71. Bölüm: İhtiyar Köpek

299 51 1
                                    

“Bu kutuların içinde Ruhsal Yıldız Hapları bulunuyor. Her kutunun içinde 10 tane hap var ve her bir hap bir Deri Yıldız Ruhu Savaşçısının ruhsal enerjisini 2-3 kez yenileyebilir.” Orkun elindeki kutuları eşleri ve astlarına dağıttı.


“Ruhsal Yıldız Hapları mı? Lordum bunlar sizin yaptığınız haplardan mı?” Nusret parlak gözlerle lordlarına baktı, hepsi lordun yaptığı hapların kalitesine aşinaydı.


“Elbette, benim yaptığım haplar her zaman üstü düzey olmuştur. Bunları yapmak elimdeki et rezervine büyük bir darbe vursa da bu haplar zor anlarda sizlere yardımcı olacak. Ayrıca hapları yaparken iyileştirme etkisine sahip çeşitli şifalı bitkiler de kullandım. Yaralandığınızda kullanabilirsiniz.”


“Lordum, bu haplar çok pahalı değiller, değil mi?” Meltem güldü, lordlarının yaptığı bu hapların değerini düşünemiyordu bile.


“Çok pahalı değiller, tanesi 2 milyar altın falan eder.”


Oradaki herkes: “…?”


“Gençler bu kadar şaşırmanıza gerek yok.” Orkun iç çekerek şaşkın gençleri süzdü, kendi değerlerinin farkında değillerdi. “Yıldız Tarikatları Toplantısının sadece bir turnuvadan ibaret olmayacağını düşünüyorum ve söylentileri göz önüne aldığımızda zorlu savaşlar yaşayacağımızı söyleyebilirim.


Bu hapları size yaptığım yatırım olarak görebilirsiniz, geri döndüğümüzde sizlerden ücretleri tahsis edeceğim. Sonuçta benimde bakmakla yükümlü olduğum bir ailem var.” Orkun’un dudaklarının köşesi yukarı kıvrıldı, keyifliydi.


“Heh heh heh…” Gençler lordlarının sözlerini duyunca kahkahalara boğuldular, lordları onlarla dalga geçiyordu.


“Gençler…” Orkun ciddi bir ifadeyle odadakilere baktı. “Toplantı tehlikeli olacak, o yüzden ihtiyatı elden bırakmayın. Unutmayın, buradaki biri dışında kimseye güvenmeyin.”


“Emredersiniz, lordum!”





Yıldız Tarikatları Toplantısına dev bir uçan gemiyle gidiyorlardı, gemiyi tarikattaki güçlü yetişimciler sırayla yönlendiriyorlardı. Tarikat liderine gelince, o geminin en üstündeki odada kalıyordu.


Toplantıya katılacak kişi sayısı da belli olmuştu. Büyük Gökyüzü Eyaletinin neredeyse her bir gücünden gelen güçlü yetişimcilerin sayısı 1,000’den fazlaydı ve bunlara yaklaşık 50 kişiden oluşan diğer eyaletlerden gelen kişiler de dahil edildiğinde büyük bir güç ortaya çıkıyordu.


Gökyüzünde hızla ilerleyen gemi engin suların üstünde ilerliyordu, yolda irili ufaklı onlarca adayı geçtiler. Yol boyunca çeşitli canavarlar gemiye yaklaşmaya çalışmış olsa da tarikat liderinin ürkütücü aurası onları korkutmaya yetmişti.


Orkun, eşleriyle birlikte kaldığı odadan tarikat liderinin aurasını hissettiği ilk anda kaşları çatılmıştı; o adamın denilenin aksine bir Organ Yıldız Ruhu Savaşçısı olmadığını hissetmişti. O aura çok daha yüksek seviyedeki bir Yıldız Ruhu Savaşçısının sahip olabileceği ölçüde güçlüydü, en düşük ihtimalle Kemik Yıldız Ruhu seviyesinde olmalıydı belki de Hayat Yıldız Ruhu seviyesinde olabilirdi.


Tarikat liderinin gücünün beklentilerinden yüksek olması Orkun’u rahatsız etmişti, toplantı sırasında en kötü ihtimalle bir zirve Organ Yıldız Ruhu Savaşçısı olmayı planladı; toplantıdan sonra evine geri döndüğünde ise Hayat Yıldız Ruhu Savaşçısı olmak için elinden geleni yapacaktı.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin