58. Bölüm: Tabuları Yıkan Yıldız Ruhu Savaşçısı

292 52 1
                                    

Büyük Gökyüzü Eyaleti, Derin Karanlık Vadi.


Orkun elindeki rünleri Kozmik Fırınla kaynaştırmaya başladı. Kozmik Fırının bir orta kademe Ruhsal Hazine olması için her birinden 500 adet olmak üzere 8 rün türü hesaba katıldığında 4.000 rünü olması gerekiyordu.


Orkun’un elinde her bir rün türünden 500den fazla rün vardı ve şimdi hepsini Kozmik Fırın ile kaynaştırıyordu.


Birkaç saat içinde 3.999 rün Kozmik Fırın ile kaynaşmıştı. Sona kalan rünü ise Orkun bilerek kaynaştırmamıştı. Bu vadide hem Yıldız Ruhu alemine yükselmek hem de Kozmik Fırının bir kez daha Göksel Ceza tarafından güçlenmesini sağlamak istiyordu.


Elinde kalan 50 milyon katkı puanını harcayarak 5 tane Ruhsal Yıldırım Kristali almıştı. Bu kristaller ile birlikte sahip olduğu Ruhsal Kristal sayısı 64 olmuştu.


5 Temel Ruhsal Kristali içi acıyarak Kozmik Fırını beslemek için kullanan Orkun’un sahip olduğu Ruhsal Kristal sayısı 59 oldu.


Kozmik Fırının savunma bariyeri 100 metre genişliğe ulaşabiliyordu. Orkun hemen bariyeri aktif etti ve 5 Temel Ruhsal Kristalin yardımıyla bir Yıldız Ruhu Savaşçısının birkaç yüz saldırıyla ancak kırmayı başarabileceği bariyerin merkezine geçti.


Ağzına birkaç hap tıkıştırdı ve onlar ruhsal enerji şeritlerine dönüşmeden önce 10 Öz Ruhunu da parçaladı. Parçalanan Öz Ruhlarından çıkan enerji anında tüm vücudunu kuşatırken güneşli gökyüzü kararmaya ve Göksel Ceza bulutları ortaya çıkmaya başladı.


Onlarca kilometre genişliğinde bulutların ortaya çıkması birkaç nefes sürdü. Karanlık bulutlar Orkun’u merkez alarak toplanırken gökyüzünde her renkten yıldırım arkları oluşmaya başladı. 


Öz Ruhlardan çıkan ruhsal enerjiler vücudundaki tüm hücrelere eşit şekilde dağılırken Orkun vücudunun şişmeye başladığını hissetti. O anda ruhsal enerji dolu bir balondan farklı değildi.


Vücudundaki tüm hücreler ruhsal enerji akını tarafından beslenirken Orkun başını kaldırdı ve karanlık bulutlar arasında alçalmakta olan kırmızı renkli yıldırıma baktı.


Normalde bir kişinin Yıldız Ruhu alemine geçerken 3 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı ise beyaz renkli bir yıldırım ceza olarak inerdi. 4 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı olunca sarı renkli bir yıldırım ceza olarak inerdi. 5 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı olunca ise kırmızı renkli bir yıldırım ceza olarak inerdi.


Orkun’un atılımı gerçekleşirken ise kırmızı renkli yıldırım aşağı inerken ardından mavi, mor ve siyah renkli yıldırımlar da hazırlanıyordu.


Orkun derin nefes aldı ve birkaç saniye içinde kendisine çarpacak kırmızı renkli yıldırımın aşağı inmesini izledi.


Kozmik Fırının bariyeri Orkun’u hedefleyen yıldırım tarafından vuruldu. Kırmızı renkli yıldırım bariyerin dalgalanmasına neden oldu ama bariyere hiçbir zarar vermedi. Okun tuttuğu nefesini serbest bıraktı.


Hücrelerinin beslenmesi en az birkaç dakika sürecekti ve mavi renkli bir yıldırım karanlık bulutların arasından sıyrılmak üzereydi. Derin nefes aldı ve kendisini hedefleyen mavi yıldırım aşağı inmesini izledi.


Mavi yıldırım da Kozmik Fırının bariyerine takıldı ama önceki yıldırımın aksine bariyere zarar verip enerjisini azalttı.


Orkun inmeye hazırlanan mor renkli yıldırımı keskin gözleriyle izledi. Bu yıldırımı atlatırsa son yıldırım ile Kozmik Fırını beslemek istiyordu.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin