79. Bölüm: Sona Doğru

257 48 1
                                    

Aycan gözlerini hafifçe araladı ve etrafa bakındı. ‘Huh?’ Gözleri genişledi, içlerinden hiç kimse ölmüş gibi görünmüyordu.


Diğerleri de Aycan gibi birbirlerine şaşkın bakışlar attı, ne olduğunu çözmek ister gibi hepsi orada sakin olan tek kişiye döndü.


“Neden bana bakıyorsunuz? Size hayat kurtaran bir koza sahip olduğumu söylemiştim.” Orkun gülümseyerek önündeki sürahiden bardağına meyve suyu oldurdu.


“Hıh! Bir kozum var demiştin ama böyle bir şey olacağını söylememiştin.” Aycan burnunu kıvırdı ve sitemkar bakışlarla Orkun’u süzdü.


“Sizlere kozumu söyleseydim o İhtiyar Köpek karşısında samimi bir rol yapamazdınız.”


Petek ilk şaşkınlığı üzerinden atıp Orkun’un yanına oturdu. Bakışları karşısında gözüken manzaraya odaklıydı.


Onlar ayan beyan bir şekilde uçan gemiyi takip ediyorlardı. Diğerlerinin de durumu fark etmesi uzun sürmedi ve tekrardan şaşkınlık içinde Orkun’a baktılar.


“Lordum, bir aracın içinde mi seyahat ediyoruz?” Çise’nin kafası karışmıştı, onları yakın mesafeden takip etmelerine rağmen uçan gemi onların farkına varmış gibi görünmüyordu.


“Şu anda sizlere hap yaptığım fırının içinde seyahat ediyoruz.” Orkun’un dudakları yukarı kıvrıldı, onların verdikleri tepki hoşuna gidiyordu. “Şaka yapmıyorum. Hap ürettiğim fırın bir büyülü hazine ve bildiğiniz büyülü hazinelerden çok daha üstün niteliklere sahiptir.


En basitinden canlı varlıklar bu büyülü hazinenin içine girebiliyor, görünmez olabiliyor ve form değiştirebiliyor. Bu hazine yardımıyla saldırılar bizleri yok edecekken hepimizi kurtarmayı başardım ve şimdi buradayız.


O aptallar bizleri öldürdüklerini düşünürken bizler şu anda hayattayız ve istediğimiz komplo planını yapabiliriz.”


“Bu…” Petek’in kaşları örüldü, gözlerini hafifçe kıstı ve en çok merak ettiği sorulardan birini sordu. “Senin kısa sürede güçlenmenin arkasındaki faktör bu büyülü hazine mi?”


“He he he. Zeki karıcığımın gözünden hiçbir şey kaçmıyor.” Orkun inkar etmedi, artık yolun sonuna yaklaşmışlardı ve sırlarını açıklamasının bir mahsuru yoktu.



“Eee, şimdi ne yapacağız?” Aycan uçan gemiyi izlerken gelecekleri hakkında kaygılıydı.


“İlk önce babama durumumuz hakkında bilgi vereceğim ve ne yapmaları gerektiğini onlara söyleyeceğim. Şu anda asla ortaya çıkmamalıyız, varlığımız ortaya çıktığında Ruhani Kılıç Hanesi gibi bir hane asla bir daha olmaz.


Bizleri öldürdükleri için hanemizi yok etmekle uğraşıp tepki toplayıp altlarındaki güçleri isyan etmeye teşvik etmeye cüret demezler. Bunun hanemizin zayıflayacağı ağır meblağlarda haraçlar alarak gücümüzü zayıflatmaya çalışacaklardır.”


“Peki biz ne yapacağız?” Ruhani Kılıç Hanesinin ağır mali koşullarla uzun süre boğuşamayacağı aşikardı ve onların da bir planı olmalıydı; Aslı böyle düşünüyordu.


“Sizler benim gibi Hayat Yıldız Ruhu Savaşçısı olmaya çalışacaksınız ben ise Yıldız Ruhu aleminden sonraki alemi bulmaya çalışacağım.” Yüzünde karamsar bir ifade vardı Orkun’un, söylediklerinin gerçekçi olmadığını biliyordu.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin