“Ruhani Kılıç Hanesinden Genç Efendi Orkun ile Adil Amir Hanesinden Genç Efendi Sinan dövüşecek!”
Hakem dövüşecek kişileri açıkladığında arenada büyük bir kargaşa oldu.
“Sonunda Ruhani Kılıç Hanesinin gerçek yeteneği sahneye çıkacak.”
“S.ktiğimin gerçek yeteneği! O kendini sakatlamayı başarmamış mıydı? Sakatlandıktan sonra gücünü istediği kadar iyileştirsin, vücudu zayıf ve güçsüz olacaktır. Bir zirve Ruh Lordu bile onun icabından gelecektir.”
İlk yorum yapan seyirci henüz konuşmasını bitirmişti ki alaycı sözler söyleyen biri onu aşağıladı.
“Aynen öyle. Hatta onun Göksel Ceza tarafından vurulduğunu duymuştum ve istihbaratım güçlüdür. Heh heh he. Kesinlikle bu turnuvanın en zayıf halkalarından biri olacak.”
…
Arenanın her köşesinde birbirinden farklı yorumlar ve ilginç iddialar ortaya atıldı. Orkun’un yaşadıkları hakkındaki bilgileri Ruhani Kılıç Hanesi bir süre saklamayı başarmıştı ama sonunda bu konu sır olmaktan çıkıp farklı rivayetler eşliğinde tüm şehre yayılmıştı.
“Hey sen! Hemen pes et ve beni bu kadar seyirci önünde aşağılama! Yoksa seni anan bile tanıyamayacak hale getiririm.”
Orkun arenaya girdiğinde rakibi çoktan yerini almış ve psikolojik saldırıda bile bulunmuştu. Rakibi oldukça kibirli görünüyordu ve onun hakkında uydurulan safsatalara inanmış gibiydi.
Zayıf yeteneği ve henüz zirve Ruh Lordu gelişimiyle ona bu sözleri söylemesi bir köpeğin aslana kafa tutması gibiydi. Aslan bu zayıf köpeği umursamazdı ancak köpek ona dişlerini göstermeye cesaret ederse aslan da aralarındaki farkı göstermek isterdi.
Orkun bir aslandı ve rakibi bir köpek bile sayılamazdı. Sonuç belliydi ama bu köpek ona dişlerini çıkarmaya cüret edebildiğine göre ona dersini vermek gerekiyordu.
Hakem dövüşü başlattığında Orkun gülümseyerek rakibine doğru koşmaya başladı.
Rakibi kılıcını havaya kaldırdı ve onun geliş yönüne savururken bir yetenek kullandı.
“Savruk Vuruş!”
Kılıçtan çıkan siyah bir ışın ileri fırladı ve gence 1 metreden yakın olan Orkun’un göğsüne uçtu.
Orkun saldırı göğsüne gelirken paniklemedi ve kılıcı kibarca ileri savurdu. Kılıç saldırı ile çarpıştı ve siyah ışın iki parçaya bölünerek Orkun’un iki anından akan enerji dalgası halinde arkaya gitti.
Bu sırada Orkun rakibinin önüne varmıştı. Yüzündeki gülümseme daha da genişledi ve rakibi henüz yeni bir hamle yapamadan onun yüzüne kafa attı.
Bang!
Genç ne olduğu anlamadan kendini yerde buldu ve bir an sonra göğsüne sertçe bir ayak bastırdı.
“Adil Amir Hanesinin köpekleri havlamaktan başka işe yaramıyorlar mı? Yoksa Adil Amir Hanesi havlamaları için mi köpek besliyor?
Gerçekten çok şaşırdım. Atalarınız hane ismini yanlış koymuş olmalı. Hımm. Öyleyse size bir isim önermeme izin verin. Havlayan Köpekler Hanesi! Nasıl fikir?” Yüzündeki gülümseme hala mevcudiyetini korurken Orkun yüksek bir sesle konuştu. Ruhsal enerjinin yardımını alarak sesi seyircilerin tamamına ulaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...