Yıldız Tarikatları Toplantısının gerçekleşeceği bilgisi açığa çıkınca Bükük Şehirde ortaya çıkması beklenen kaos hiç yokmuş gibi kayboldu. Her hane Dev Anten Eyaletinin yöneticiliğinin üstünde bir fırsat ile karşılaşmışken ufak bir fırsat için zaman kaybetmek istemiyordu.
Emin’in liderliğindeki 23 yeni Yıldız Ruhu Savaşçısı haneye geri döner dönmez hanede birkaç gün boyunca sürecek bir şenlik yapılmaya başladı.
Ruh Askeri ve Ruh Lordu alemindeki hane üyeleri; hane lideri ve büyükleri tarafından çeşitli hediye yağmuru ile karşılaştılar. 23 yeni Yıldız Ruhu Savaşçısının sayesinde hanenin gücü büyük ölçüde artmıştı. Birkaç yıllık kazançlarını hane üyelerine dağıtmak bunun yanında hiçbir şeydi.
Hanede Orkun’un itibarı yeniden artmış, eksinin onlarca kat daha üstüne yücelmişti. Eskiden haneyi yeniden yükselişe geçirecek kişi olarak görülürken şimdi hane kurucusu olan Büyük Savaşçı Mert Ruhani Kılıç ile eşdeğer görülüyordu.
Hanesinde itibarı yükselen Orkun’un Kaplan Kampındaki itibarı eskisinden farksızdı. Günlük özel görevler alıyorlar ve bu görevleri tamamlayıp katkı puanı biriktiriyorlardı.
Astları dahil 81 kişinin 5 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı yetişimiyle Yıldız Ruhu olmaları için 121.5 milyon katkı puanına sahip olmaları gerekiyordu. Ancak ellerinde 46.9 milyon katkı puanı vardı ve bu gerekenin yarısını bile karşılamıyordu.
Yıldız Tarikatları Toplantısı ilanının ardından kamplarda aylık yapılan dövüşler de iptal edilmişti. İsteyen kişiler tarikatta kalıp görevler yapabilir isteyenler ise tarikattan ayrılabilirdi.
Orkun ve Ruhani Kılıç Birliğinin geriye kalan üyeleri tarikatta kalmayı seçmişlerdi. Gerekli katkı puanlarını karşılamak adına her yolu deniyorlardı.
Zaman hızla akıp geçerken tarikata katılmalarının üzerinden 4 ay geçmişti. Orkun’un yetişimi 8 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı alemine yükselirken Petek ve Aycan 3 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı olmuşlardı.
Astları da 1 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı olmayı başarmışlardı. Büyük ve Küçük Kuyruk da 5 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı olmuşlardı.
Genel güç artışı yaşanırken Orkun’un ürettiği ve elinde sadece 100 adet bulunan İlahi Çizgili Buz Hapı rezervi de tükenmişti. Herkes buz elementine aşina olmuş hatta bazıları bağ kurmayı başarmışlardı.
Elementler ile kurulan bağ ilerleyen süreçte asla kopmaz, vücutlarını besleyen hücreler gibi olurdu. Daha önce lav elementi ile bağ kurmuşlardı ve şimdi buz elementiyle başka bir bağ kurmuşlardı.
İlk zamanlarda iki zıt element vücutlarında çatışmış olsalar da daha sonra uyumla vücutlarını desteklemeye başlamışlardı.
Geçen süreçte ellerindeki Altın Ruh pirinci rezervi de tükenmiş, Orkun daha kaliteli yiyecekler temin etmişti.
##### ##### #####
“Kaplan Kampı öğrencileri beni dinleyin. İlahi Yıldırım Bölgesine tekrardan girebilirsiniz. Kişi başı 1 milyon katkı puanı veren herkes ve her birlik kaynak toplamak için başvuruda bulunabilir.
İlahi Yıldırım Bölgesine giriş 1 hafta ile sınırlandırılacaktır.”
Orkun vadideki her bireyin duyduğu açıklama okunurken meditasyon yapıyordu. İlahi Yıldırım Bölgesine girmelerinin üzerinden 4 buçuk ay gibi bir süre geçmişti. Şimdi bol miktarda kaynaklar ile dolu olan bu yer yine açılacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...