“Baba, eve geri döndüğümüzde Ruhani Kılıç Akademisini çalışmaya hazır bir şekilde görmek istiyorum.”
İkinci katı yapılmaya başlanan akademi binasının üstünde baba-oğul süzülüyordu. Orkun’un tehditkar, sert sözleri sonunda haneyi yöneten büyükler geri adım atmaya ve onun isteklerini takip etmeye karar vermişlerdi.
Bükük Şehirdeki hatta Dev Anten Eyaletindeki herkes Orkun’un adını biliyor sayılabilirdi. Ruhani Kılıç Hanesinin küllerinden doğmasını sağlayan, Bükük Şehri resmi olmasa da kontrol eden kodaman doğal bir şekilde tanınıyordu.
“Getirdiğin kaynaklarla altın bakımından eksiklik yaşamayacağız ama rün gibi değerli kaynakları bulma konusunda sana söz veremem. Turnuvadan geri döndüğünde bol miktarda rün ile geri döndüğün zaman akademi hazır olmuş demektir.”
Lord Çağrı birbirinden maharetli ustalar tarafından inşa edilen akademi binasını keyifli bir ruhla seyretti. Oğlunun sert tavrından memnundu, onun tavrı ancak bir liderin sahip olacağı bir tavırdı.
“Baba, biz turnuvaya giderken 3 hane ya da Büyük Gökyüzü Eyaletinden çeşitli haneler hatta Elmas Papatya Tarikatı çeşitli sıkıntılar çıkarmaya çalışabilirler. Bu olursa, zayıf olanları ezip güçlü olanlarla uzlaşmaya çalışın; geri döndüğümde gerekli karşılığı veririm.”
Yıldız Tarikatları Toplantısına katılmak için birazdan haneden ayrılmak zorunda olacak Orkun şehirde yaşanan hareketliliğin farkındaydı. Onun gideceğini bilen bazı güç ve odaklar nüfuzlarını artırmaya başlamışlardı.
“Ruhani Kılıç Hanesini ezmek o kadar kolay değil, son gelişmeden sonra hiç kolay olmayacak!”
Orkun gülümsedi, birkaç gün önce babası dahil 5 hane büyüğü Yıldız Ruhu aleminin ikinci seviyesi olan Kas Yıldız Ruhu Savaşçısı olmuştu. Bu gelişmeyi sadece hane büyükleri ve Orkun biliyordu.
“Öyleyse biz gidiyoruz.”
Orkun az ötesinde bekleyen uçan köşke uçtu. Bunu eğitime gitmeden önce yaptırmıştı; bu köşk kendileri, Büyük ve Küçük Kuyruk’un rahatlıkla içine sığabildikleri uçan bir hazineydi. Bu hazine düşük kademe ruhsal hazine seviyesinde olsa da tamtamına 300 temel rün kullanılarak ruhsal hazine haline getirilmişti.
“Lordum, doğruca tarikata mı gideceğiz?” Nusret sahipliği kendisinde olan büyülü hazinenin gökyüzünde hızla uçmasını sağladı.
“Evet. Planlanan zamandan birkaç gün erken gitmek daha iyi olur. Yıldız Tarikatları Toplantısı hakkında bir şeyler öğrenebiliriz.”
Bükük Şehir küçük bir nokta olana kadar balkondan baktı, ne zaman geri döneceğini bilmediği evi geride kalmıştı lakin eninde sonunda tekrar kavuşacaklardı.
“Houh!” Derin bir nefes aldı, zihnini tüm düşüncelerden arındırdı ve odaya geri döndü. Petek ve Aycan birer yatağın üstünde meditasyon yapıyorlardı; yakın zamanda Kas Yıldız Ruhu Savaşçısı seviyesine adım atmayı planlıyorlardı.
Kas Yıldız Ruhu Savaşçısı olmak için derinin tamamını arıtmak ve sonrasında kas ve tendonları arıtmaya başlamak gerekirdi. Kas ve tendonlardan herhangi biri bir tur arıtıldığında kişi Kas Yıldız Ruhu Savaşçısı oluyordu.
Eşleri gibi, Orkun’da Kas Yıldız Ruhu Savaşçısı olmayı planlıyordu ama bunu ya tarikata ulaştığında ya da Yıldız Tarikatları Toplantısının yapılacağı yere ulaştıklarında yapmayı düşünüyordu. Eğitim süreci boyunca topladığı kaynaklar onun Kas Yıldız Ruhu Savaşçısı olması için yeterli olacaklardı, bu kaynaklara asit gölünün ortasındaki adadan aldıkları meyveler dahil değildi. O meyvelerin her biri dev köpekbalıklarının ruhsal çekirdeklerindeki ruhsal enerjiden çok daha fazla ruhsal enerji barındırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...