Bükük Kral Turnvasının bittiği gün akşam vakitleri.
Orkun avucundaki küçük kutuyu kibarca kavradı. Sırlı Soğuk Taştan daha etkili bir şekilde ruhani enerjiyi bastırma özelliğine sahip Ruhani Buz Metalinden yapılma bu kutu içinde Bükük Şehirdeki her gücün elde etmeyi arzuladığı eşsiz hazineleri saklıyordu.
Bükük Kral rozeti ve Sahte Elmas Papatyası Hapı bu eşsiz hazinelerdi.
Bükük Kral rozetinin başka bir ismi daha vardı. Elmas Papatya Tarikatının dış tarikat öğrencilerinden oluşan Kaplan Kampının öğrencilerinin kullandığı rozetti.
Orkun yavaşça kutuyu açtı, kutunun içindeki iki hazineyi kontrol etti.
İlk olarak Bükük Kral rozetini eline aldı ve kutuyu geri kapattı. Sahte Elmas Papatyası Hapının etkinliğini kaybetmesini istemiyordu.
Bükük Kral rozeti garip bir malzemeden yapılmıştı. Saydam, mor renkli ve bir elmas gibi parlayan bu malzeme içerisinde yoğun ruhsal enerji barındırıyordu. Rozetin içindeki ruhsal enerjiyi pek umursamayan Orkun rozetin üzerine kazanmış imgeleri gözledi.
Su şişesi kapağı boyutundaki yuvarlak rozetin ortasında bir papatya imgesi vardı. Resmedilen imge şeffaf mor yapraklara sahip sarımtırak göbeği olan bir papatyaydı. Papatyanın altında parlak bir kelime yazılıydı.
KAPLAN!
Bu Orkun’un tarikattaki statüsünün bir dış tarikat öğrencisine denk olduğunu söylüyordu.
Elmas Papatya Tarikatı normal bir hanenin okula çevrilmiş hali olarak görülebilirdi.
Dış tarikat öğrencilerinden oluşan Kaplan Kampı, iç tarikat öğrencilerinden oluşan Ejder Kampı ve tarikatın kökenini oluşturan Büyük Gökyüzü Hanesinin kaldığı bölge olan Gökyüzü Kampı vardı.
Çevredeki eyaletlerden gelen yetenekli bireyler tarikata ilk katıldıklarında dış tarikat bölümü olan Kaplan Kampına katılıyorlardı. Tarikata yeterli katkıda bulunan ya da her yılsonu yapılan dövüşlerde ilk 5 kişi arasına girebilen yetenekler Ejder Kampına katılma fırsatı elde edebiliyorlardı.
Gökyüzü Kampı ise tarikatın kurucusu ve çekirdeği olan Büyük Gökyüzü Hanesinin kaldığı bölgeydi. Gökyüzü Kampına kimse katılamıyordu ve Gökyüzü Kampında doğan bir birey doğrudan iç tarikat bölgesine yani Ejder Kampına katılma hakkına sahip oluyordu.
Elmas Papatya Tarikatı çevresinde bulunan eyaletlerde daha büyük bir alana sahipti. Tarikat bu bölgenin merkezi konumunu elinde tutarken diğer bölgeler ise tarikata bağlı güçler tarafından yönetiliyordu.
Elmas Papatya Tarikatına katılmak önemliydi. Öncelikle tarikatın bulunduğu Büyük Gökyüzü Eyaletindeki ruhani enerji yoğunluğu Bükük Şehrin iki katından daha fazlaydı. Oralarda Dev Anten Eyaletinde hazine olarak görülen eşsiz kaynaklardan tonla vardı.
Elmas Papatya Tarikatına katılmak Orkun için önemliydi. İlk olarak oradaki kaynakları takas ederek hanesinin gücünü yükseltmeyi planlıyordu.
Elindeki kaynaklarla bir Yıldız Ruhu Savaşçısı olmak isterse birkaç saat içinde isteğini gerçekleştirebilirdi. Lakin hanesinin genel gücünü arttırması bu kadar kolay olmayacağı için haneye düzenli bir kaynak akışı gerekiyordu.
Bükük Şehirde ortam günden güne kızışıyordu. Şehirde durgun bir ortam varmış gibi görünüyor olsa da Adil Amir Hanesinin büyük bir tehlike olarak varlığı uzun bir süre ortadan kalkmayacaktı. Ve bu tehlike Kızıl Mızrak Hanesinin desteğiyle birlikte asla azalmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...