35. Bölüm: Üstün Teknikler

327 51 7
                                    

“Değerli Bükük Şehir halkı, bu gün Bükük Kral Turnuvasının son gününü izleyeceğiz. Şehrin önde gelen genç savaşçıları bu gün Bükük Kral olmak için savaşacaklar. Bükük Kral olmayı kazanan genç savaşçı Sahte Elmas Papatyası Hapının sahibi olacak.”


Başhakemin sesi tüm arenada yankılandı.


Tüm şehir, 5 büyük hanenin hepsi bu duyuruyu duyunca heyecanlandı. Bu turnuvanın kazananı Bükük Şehrin kısa geleceğini tayin edecek gücün hangi güç olacağını belirleyecekti.


Kimin kimle rakip olacağı eşleştirmeleri de yapılmıştı.


Ruhani Kılıç Hanesinden Genç Efendi Burak ile Eski Ruh Hanesinden Genç Efendi Kaan dövüşecekti.


Adil Amir Hanesinden Genç Efendi Adil ile Boynuz Çiçeği Hanesinden Genç Efendi Berkay dövüşecekti.


Vahşi Derebeyi Hanesinden Genç Efendi Reşit ile Kızıl Mızrak Hanesinden Genç Efendi Hilmi dövüşecekti.


Son olarak ise Ruhani Kılıç Hanesinden Genç Efendi Orkun ile Küçük Boğa Hanesinden Genç Efendi Boğaç dövüşecekti.


Bu 4 dövüş aynı anda gerçekleştirilecekti ve sonunda kazananlar ilk 4 kişi içinde yer bulmuş olacaklardı. Kazanan 4 kişi yarı finale kalmış olacak onların kazananları finale çıkmış olacaktı.


Eskiye kıyasla daha büyük 4 arena hazırlanmış ve katılımcılar arenalardaki yerlerini almışlardı.


Orkun ve Adil dışında diğerlerini zorlu dövüşleri bekliyordu. Onlar yetişim seviyelerinin eşit olduğu, hanelerinin göz bebeği olan rakiplere sahiplerdi.


Orkun’un rakibi bir zirve 1 Gümüş Öz Ruhlu Ruh Kralıydı ve bu tura kadar gelebildiği için yetenekli biri olduğu hakkında hiçbir şüphe yoktu.


Orkun kılıcını kavradı ve dövüş için gardını aldı.


Hakem dövüşü başlattı ve Orkun rakibiyle arasındaki mesafeyi kapatmak için ileri hücum etti ve bu sırada Ejder Döven Kılıç Vuruşunu yapmak için ruhsal enerjisini biriktirdi.


İki rakip arasındaki mesafe hızla azaldı ve birkaç saniye içinde 20 metreden daha az oldu.


“Ejder Döven Kılıç Vuruşu!”


Orkun tüm arenayı sarsacak bir haykırışla yeteneğini kullandı.


Kılıcından çıkan parlak beyaz bir kılıç ışını hızla ilerledi. Kılıç ışını bir an sonra 5 metre genişliğine ulaştı ve boyu 10 metrede sabit kaldı. Kılıç ışınının 20 metre etrafındaki hava kıskaca alındı ve kılıç ışınını takip etti.


Kıskaca alınan hava kılıç ışınına yaklaşırken yoğunlaştı ve onu destekleyen bir güç halini aldı. Öyle ki kılıç ışınının gücü bir araya toplanan hava kadar yüksek görünmüyordu.


Boğaç rakibinin güçlü saldırısı aktif olunca bunu kolayca karşılayamayacağını anladı. Gözleri kızarırken derin bir nefes aldı ve ruhsal enerjisinin % 90ını kullanarak savunma özellikli yeteneğini kullandı.


“Kadim Çelik Boğa!”


Boğaç bağırdıktan sonra vücudundan çıkan ruhsal enerjileri 10 metre büyüklüğünde gümüşümsü bir boğa figürü oluşturmak için birleşti. Gümüşümsü boğanın keskin, parlak gümüş boynuzları 3 metre uzunluğa sahipti ve ileri hücum ederken parlak ışıltılara sebep oldu.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin