz takdirde cezalandırılacağınızı bilmiyor musunuz?”
Ortam kızışıp kavganın başlaması an meselesiyken gökyüzünden gelen soğuk bir ses onları durdurdu.
Herkes gökyüzüne baktı, 30lu yaşlarda görünen mor renkli bir elbise giyen adamı gördüler. Bu kişi bulundukları bölgeyi koruyan bir Yıldız Ruhu savaşçısıydı.
Gelen kişiyi gören Lider Eren’in gözleri parladı. Bu kişi tarikatı koruyan muhafızlardan biriydi ve onların hanesiyle yakın ilişkileri vardı.
“Kıdemli İsmet, tam zamanında geldiniz. Ruhani Kılıç Birliği ile aramızda ufak bir tartışma yaşandı ve tartışmayı barışçıl bir şekilde çözmek istiyorduk. Ancak Ruhani Kılıç Birliğinin pek barışçıl düşünceleri yok gibi görünüyor.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...