33. Bölüm: Kral Aşık Eden Zilli Gök Balığı

328 54 3
                                    

“Lordumuz çok yetenekli, Petek Abla bir gün bizde onun gibi olacak mıyız?”


Efe rakibine ölüm saldırısı yapan ve hemen ardından göğsüne attığı tekmeyle rakibini devre dışı konuma sürükleyen ve yine rakibinin zekice yaptığı saldırıdan kaçınan Orkun’a saf bir hayranlıkla bakıyordu.


Yaptığı tüm saldırılar planlanmış ve koordineli bir şekilde gerçekleştirilmişti. Bu Orkun’un bir savaşçının zihnine sahip olduğunu işaret ediyordu.


“Hıhh! Lordun pek yetenekli değil. Yaptığı tek şey var. Kendisinden zayıf olanlara zorbalık yapmak! Çok utanmazca!” Petek konuşma fırsatı bulamadan Aycan hayranlıkla Orkun’a baktığı halde dudağını bükerek Efe’nin sorusunu cevapladı. Bakışları tam tersini söylüyor olsa da dudakları öyle söylemişti.


Dudaklarına gelince önceki günden kalma şişlik inmiş gibiydi ama hafif bir şekilde varlığını belli ediyordu. Aycan konuştuktan sonra ellerini dudaklarına götürdü, dün olanlar hala zihninde geniş bir yer işgal ediyor gibi görünüyordu ki yüzünün kızarması doğru bir tespit olduğunu gösteriyordu.


Aycan cevap verdiğinde Petek de ona benzer düşünüyordu. Lord, son zamanlarda çok zorba biri olmuştu. Hatta iki kız kardeşi birbirine utanarak bakacak duruma bile sürüklemişti.


Ona ceza vermek gerekiyordu.


İki güzellik göz göze geldi, ikisi de ceza konusunda hem fikir görünüyordu. Yüzleri kızarırken ikilinin dudaklarının köşelerinde sinsi bir gülümseme peydahlanmıştı.


Orkun bundan sonra ayağını denk almalı ve bu vahşi cadalozlardan kaçınmalıydı. Yoksa erkeklik gururu ayaklar altına alınacak gibi görünüyordu.


“Ne! Zorba mı? Heh he he. Lord tam bir centilmen. Abla kesinlikle sen daha zorbasın. Zeki ve yakışıklı Lordumuz hakkında böyle konuşamazsın. Köşke geri döndüğümüzde seni ona şikayet edeceğim.”


Efe idolüne kötü söz söyleyen hatta ona zorba diyen Aycan Ablasını kınadı. Onlara her türlü imkanı sağlayan ve güçlü birer yetişimci olmasını sağlayan Lord nasıl zorba olabilirdi?


‘Ne? Köşke geri döndüğümüzde beni Lorda şikayet mi edecek? Kesinlikle bir kez daha zorbalığa uğrarım.’


“Bende bugün akşam menüsü olarak Kral Aşık Eden Zilli Gök Balığı pişirmeyi planlıyordum. Ancak sanırsam Altın Ruh Pirinci pilavı yapmaya devam edeceğim. Ahh ahh! Kral Aşık Eden Zilli Gök Balığının o damağımızı büyüleyen enfes tadı, kızartılırken çıkan o güzel kokusu… Tüm bunlar gerçekleşmeyecek şimdi.”


Aycan son zamanlarda 100 bin altın vererek aldığı 10 kilo Kral Aşık Eden Zilli Gök Balığını bu günlerde pişirmek istiyordu. Ancak bunu şantaj olarak kullanmak zorunda kalacağını kim bilebilirdi ki?


“Abla sadece ufak bir şaka yaptım. Kesinlikle bu Kral Aşık Eden Zilli Gök Balığı etini yemek istiyoruz. Bu yüzden istediğin kadar Lordu aşağılayabilirsin, hepimiz sana destek vermeye hazırız.”


Aycan: …


Petek: …


Diğerleri: …


Efe’nin tavrının bir anda 180 derece değişmesi locada oturan herkesi şaşırttı. Ancak bir an sonra hepsi onaylar şekilde başını salladı.


Kesinlikle Aycan’ın aşçılık becerileri Lordu aşağılayacak kadar cesaret ile dolmalarına neden olabilirdi.


“Son 32 katılımcı kaldığı için yarışmaya 1 saat ara verilecektir. Tüm katılımcıların ruhsal enerjilerini yenilemeleri ve yaralarının iyileşmesi için Papatya Birliği her türlü kaynağı sağlayacaktır.”

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin