Orkun yavru Dev Kuyruklu Mor Kaplanlarla oynayan çocukların keyifli hallerini gülümseyerek izledi. Önceki gün Lider Murat kılıcını ödünç aldıktan 6-7 saat sonra köşke yanında 10 Kızıl Öküz ile birlikte normal bir köpeğin boylarında olan, henüz sütten kesilmiş 2 tane Dev Kuyruklu Mor Kaplan yavrusu getirmişti.
Şimdi içlerinde Petek ve Aycan’ın da dahil olduğu 22 kişi etrafta koşuşturan yavru canavarlar ile oynuyorlardı. Özellikle Petek yavru canavarları sevmekten kendini geri alamıyordu.
Dev Kuyruklu Mor Kaplan canavarları asil görünümlü canavarlardı. Tamamen mor kürklerle kaplı bu canavarların başlarının üstünde taç şeklinde daha koyu mor renginde kıllar vardı. Bu kıllar onların Dev Kuyruklu Mor Kaplan Kralının yavruları olduğunu ve gelecekte Ruh Kralı alemine ulaşma potansiyelleri olduğunu gösteriyordu.
Yavruların kuyrukları şimdiden 1 metreden uzundu, bu kuyruklarının boylarını geçmek üzere olduğunu işaret ediyordu.
“Haydi! Herkes eğitim yapmaya başlasın.”
Orkun onların eğlencesini kesti. Petek ve Aycan dışında kimse ruhsal havuz oluşturmayı başaramamıştı. Bir an önce birer yetişimci olmaları gerekiyordu.
Herkes yavru kaplanları bırakıp meditasyon yapıp ya da yetenek oluşturmak için uğraşırken bir anda ilgi odağı olmaktan çıkan kaplan yavruları Orkun’un yanına gittiler.
Yavruların oyun isteklerini memnuniyetle karşılayan Orkun onlarla oynarken 22 çift ölümcül gözün üzerinde olmasından rahatsız değildi.
Petek, Aycan ile birlikte 20 çocuk getirmişti. Aycan ve o 15 yaşında iken diğer çocukların yaş aralığı 10-12 arasındaydı. 22 kişi arasında 10 erkek çocuk vardı ve geriye 12 kız kalıyordu. Yaşları büyük Petek ve Aycan bu sayıya dahil edilmediğinde 10a 10 bir eşitlik vardı.
Sayılar ve yaşların eşitliği Orkun’un hoşuna gitmişti. Kendisine elit bir savaşçı birliği kurabilirdi. 2 yardımcısı ile birlikte 20 asker, hiç fena olmazdı.
Onların kendisini terk edeceklerini düşünmüyordu, bazıları bazı hane liderlerinin yasal olmayan çocukları iken bazılarının aileleri ölmüştü. Bu yüzden bir aile daha doğrusu bir destek bulmak amacıyla bir araya toplanmışlardı.
Orkun onlar için bir aile olamasa da güvenecekleri bir destekti. Bu yüzden onların kendisine yerine göre itaat edeceklerini düşünüyordu.
##### ##### ##### ##### #####
Zaman su gibi akıp gidiyordu. Orkun’un sakatlanmasının ve Hisar Şehrine sürgün edilmesinin ardından koskoca 6 ay geçmişti. Bu 6 ay içerisinde Orkun tüm Hisar Şehri tarafından tanınır biri olmuştu.
Geçen süreçte Altın Ruh Pirinçlerinin yardımıyla birlikte gelişimi Ruh Lordu aleminin 3. Seviyesine ulaşmıştı. Bu gelişim seviyesi Hisar Şehrindeki birkaç dahi genç efendi ile denk sayılabilirdi. Bükük Şehirde ise yaşıtları muhtemelen Ruh Lordu aleminin zirvesine yaklaşmışlardı. Hatta kendi hanesi dahil 5 büyük hanede Ruh Kralı alemine ulaşmayı başaran bile olmuş olabilirdi.
Bükük Şehirdeki dahiler ile arasında büyük bir fark vardı ancak o sadece 6 ay içerisinde yetişimini önemli oranda yükseltmişti. Ruhsal enerjiden yoksun Hisar Şehrinde böyle kısa sürede yetişiminin artması elinin altındaki kaynakların bolluğundan kaynaklanıyordu.
6 ay içinde sadece kendisi gelişmemişti. Petek ve Aycan tam 4 seviye gelişim göstererek 5. Seviye Ruh Askeri olmuşlardı. Diğer çocuklar ise 3-4. Seviye Ruh Askeriydiler.
