İlahi Yıldırım Bölgesinin etrafını yüzlerce Yıldız Ruhu Savaşçısı koruyordu. Bu ustalar öğrencilerin topladıkları kaynakları gizlice dışarı kaçırmamaları için bölgedeydi.
Orkun bunu fark ettiği için kendi iradesiyle Ruhani Kılıç Birliğini öğrenci yoğunluğunun az olduğu bir bölgeye götürdü. Bölgeden kontrol edilmeden dışarı çıkamazlardı.
Ancak o kaynakları aşırmak için dışarı çıkmaya gerek duymuyordu, yapması gereken tek şey bir Yıldız Ruhu Savaşçısının bile varlığını sezemediği Kozmik Fırını elde ettikleri hazinelerin birçoğunu saklamak için kullanmasıydı.
Diğer öğrencilerden uzak bir bölge seçmesinin nedeni ise bu kaynakları gizlice aşırmanın böyle daha kolay olacak olmasıydı.
Yıldız Ruhu Savaşçıları algılarını birkaç kilometrelik mesafe boyunca yayabiliyorlardı. Ancak algıları tek bir hedefe odaklanmamışsa sadece o bölgedeki canlı hareketliliğini gözlemlemek için kullanılabilirdi.
Bir Yıldız Ruhu savaşçısının görüşü keskin olsa da birkaç kilometre boyunca etkili olacak kadar gelişmiş değildi. Sadece bir Organ Yıldız Ruhu Savaşçısının görüşü rahatlıkla bu kadar mesafede etkili olabilirdi.
İlahi Yıldırım Bölgesinin dış kısımlarında yaklaşık 30 kilometrelik mesafede sadece beyaz yıldırımlar aktifti. Art arda düşen bu yıldırımlar kimseye zarar vermiyordu.
Yıldırım yağmurları hala varlıklarını sürdürüyorlardı ve normalde çok az yıldırımın isabet ettiği dış kısımlarda bile birkaç metrede bir yıldırım düşüyordu.
Dış bölgede değerleri birkaç katkı puanı eden birçok bitki, cevher ve değişik kaynaklar vardı. Yaklaşık 100 metre genişliğinde bir alanda ilerleyen birlik kısa sürede birçok kaynak toplamayı başarmıştı.
Yıldırım Otu, Beyaz Yıldırım Menekşesi, Parlak Yıldırım Taşı gibi onlarca farklı kaynak yüzüklerin içine doluyordu. Yaklaşık yarım saat boyunca İlahi Yıldırım Bölgesinin derinliklerine doğru ilerlediler. Topladıkları kaynakları birleştirdiklerinde 10.000 katkı puanı sınırı ancak aşmış oldukları fark ettiler.
Dış kısımlarda kaynak aramak zaman israfı gibiydi.
“Hey dış kısımda kaynakların kalitesi düşük olsa da vücudumuza değen yıldırımlar vücut gücümüzü arttırıyor. Şimdilik dış kısımda takılacağız ve vücudumuzun yıldırımlara karşı direnç geliştirmesini bekleyeceğiz.”
Orkun’un söyledikleri doğruydu. Sazan Özü kullanan ve vücut gücünü arttıran herkes yıldırımların vücutlarını beslendiğini fark etmişti. Ama beyaz yıldırımların etkisi çok düşüktü.
“Emin Abi, sizlere Sazan Özü vermemiştim. Sizlere verdiğim bu altın Sazan Özleri vücut gücünüzün Ruh Lordu aleminin zirvesine ulaşmasını sağlayacaktır.”
Orkun elindeki küçük sandığın içini açtı ve içindeki altın rengi Sazan Özlerini 23 kişiye dağıttı. Altın rengi Sazan Özleri gümüş rengi Sazan Özlerinin 100 katı yoğundu.
Bin tane gümüş Sazan Özü kişinin zirve Ruh Lordu seviyesinde vücut gücüne sahip olmasını sağıyordu. 10 tane altın Sazan Özü de aynı etkiyi gösteriyordu.
Orkun’un elindeki küçük sandığın içinde sahip olduğu tüm Sazan Özleri bulunuyordu. Yaklaşık 300 tane Sazan Özünün 230 tanesini diğerlerine veren Orkun iç çekerek sandığı depoladı. Serveti gözünün önünde eriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...