Dev Kuyruklu Mor Kaplan yavruları da geçen 6 ayda büyük bir patlama yaşamışlardı. Orkun’un temin ettiği ruhani enerji bakımından yoğun etler sayesinde artık normal bir kaplan boyutuna ulaşmışlardı ve yetişimleri 5. Seviye Ruh Askeri alemine ulaşmıştı.
Her şey Orkun’un istediği doğrultuda gidiyordu ve bugün yine Ruhani Kılıç Evinde bir müzayede düzenlemişti. Geçen sefer sattığı kaynaklar dışında Ruhani Kılıç Hanesinin satmasını istediği kaynaklardan geriye kalanların birçoğunu satmıştı.
Ancak özellikle elindeki haplardan birçoğunu saklamıştı.
Ruh Askeri aleminden Ruh Lordu alemine geçişi % 90 oranında kolaylaştıran 2 adet Kaynayan Ruhsal Hap, bol miktarda Ruhsal Şifa İksiri ile birlikte bu müzayedede satmayı planladığı 3 adet Kaplan Dişi Hapından ikisini satışa koymamıştı. Neredeyse her ay düzenli bir şekilde hane ve ticaret şirketi liderlerine Altın Ruh Pirinci ile Kızıl Aşk Muzu sattığından dolayı elde ettiği altınlarla bu kaynakların fiyatını karşılayabiliyordu. Bu yüzden bunları saklamıştı.
2 adet Kaynayan Ruhsal Hapı kahyaları olan Petek ve Aycan için ayırmış, Ruhsal Şifa İksirleri ile Ruh Lordu aleminin 6. Seviyesi altındaki seviyelerde yetişimi yükseltmeye yarayan ve her biri 1 milyon altın değerinde olan Kaplan Dişi Otunu ana malzeme olarak kullanan 2 tane Kaplan Dişi Hapını kendisine saklamıştı.
Liderlerin birçoğu hapların azlığından yakınmış olsalar da Orkun’un sattığı 1 adet İlkel Temel Rünü görünce sessiz kalmışlardı. Ortalama fiyatı 1 milyon altın olan bu rünü almak için hepsi kıyasıya yarışmış ancak Kızıl Öküz Vadisine saldıran Dev Kuyruklu Mor Kaplan Kralı ve ordusunu yok eden Lider Murat 1.2 milyon altın ile kazanan kişi olmuştu.
Ruhsal canavarların bazıları enselerinde Ruh Çekirdeği denilen bıldırcın yumurtası büyüklüğünde kristaller taşırlardı. Lider Murat adamları ile birlikte Dev Kuyruklu Mor Kaplan Kral ve ordusunu yok ettiğinde Ruh Askeri aleminden 20, Ruh Lordu aleminden 3 ve Ruh Kralı aleminden 1 olmak üzere toplamda 24 Ruh Çekirdeği elde etmişti. Ayrıca toplamda 32 tane Dev Kuyruklu Mor Kaplan yavrusunu da ele geçirmişti.
Sadece Ruh Kralı alemindeki Ruh Çekirdeğinin değeri 3 milyon altını aşıyordu. Elindeki ruh çekirdeklerinin çoğunu diğer hanelere satan Lider Murat’ın elinde bol miktarda altın vardı. Bir tane 10. Seviye Ruh Lordu alemindeki ruh çekirdeğini de Orkun’a hediye etmişti.
Tüm ürünleri sattıktan sonra 6 ay boyunca biriken altınlarla beraber Orkun’un elinde toplamda 12 milyon altın olmuştu. Bu altınların 7 milyonu Ruhani Kılıç Hanesine gidecekken geriye kalan 5 milyon altın Orkun’undu. Aslında Orkun’un elinde bol miktarda altın olması gerekiyordu ancak yaklaşık 3 milyon altın harcayarak bir kervandan 22 adet kılıç almıştı.
Zirve Likit Metali kullanılarak yapılan bu kılıçlar Lider Murat’ın aldığı Puslu Yılan Kılıcından kalite olarak bir tık daha zayıflardı. Bu kılıçları gelecekteki korumaları için almıştı.
Bugün tüm işlerini bitiren Orkun ilk gidişinden sonra bir kere daha gittiği, adını Pirinç Büyülü Dünyası koyduğu büyülü dünyaya bir kez daha gitmek için hazırdı. Elindeki Kaplan Dişi Haplarını kullanarak seviye atlamak istiyordu. Seviye atlaması için ruhsal enerji yoğunluğunun yüksek olması seviye atlarken daha az zorlanacağı anlamına geliyordu. Bu yüzden hapları Pirinç Büyülü Dünyasında kullanmak istiyordu.
Eğer umduğu gibi olursa birkaç gün sonra 5. Seviye Ruh Lordu olmuş olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantastikRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...